Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2287
Hei, jeg fikk idag tilbud om ledig skoleplass på bodø vgs på flylinja, takka ja, har pakka kjøpt billett og flyet går kl 07.00 idag, men har faen ingen plass og bo, kan bo hos en kompiss midlertidig fra 6.sep men det er jo en stund til, har sendt mail til div hybler og lagt ut annonse på bodø avisa, noen andre forslag til hva jeg kan gjøre? Er desp, hakke sovve et sekund i natt og skal liksom til en by jeg aldri har vært i uten en plass og bo, et arternativ er jo hotell :/
vær litt orginal, ta med deg telt, sovepose og eventuelle ting du føler du må ha, parker i hagen til kompissen din/random plass. Så når du er på skolen kan du alltids sjekke nettet osv. og det skal ikke være noe problem å leve i telt til 6. september, det høres jo bare artig ut egentlig. er jo selvfølgelig en del ulemper iogmed at du ikke har noen tilgang til strøm/vann osv. men er en ganske bra midlertidig løsning innen du får tak i hybel/kompissen din og......det er gratis (y)
Vist du ønsker så kan du sende mobilnummeret ditt i en PM, så skal jeg spre dette videre på twitter slik at du kansje får et husrom
Ring http://www.bodocamp.no/Default.aspx Og spør om månedspris, gangavstand til Skolen din. Egne priser utenom sesongen på campingplasser.
Du bør absolutt vurdere Couchsurfing frem til kompisen din har en plass til deg / evnt du finner en annen løsning
ta kontakt med lokal radioen i bodø og hør me dem om du kan komme på lufta. vet om folk som har gjort det og fått hybler samme dag
Trådstarter
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
ta kontakt med lokal radioen i bodø og hør me dem om du kan komme på lufta. vet om folk som har gjort det og fått hybler samme dag
Vis hele sitatet...
Mulig jeg prøver det
Ta imot tilbudet til penol, følg tipset til ex-adrin, scoopex og evt proxo, og legg ut en tråd her på forumet i tillegg, med en litt mer forklarende tittel, evt få en i crew til å endre tittelen på denne tråden til noe ala "Trenger hybel i Bodø asap"
Trådstarter
Sitat av atomet Vis innlegg
Ta imot tilbudet til penol, følg tipset til ex-adrin, scoopex og evt proxo, og legg ut en tråd her på forumet i tillegg, med en litt mer forklarende tittel, evt få en i crew til å endre tittelen på denne tråden til noe ala "Trenger hybel i Bodø asap"
Vis hele sitatet...
Hvordan får jeg tak i en admin?
Send pm, eller bruk rapporter regelbrudd knappen. Irc funker og.
For å si det slik. Du er ikke alene. Det er folk som bor i bilen, vaskerommet til kompiser,skolen etc. her oppe. Det er vanskelig å finne bopel. Alle tips er tidligere benyttet av studentene uten at det har ført til veldig mye. Kompiser var tilogmed i to siders oppslag i Avisa Nordland i går.

Bo hos kompisen din til markedet ikke er så presset som nå, så finner du nok et sted å bo i September. Husk, det er mange i samme situasjon som deg.
Trådstarter
Det ordna seg nå, får hybel om ca 1 uke, men må midlertidig bo hos en mamma kjenner rundt 2 mil fra byen
Sitat av ildronz Vis innlegg
Det ordna seg nå, får hybel om ca 1 uke, men må midlertidig bo hos en mamma kjenner rundt 2 mil fra byen
Vis hele sitatet...
Venninde til mor, milf?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av ildronz Vis innlegg
Det ordna seg nå, får hybel om ca 1 uke, men må midlertidig bo hos en mamma kjenner rundt 2 mil fra byen
Vis hele sitatet...
Bra det ordna seg veit selv om presset angående hybel, ettersom jeg flytta hit for flyfag selv. går tredje året flyfag nuh, så kanskje vi sees
Flott skole, går der selv