Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1127
Hei

Skal bestille en radiostyrt bil med helikopter i gave til min lillebror fra komplett.no nå. I samme slengen tenkte jeg å bestille en bærbar PC.

Bruker den bærbare til vanlig nettsøking osv. Ikke mye "gaiming". Det eneste av spill blir vell WC3 - Frozen Throne online.

Er veldig ønskelig med god batteritid, intregret webcam, 14,5"-15,4", og at den er tynn og lett.

Det er ingen "MÅ-HA" kvalifikasjoner, men en liten pekepinne.

Skulle ønske dere kunne komme med forslag, for jeg er helt døv på PC. Kom gjerne med argumenter for hvorfor jeg eventuelt ikke burde handle fra komplett.no om dere måtte ha det.

På forhånd takk!

NB! Pris 4000 - 6000
Sist endret av Jeenyus; 25. august 2009 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke om de har kommet ut men du har jo de acer timeline pcene de skryter av som visstnok skal ha mer enn 8 timers batteritid.
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
ja, men fant denne kun på elkjop sine sider...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=481041
Ligge litegrande over ditt budsjett, men 6-8 timar batteritid. Ei umulig oppgåve er å finne maskiner med vanlig 6-cellers batteri og Windows som har lang levetid, berre gløym det til 5-6 tusen. Men for å unngå at du har heilt SUG batteritid går du ikkje for Acer eller HP Pavillion. Om du klara å leve med eit integrert skjermkort har du eit godt alternativ her

Til slutt, gå for all del for komplett! Dog den nettbutikken med minst kødd. Du betala ein 4-5% meir, men når det er kødd, så fiksar dei opp betre enn nokon andre.
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Hva med denne?
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...jop&Insurance=

Gikk for sistnevnte btw
Sist endret av Jeenyus; 25. august 2009 kl. 23:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.