Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1132
I år da jeg gikk på min lokale Europris for å kjøpe en god del Multi Power batterier fordi de inneholder en god dose flash til en billig penge, fant jeg ut at de hadde steget i pris med 7 kroner. Det var ingen katastrofe, så jeg kjøpte 8 stk. Da jeg kom hjem begynte jeg å trekke den fra hverandre og tok ut skuddet, selvom det var billigere hadde skuddene minket med 1/5 og da jeg tok av leire-toppen, var den 2cm lang, i motsetning til de 3 mm som jeg er vant til, og heller ingen pappbit mellom kruttet og leiren. Jeg kjøpte et par Desibel batterier på Lidl fra festival for 23kr, og de var hjelt identiske på alle måter, bortsett fra fargen på bondet rundt morterene. Noen andre som har merket dette?

Jeg tok fra hverandre et helt batteri, og tok ut alt flashet fra batteriet, og det var kun 28g, og det var 1,5 dl leire jeg synes det er stusselig
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Når det kommer til priser kan jeg si deg at prisene fra kina har steget med 25-30% på alt fyrverkeri. Dette pga. div skatter, dyrere frakt og krav om høyere lønn.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Thunder-batteriene har ikke forandret seg, etter det jeg har hørt. Skal ut på sparkjøp i morgen. 25kr/stk
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Men må bare si at å disikkere frverkeri generelt og spesielt batterier er en dårlig vane. Utrolig mye sensitivt dritt de kan hive i disse.
Enig med Pyro Anders, disikering av fyrverkeri er dumt.
Mye av flash kruttet i slike batterier kan være veldig ustabilt. for mye mikking med batteriet kan ende i en sykehusseng ikke bra med andre ord.