Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 601
Hei, gikk på urinprøver i 1 år og fikk førerkort. Gikk dessverre på en smell på festival for noen uker siden og valgte da å ta et par joints over to dager uviten om at jeg skulle ta urinprøve 18 dager senere. tester vel positivt, noen som vet om det fortsatt er mulig å fornye dette på en eller annen måte? eventuelt hva jeg kan forvente av konsekvenser?

Mvh Ydmyk gutt, 22.
Om det er 18 dager siden du røyka går det sikkert bra, jeg har fått ikke godkjent prøve da jeg skulle kjøre opp uten at det ble problem. Men det var heller ikke min feil.
Drikk mye vann og håp på det beste!
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Om det er 18 dager siden du røyka går det sikkert bra, jeg har fått ikke godkjent prøve da jeg skulle kjøre opp uten at det ble problem. Men det var heller ikke min feil.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, blir den positiv får jeg bare håpe at det er mulig å gjøre noen form for avtale for å beholde den videre:/

Sitat av Villravnen Vis innlegg
Drikk mye vann og håp på det beste!
Vis hele sitatet...
Ble dessverre morgenurin på prøven siden jeg ikke forventet den. Dumt av meg at tanken ikke slo meg at dette kunne være en mulighet, men får bare håpe at det går greit
Sist endret av JustVibing; 3. november 2022 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.