Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2032 834950
Sitat av freaktz Vis innlegg
x for min del er mye bedre en mdma faktisk, jeg syns de kicker hardere å gir bedre funk!

Men alle er individuel, Noen liker mdma å noen liker x bedre.
Vis hele sitatet...
Da må du ordne deg bedre MDMA.
Ecstasy skal helst bestå av bare MDMA/MDA, men det er ikke uvanlig at det er litt amfetamin i de også.
Er derfor folk mener det "kicker" hardere.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Da må du ordne deg bedre MDMA.
Ecstasy skal helst bestå av bare MDMA/MDA, men det er ikke uvanlig at det er litt amfetamin i de også.
Er derfor folk mener det "kicker" hardere.
Vis hele sitatet...
Prøvd ultra clean MDMA (85%+) med rimelig gode doser for min del. Men liker bare ecstasy bedre en ren MDMA. Noen liker cola bedre en makka. Smaken er som baken, kommer helt ann på person til person.
Sitat av freaktz Vis innlegg
Prøvd ultra clean MDMA (85%+) med rimelig gode doser for min del. Men liker bare ecstasy bedre en ren MDMA. Noen liker cola bedre en makka. Smaken er som baken, kommer helt ann på person til person.
Vis hele sitatet...
Svelgte du det eller tok du det i nesa? Blir helt feil å sammenligne det med cola vs makka. Siden mdma og ecstasy er samme greie, bare at det er større sjangse for buff i ecstasy tabletter.

Men som du sier så liker alle forskjellige ting
Sist endret av EyesWideShut; 14. april 2014 kl. 13:00.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Svelgte du det eller tok du det i nesa? Blir helt feil å sammenligne det med cola vs makka. Siden mdma og ecstasy er samme greie, bare at det er større sjangse for buff i ecstasy tabletter.

Men som du sier så liker alle forskjellige ting
Vis hele sitatet...
Beste sammenlikning: Smuglersprit og sprit fra polet. Noen liker at Metanolen river litt, alle har forskjellige lyster..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei!
Er det noen som har testet blå transformers i Oslo eller andre steder på Østlandet?

Ligner veldig på denne http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26426
Sitat av Brasco Vis innlegg
Hei!
Er det noen som har testet blå transformers i Oslo eller andre steder på Østlandet?

Ligner veldig på denne http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26426
Vis hele sitatet...

De var i vestoppland for 4-6 ukersiden. Helt okei, vill tippe på 110mg mdma og resten speed samt fyllstoffer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitter med to hvite extacy, med delestrek og merket AP.*
Sikkert hentet på sunnmøre, noen som har vert borti de tiligere?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøper vanligvis i krystallform, men kom over noen hvite hjerteformede knips i oslo. Noen som vet noe om disse?

Er også merket med smilefjes.
Sist endret av Dorian Explorer; 25. juli 2014 kl. 18:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Kjøper vanligvis i krystallform, men kom over noen hvite hjerteformede knips i oslo. Noen som vet noe om disse?

Er også merket med smilefjes.
Vis hele sitatet...
er det med litt forskjellige farger? hvite med litt gule, brune eller blåe prikker?
veldig løse i press og varierer på tykkelse?

om det er disse så ville jeg anbefale deg å ikke ta de!
aner ikke hva det er i de, men det er ikke noe bra! hele kroppen min føles ut som den var statisk. flere av kompisene mine har også tatt de og samme effekt.
Beskrivelsen din stemmer ganske bra ja. Veldig løse i press.

Var definitivt ikke mdma i de, hvert fall.. Fikk en veldig psykedelisk feel, samtidig som jeg var ganske speeda og veldig utadvent. Fungerte bra på byen, bortsett fra mye lok. Fikk heller ikke sove før ~12 timer etter inntak. Hvis du er ute etter mdma, ikke ta disse knipsene.
Sist endret av Dorian Explorer; 31. juli 2014 kl. 17:43.
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Kjøper vanligvis i krystallform, men kom over noen hvite hjerteformede knips i oslo. Noen som vet noe om disse?

Er også merket med smilefjes.
Vis hele sitatet...
Høres ut som noen jeg tok for noen måneder siden, synes de fungerte veldig allright. Tror ikke det var noe særlig MDMA i de, men føltes ut som det kan ha vært 2c-b og speed?

Jeg likte de ihvertfall veldig godt, og angrer på at jeg ikke kjøpte mange fler!
Noen som har erfaring med blå Superman-tabletter som er i Norge? Inneholder de MDA? MDA er nemlig uønsket:P
De hvite AP pillene kan jeg hilse og si at er relativt gode hehe. Vi var en gjeng som koste oss med et dusin på Palmesus. Topp stemning Husker ikke sånn kjempegodt, for det har skjedd så mye morro i mellomtida, men vil si de var medium sterke
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei,

Noen som har info om de blå superman pillene?

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=33700

Var ikke helt så utfyllende info ut i fra den rapporten.

Setter pris på info
det finnes flere titals rapporter av de på pillreports hvis du søker den opp.
regner med det er de trekanta pillene du snakker om?

den første batchen kom ut for endel måneder siden og inneholdt rundt 200mg mdma.
de har forsatt å pumpe ut batch etter batch og nå er de vel blitt testa så "lave" som 140mg mdma.
bra og regne piller, men ved mindre du tester akkurat de pillene du får på et testsenter så er det umulig å vite akkurat hvor mye mdma de inneholder. clean piller er der uansett nederlandsk press
▼ ... over en uke senere ... ▼
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
mdmable: Med mindre man har informasjonen fra de som laget pillene kan man vel ikke vite mengden? Selv bare det å vite hvilke stoffer en pille inneholder er vanskelig. Hvor har du 200 og 140 mg fra?
Sist endret av Mullah; 23. september 2014 kl. 18:14.
Sitat av Mullah Vis innlegg
mdmable: Med mindre man har informasjonen fra de som laget pillene kan man vel ikke vite mengden? Selv bare det å vite hvilke stoffer en pille inneholder er vanskelig. Hvordan har du 200 og 140 mg fra?
Vis hele sitatet...
Joda, med GC-MS og lignende kan man finne det ut, og med det siste "ez-testkit" kan man finne ut sånn ca., i alle fall om man har noe å sammenligne med...

Ellers er det VELDIG vanskelig å faktisk finne ut nøyaktig hva en pille er satt sammen av...man kunne i teorien tatt mye MDMA og bittelitt av 20 forskjellige andre stoffer, men nå har det igjen begynt å komme rene MDMA-piller (dvs, piller betyr ikke lenger juks/buff, som det gjorde nesten automatisk for noen år siden).

Hvis man er "ganske erfaren" og starter kvelden med en pille man vet er enten 200mg eller 140mg, så vil jeg tro de fleste klarer å gjette riktig...

Dette med 200mg og 140mg vil jeg tro han har fra pillreports eller noe... Noen land har faktisk ikke nulltoleranse, men "jaja, folk kommer til å gjøre det uansett så la oss gjøre det tryggest mulig" som politikk. Et av disse er Nederland hvor man kan levere inn en pille til analyse og få vite nøyaktig mengde av alt det inneholder (stort sett, med mindre det er VELDIG eksotisk). Svarene fra dette blir lagt ut på pillreports f.eks., og man kan lese det der. Det ER mulig å finne det ut, men i Norge må man omtrent ha en storebror i Kripos for å få tilgang til utstyr for å redusere risiko ved bruk, siden vi kjører "nulltoleranse"-politikken. Vi burde selvfølgelig ha den samme politikken, hvor man OM man likevel skal "gjøre noe dumt", kan få hjelp til å gjøre det på den minst dumme måten, og samtidig forsikre seg om at man ikke skal gjøre noe veldig dumt og ta piller som inneholder P(M)MA eller lignende.

Jeg vil tro omtrent 95% som har mistet livet i forbindelse med "ecstasy" i Norge kunne vært reddet om vi hadde hatt samme politikk som f.eks. Nederland. Det hadde selvfølgelig vært HVIS de som døde hadde benyttet seg av tilbudet og bare kastet piller som inneholder gift. Det er faktisk en god del av de i "næringskjeden" som er "ærlige" mennesker som aldri ville solgt noe de visste ikke var "100% bra". Disse har ingen mulighet i dagens Norge til å finne ut slikt, og dermed slipper unødvendig mye dritt ut.

Vi får håpe at politikerne tar til vettet snart, eventuelt at en eller annen privat aktør kan komme med et slikt tilbud, uten at de som sender inn anonymt trenger å bekymre seg. I USA har man f.eks. "dancesafe" der man kan sende inn et stoff (pille) anonymt og så få vite innholdet i etterkant. Dagens politikk er fullstendig skakkjørt og tar langt flere liv enn nødvendig, men vi skal beskyttes mot oss selv, til tross for at konsekvensen kan være at vi dør. Paradoksalt? Ja.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Phish: Det er nettopp det at gasskromatografi-massespektrometri av ecstasy ikke er tilgjengelig i Norge som får meg til å stusse over utsagnet om mengde. Forklaringen om at det er data fra pillreports er ikke heldig. Pillreports' rapporter er skrevet av anonyme bruker, ikke laboratorier. Det eneste gode jeg har å si om pillreports er at de er mer oversiktlig enn denne tråden og gjerne har bilder av pillene de prøvde å si noe om.

Uansett, det er kjempefint at det er liv i denne tråden, men jeg synes så konkrete utsagn om piller bør henvise til en kilde.
Heisann, jeg og en venninne tenkte å teste ut denne(blå firkløver) på bildet. Noen som har testet før??

http://tinypic.com/view.php?pic=2bntaf&s=8
Sist endret av druesukker; 24. september 2014 kl. 13:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Hei,

Noen som har info om de blå superman pillene?

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=33700

Var ikke helt så utfyllende info ut i fra den rapporten.

Setter pris på info
Vis hele sitatet...
Har spist noen av disse. Kilden min sier at disse inneholder rundt 160-180mg MDMA. Kan nesten garantere at de kun inneholder MDMA, men det er bare basert på mine egne erfaringer.
Håper ikke jeg bryter noen regler nå. Såvidt jeg finner ut gjør jeg ikke det, så prøver meg frem;

Er det noen her som har vert borti knipsene som har florert i Haugesund de siste 3-5 dagene? Funker de greit? Hva er de merket med?
Noen som vet om noe rosa X med M merka på?
Sist endret av proudmanlet; 8. oktober 2014 kl. 13:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lyse grønn playboy, noen som har prøvd disse, vet noe om innhold ?

tok halve og etter 1 time kom toppformen, tok en halv til senere og hadde superdigg form resten av kvelden.

http://bildr.no/thumb/UUduUGFr.jpeg
Sitat av sivjensen Vis innlegg
Lyse grønn playboy, noen som har prøvd disse, vet noe om innhold ?

tok halve og etter 1 time kom toppformen, tok en halv til senere og hadde superdigg form resten av kvelden.

http://bildr.no/thumb/UUduUGFr.jpeg
Vis hele sitatet...
de er bra, de skal inneholde mdma, litt speed og kofein
Prøvd de der jeg også, dem var heftige som faen
Sist endret av minigrower; 16. oktober 2014 kl. 19:12.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Har spist noen av disse. Kilden min sier at disse inneholder rundt 160-180mg MDMA. Kan nesten garantere at de kun inneholder MDMA, men det er bare basert på mine egne erfaringer.
Vis hele sitatet...
Disse du snakker om?

http://bildr.no/thumb/MS9BSkNp.jpeg
Sist endret av baconpølse; 27. oktober 2014 kl. 22:33.
Noen som har noen erfaringer med dem?
blå transformers

noen som veit hva som er i de? erfaringer?
Sitat av Grass Vis innlegg
blå transformers

noen som veit hva som er i de? erfaringer?
Vis hele sitatet...
MDMA og Speed. ikke noe å ta om du skal sove etterpå.
Har fått tilbud om å få kjøpe en god del med red youtube, som visst nok skal inneholde en høy dose MDMA. Men kjenner ingen som har erfaring med denne sorten, så lurte på om noen her som hadde prøvd det som kan fortelle meg om de er bra eller dårlig?
Labtesta rundt 155-175mg mdma (ingen andre aktive stoffer (Y)

reine piller dette! kjør på


http://pillreports.com/index.php?pag..._pill&id=33195
Sist endret av mdmable; 4. november 2014 kl. 13:27.
Har erfaring med grønn (muligens blå?) youtube, press fra Nederland. Aner ikke om det er samme ulla, men er vel nærtliggende å tro at det er i samme familie.

Veldig rene og gode de hvertfall, men pass deg, de sparker virkelig hardt.

Rød skal være veldig bra, som han over sier. Kjør på
Sist endret av Lyra; 4. november 2014 kl. 17:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har erfaring med rød/rosa supermann som har vært å få tak i i Tromsø i det siste?
Kom over noen hvite forrige uke (rett utenfor oslo) som så veldig hjemmelagde ut, de var lyserosa med et ekstremt dårlig trykk som bare er tre streker på rad, var også veldig porøse. Noen som har vært i borte i de? de skulle være "veldig bra" Men satt bare og frøys i noen timer med smålig huekjør. Nesten 100% sikker på at det ikke er PMMA, for det har jeg fått i meg et par ganger for mye, og kjentes ikke ut som det i det hele tatt. Men om noen blir tilbudt de så bare dropp det, det er mitt råd! Skulle gjerne lagt ut bilde, men har heldidigvis ikke fler igjen av de.
Sitat av baconpølse Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så med andre ord. De kan anbefales? noen flere som har testet de?
^

nederlansk kvalitetspress dette også ja. spreaden er stor på de pga flere batcher.

mellom 130-200mg mdma alt ettersom hvilken batch du har(noe som er vanskelig å vite)

uansett er de blå supermann pillene kjente piller med bra rykte
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Sitat av sivjensen Vis innlegg
Lyse grønn playboy, noen som har prøvd disse, vet noe om innhold ?

tok halve og etter 1 time kom toppformen, tok en halv til senere og hadde superdigg form resten av kvelden.

http://bildr.no/thumb/UUduUGFr.jpeg
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt fortalt av en troverdig kar at de inneholder for det meste MDA.
Hvis du knuser de opp og blander med vann (hvis du skal f.eks. skyte en), så blir vannet veldig oransj i fargen, men fortsatt ganske gjennomsiktig. Jeg har sett MDA gjør det til vannet før, så jeg er ganske sikker selv at kilden min fortalte sannheten.
Ja det kan godt stemme, trippa helt totalt på disse i forhold til piller der jeg var 100% sikker det bare var mdma. Den siste blir tatt nå i helgen, gleder meg som en onge heeelt konge rus. så får vi håpe de kommer noe bra emma til traktene ettervert��
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av elderpo Vis innlegg
Så med andre ord. De kan anbefales? noen flere som har testet de?
Vis hele sitatet...
Ja, disse kan anbefales.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://bildr.no/thumb/Q0UxRG1o.jpeg

Noen som har erfaring med disse her? Var en god deal med visstnok bare 100mg~ mdma i hver pille. Dette virker litt sketchy for meg med tanke på at pillene jeg har vært borti i senere tid gjerne har hatt nærmere det dobbelte. Har ikke prøvd enda, men håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken med noe piperaziner eller PMMA.

Finner ingen info noe som helst sted om denne logoen verken i den eller andre farger, og det ser strengt tatt ut som en ganske dårlig press ut fra bildet, som er det eneste jeg har.
Sist endret av vivalacunt; 6. januar 2015 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vivalacunt Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/Q0UxRG1o.jpeg

Noen som har erfaring med disse her? Var en god deal med visstnok bare 100mg~ mdma i hver pille. Dette virker litt sketchy for meg med tanke på at pillene jeg har vært borti i senere tid gjerne har hatt nærmere det dobbelte. Har ikke prøvd enda, men håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken med noe piperaziner eller PMMA.

Finner ingen info noe som helst sted om denne logoen verken i den eller andre farger, og det ser strengt tatt ut som en ganske dårlig press ut fra bildet, som er det eneste jeg har.
Vis hele sitatet...

jeg prøvde just noen som var akkurat som di...

DI ER UTROLIG DÅRLIGE OG ca 1-3 timer inn i turet blir du skikkelig forbanna... skjedde med alle 3...
Sist endret av infamous x; 6. januar 2015 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
God formiddag!
Bare lurte på en liten ting.
Er det noen her inne som har vært bort i en MDMA pille som er blå og har et supermann merke? Og i såfall hvordan disse er
Det er bare å holde seg unna.
http://m.db.no/2015/01/06/nyheter/in...7039900/?www=1

Edit: så at det var en annen farge i artikkelen enn hva du spurte om, så jeg kan ikke svare deg.
Sist endret av InTrance; 16. januar 2015 kl. 14:07.
Du kan ta en hitt her for å se om du kjenner igjen tabletten,

Sitat av InTrance Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er vel kun de rosa man skal holde seg unna?
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Du kan ta en hitt her for å se om du kjenner igjen tabletten,



Det er vel kun de rosa man skal holde seg unna?
Vis hele sitatet...
Var litt rask på avtrekkeren. Så supermann og koblet med engang artikkelen jeg hadde sett.
Burde sett igjennom før jeg postet.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=276591 Om jeg skulle vurdert å ha i meg noe som helst med supermanntrykk så hadde jeg testet skiten først. Problemet er at man lett dør om det er PMA/PMMA. 5 døde i sverige sist jeg sjekket. En håndfull i england og. Jeg vet utmerket godt at advarselen spesifikt går på rosa superman, men hva om mannen med pressen gikk tom for rød konditorfarge akkurat den dagen? Ville ikke gamblet livet mitt på integriteten til random pillepushere.-
Et lite søk på pillreports viser at det er fler blå typer i omløp den siste tiden i Europa. Jeg kan ikke se noen blå med advarsler som er testet, dog en som er usikker på innholdet i sin type.

Jeg for min del kjøper kun MDMA krystaller om dagen, det er god tilgjengelighet og mye god kvalitet om dagen! Ihvertfall på østlandet.
Noe nytt om de røde fotballene?
Sitat av Üknow Vis innlegg
Noe nytt om de røde fotballene?
Vis hele sitatet...
Hadde holdt meg unna. Virket ikke som MDMA og ga et temmelig fuzzy headspace. Tipper PMA.
Hei, har noen erfaring med røde knips med "2014" logo ?