Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2481
Bestilte noen deler fra Pixmania på onsdag 04.01.12. Etter samtale pr.tlf med kundeservice, garanterte de levering på 4-5 dager(virkedager). Varene ble sendt fra Frankrike.

I går (05.01.12) kl.16:30 var varene ferdigpakket og sendt. Senere på kvelden fikk jeg et sporingsnummer også. Når jeg klikker på sporingslinken, blir jeg videresendt til Brings hjemmeside. Der står det at pakken bare er registrert, og det er ikke kommet noe form for innleveringer på terminaler e.l. "EDI Created" står det.

Når jeg sporer pakken på posten.no, får jeg følgende melding:

"Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding".

Spørsmålet mitt er derfor: Betyr dette at pakken ikke er sendt fra lageret, eller betyr det at Posten ikke har mottat pakken fra andre fraktselskaper enda? Og eventuelt at det ikke går an å spore pakken med Bring\Posten.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av reklame Vis innlegg
Bestilte noen deler fra Pixmania på onsdag 04.01.12. Etter samtale pr.tlf med kundeservice, garanterte de levering på 4-5 dager(virkedager). Varene ble sendt fra Frankrike.

I går (05.01.12) kl.16:30 var varene ferdigpakket og sendt. Senere på kvelden fikk jeg et sporingsnummer også. Når jeg klikker på sporingslinken, blir jeg videresendt til Brings hjemmeside. Der står det at pakken bare er registrert, og det er ikke kommet noe form for innleveringer på terminaler e.l. "EDI Created" står det.

Når jeg sporer pakken på posten.no, får jeg følgende melding:

"Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding".

Spørsmålet mitt er derfor: Betyr dette at pakken ikke er sendt fra lageret, eller betyr det at Posten ikke har mottat pakken fra andre fraktselskaper enda? Og eventuelt at det ikke går an å spore pakken med Bring\Posten.
Vis hele sitatet...
Det er som du sier, posten har fått melding om at pakken din skal komme, men de har ikke mottatt den enda.
Jeg bor i Irland og de leverte etter 3 dager for meg. Det overasket meg etter alt drittet de har fått, hvor kjappe de faktisk er. Har ikke testet ut kundeservicen enda da, ettersom alt har fungert fint
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Det er som du sier, posten har fått melding om at pakken din skal komme, men de har ikke mottatt den enda.
Vis hele sitatet...
Men pakken er sendt med en annen fraktleverandør, og pakken har ikke ankommet Norge enda?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av reklame Vis innlegg
Men pakken er sendt med en annen fraktleverandør, og pakken har ikke ankommet Norge enda?
Vis hele sitatet...
Pakken har ikke ankommet postens terminal ihvertfall. Utifra egne erfaringer er de raske å oppdatere når pakker gjør det, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet inntil videre.
Pakken din er som andre sier sendt. Posten har fått melding om at en pakke kommer, og det sporingsnummeret du har fått vil kunne spore pakken din så fort den ankommer Norge.

Generelt så er bestillinger fra Pixmania bare drit. At folk stoler på den nettsiden er for meg helt sinnsykt mtp at det er russisk rulett om man får varene i tide/i det hele tatt!