Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2257
Hvor er det best å forhåndsbestille spill? I hovedsak tenker jeg på PS3 spill, men også for Xbox360 og PC om det har noe å si.

Jeg kansellerte i dag en ordre hos Absoluttspill.no etter et mailpress uten like. Den siden er altså ikke noe å satse på lenger (ser forøvrig at de har skrudd prisen opp fra 395,- til 495,- på hjemmesiden deres siden jeg reserverte spillet i begynnelsen på sepmtember, så da er det ikke så bra lenger uansett).

CDON.no virker veldig stive i pris. Hele 499,- for spillet Fifa 12.

Komplett.no selger spillet til 449,-

Noen som har gode erfaringer med andre sider? Her er pris viktig, men levering innen releasedato viktigst.
http://www.elkjop.no/product/spill-k...sialtilbud-ps3

Elkjøp er jo kjent for å sende ut for *tidlig*, heller enn for sent, hehe.
Elkjøp hadde jeg ikke tenkt på engang. Prisen er jo uslåelig, og med et såpass sterkt markedsnavn, vil jeg tro de leverer innen release.
Er du prisbevisst så er dette sider du bør sjekke.

prisjakt
prisguide

Personlig liker jeg prisguide best, men den er dårlig på varer som skal komme en tid frem, der er prisjakt bedre etter min erfaring. En idè er å sjekke begge sider og sammenligne anmeldelser av butikkene som er billigst og se hvem som er mest punktlige med levering av spill til utgivelsesdato!
Jeg skal bestille fra Spaceworld. Dette av den enkle grunn at jeg liker å kjøpe det i butikk. Det er ikke så fryktelig dyrt heller.
Har forhåndsbestillt på cdon.no. Det som er bra med dem er at man som regel får spillet i posten 1-2 dager før det egentlig blir gitt ut. Synes det rettferdiggjør prisen
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Har hatt venner som har forhåndsbestilt og fått spillet 3 dager før! blant annet med fifa 11 ifjor. tror jeg skal bestille der pluss at det står at de sender 27/09
Jeg er storfornøyd med http://gamezone.no/Avdelinger/FIFA-12.aspx generelt på spill. Ser at deres pris på Fifa 12 ikke er noe og rope for men på andre nyheter har det vært penger og spare+ at man betaler etter og ha fått varene.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Har hatt venner som har forhåndsbestilt og fått spillet 3 dager før! blant annet med fifa 11 ifjor. tror jeg skal bestille der pluss at det står at de sender 27/09
Vis hele sitatet...
Hvilken butikk tenker du på?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er spillet sendt fra elkjøp. Er det noen som vet hvor elkjøp har lager? Tenker da på nettbutikk.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Haha glemte å skrive elkøp
Sitat av memmnon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er jo fint når absoultt har gått konkurs