Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 4814
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei,godtfolk

Jeg så på power balance sin test og syntes dette bare så ut som svada/placebo.

Så kom en venn til meg idag,som hadde kjøpt det,og så jeg måtte prøve det.

Og det var jo helt sinnsykt! først kunne han bare dytte litt i meg så jeg datt.

Med det på så måtte han jo "hoppe" oppå meg for at jegi skulle miste balansen.

Etter det så så jeg det om at det var blitt fjærnet av forbrukerinspektørene,fordi det ikke hadde noen "dokumentert"effekt.

Så mitt spørsmål er:Er det bare placebo oss meg og flere andre eller fungerer det faktisk.

Kilde:http://www.powerbalance.com/
Det er nok placebo i bøtter og spann tror jeg
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg også.

Men når jeg ikke tror det virker,og så virker det da må det da være noe?
Joda kan godt hende det , men jeg hadde ikke kasta bort 4-500 på et sånt armbånd.
Men nå har jo ikke jeg fått prøvd det heller da , så da vet ikke jeg om det funker eller ikke
Sist endret av Popstickel; 12. september 2010 kl. 01:26.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
Men når jeg ikke tror det virker,og så virker det da må det da være noe?
Vis hele sitatet...
Nei, fordi placebo er alt for komplekst til å måle ved kva du antar og ikkje. Kort sagt er den enklaste personen å lura deg sjølv, fordi mennesker stoler på sansane sine. Om temaet interesserer deg så finst det ein del forskning som demonstrerer klart og tydleg at det å lure eigne sanseinntrykk er rimelig lett...

Gjennomfør dobbeltblinde forsøk med tilstrekkelig antall personer, eller kom i det minste opp med en plausibel forklaringsmodell som held vatn for alle som har 2FY. For følgande tekst er vås og buzzwords, utan meining på nokon som helst måte:
Most everything has a frequency inherent to it. Some frequencies react positively with your body and others negatively. When the hologram comes in contact with your body’s energy field, it allows your body to interact with the natural, beneficial frequency stored within the hologram. This results in improved energy flow throughout your body.
Vis hele sitatet...
Et "hologram" som man har i et armbånd skal hjelpe på hva? Det eneste jeg kan tenke meg at det virker bra på er å ta penger fra godtroende idioter. Personlig tror jeg at jeg hadde vurdert å finne meg nye venner, for så lettlurte folk er farlige å ha med å gjøre, med mindre du er en god selger.

http://www.skepticforum.com/viewtopic.php?t=12256&f=5
I en episode av the "The Real Hustle" så prøvde de seg også på dette. Forskjellen var at når de ikke hadde armbåndet på seg (eller en stein ellerno, som det var i der) så bøyde de ikke armene, men når de hadde det på seg så bøyde de.

Sesong 8, episode 6 i The Real Hustle UK, hvis noen er interessert
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Nei,jeg tror jeg holder meg til de vennene jeg har.

Som btw er like godtroende som 10000 andre norske mennesker.

Men tilbake til poenget:

Hvis du får mye bedre balanse av placebo effekten som oppstår så er det jo verdt de 100-200 kronene det koster.

Er det forresten noen andre her som faktisk har prøvd det?
Sist endret av sam500; 12. september 2010 kl. 02:01.
Haha, faren min kom hjem fra jobb her om dagen å fortalte at en på jobben hadde skaffet seg ett slikt og det virket! woho! tenkte med engang at dette måtte være noe rart xD
Dette klippet som omhandler power balance er ganske interessant. Her forteller en av hjernene bak hologrammet om hvordan det virker, noe som ikke henger på greip i det hele tatt. Her utfører de en blindtest som viser, overraskende nok, at det er kun placebo.

Men på en annen side viser dette også hvor mye den mentale innstillingen påvirker fysiske resultater.

Blir noe presentert på en overbevisende og lur måte så kan man selge hva som helst.

There is no spoon!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Ja,Men det det er rundt 1000 videoer på youtube som sier at virker.(alle de kan ikke ha opplevd placebo siden de også har prøvd blindtester bare søk på, "power balance" på youtube)

Og så er det EN video som sier at det ikke virker.

Det burde tale for seg selv.
Spør en lege; "har kroppen et energifelt som kan bli påvirket av en frekvens?"

Da forlenger du nok livet til legen, da han får en god latter.

Hvis det der hadde funka, hva tror du hadde skjedd når antenner sender ut signaler da? At alle hadde mutert, og blitt supermennesker?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Poenget til hele konseptet er jo at det sende ut på samme frekvens som kroppen og ikke som en antenne/tv mottaker.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
Poenget til hele konseptet er jo at det sende ut på samme frekvens som kroppen og ikke som en antenne/tv mottaker.
Vis hele sitatet...
which is bullshit. Frekvens vil berre sei kor mange ganger i sekundet noko svinger, og om kroppen kan seiast å ha ein frekvens, så er det hovedsakleg infrarød stråling (aka varme), som har *mange* størrelsesordener høgare frekvens enn dei 7Hz det er snakk om her. Og infrarød stråling er som sagt kun kroppsvarme.

Kort sagt heng ikkje påstanden om 'frekvenser' på greip, fordi den er så vanvittig uspesifikk.
Sitat av McVik Vis innlegg
Spør en lege; "har kroppen et energifelt som kan bli påvirket av en frekvens?"

Da forlenger du nok livet til legen, da han får en god latter.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at dette fungerer, men det at en allmenlege ikke kan bekrefte eller avkrefte det, er ikke noe godt argument. En lege lærer ikke om alskens nye og alternative behandlingsmetoder, eller påståtte obskure fysiske fenomener. De er derfor ikke skikket til å uttale seg om denne typen ting, mer enn du og jeg er det. En fysiker er mer egnet.
Men kroppen har da ikke noe energifelt, annet enn varme? (Som hvertfall jeg veit om, opplys med om jeg tar feil.)

Og som slashdot sier, frekvens er hvor mange ganger noe svinger i sekundet, som måles i Hz (Hertz). Strømmen i veggen er 50Hz f.eks.
Hva i menneskekroppen er det som generer svingninger? Og hvordan lager det armbåndet svingninger? Kan ikke se noe batteri, eller noe bevegelig på den, eneste jeg ser er et bilde som ligger i armbåndet, og jeg kan ikke skjønne hvordan den skal lage svingninger? Krystaller fra det ytre rom?
jeg har prøvd det, og det virket! veldig! serr prøv det. jeg var veldig skeptisk.. men de fungerte fakisks.. hvorfor.. aner ikke. placebo maybe... men det fungerte
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Alle som sier det ikke virker: prøv det og bli overasket.

De eneste som mente de kunnne bevise at det ikke fantes het ting som: skepsis.blogg.no o,l.

Og hvis du bestiller fra hjemmesiden koster det rundt 180 kr,noe som er verdt det selv om det ikke virker.

Er en lege som anbefaler det på youtube, han sier at selv om det ikke gir noen effekt,så er det jo verdt de 180 siden du får "placebo" effekten uansett.
Sist endret av sam500; 12. september 2010 kl. 17:03.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
Alle som sier det ikke virker: prøv det og bli overasket.
Vis hele sitatet...
Poenget er at det er totalt uinteressant å prøve det. Å lure seg sjølv er lett. Prøv følgande enkle trick:
1: Hold et lodd i en meterlang hyssing med armen.
2: Tenk deg at loddet pendler i en sirkel mot venstre.
3: Tenk deg at loddet snur.
Konsentrer deg om å halde handa i ro. Like forbanna vil loddet begynne å pendle. Og det er beviselig dine egne muskler i armen som fører til det.

Så at du oppfatter noko vil ikkje sei at det er reelt. Det vil kun sei at du trur det er reelt.
Smått morsomt at de eneste argumentene FOR at dette virker er ymse videoer på youtube, det finnes ingen vitenskapelige bevis, ingen pulikasjoner man kan lese selv hvor datasettet i en blindtest ligger tilgjengelig så man selv (eller andre som er kompetente til det) kan etterprøve de konklusjoner som har blitt trukket.

Det andre området hvor du ser akkurat samme oppførsel er hos de som tror på alskens konspirasjonsteorier ...
Sitat av sam500 Vis innlegg
Alle som sier det ikke virker: prøv det og bli overasket.

De eneste som mente de kunnne bevise at det ikke fantes het ting som: skepsis.blogg.no o,l.

Og hvis du bestiller fra hjemmesiden koster det rundt 180 kr,noe som er verdt det selv om det ikke virker.

Er en lege som anbefaler det på youtube, han sier at selv om det ikke gir noen effekt,så er det jo verdt de 180 siden du får "placebo" effekten uansett.
Vis hele sitatet...
Jada. Etterpå skal jeg bruke et par hundre på sølvvann, og så noen hundrelapper på homeøpati, og så litt på krystaller. Må jo være verdt det, sant? Ærlig talt, hvor godtroende er du? Dette er humbug, og det er ingen grunn til å kaste bort pengene sine på svindlere. For 180,- kan du få deg to flasker tran, og det trenger du sannsynligvis mer enn dyr placebo.
http://www.tv2underholdning.no/hjelp...e-3202355.html

http://www.forskning.no/artikler/2010/april/248964

Bare blogger som sa det sa du?


Åssen greier folk å tro på noe sånt? Altså, et gummiarmbånd som bruker holografisk teknologi til å sende ut frekvenser som forbedrer energiflyten i kroppen?

Er det sånne mennesker som tror på krystaller, healing, spøkelser, gud, allah og diverse annet kommersielt crap som er skapt for å enten tjene penger eller kontrollere folkemasser?
Sist endret av McVik; 12. september 2010 kl. 17:25.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Det med tv2 er ikke et argument engang.

Det oppsto fordi intersport nektet og si hvilken frekvens,noe de gjør på power balance sin hjemmeside.

Forskning.no er noe annet men jeg finner det ikke på mine 3 siders søk på google.

Til luni:Tran skal jeg først bruke når noen bruker penis som tannpirker.

Hvis du hadde sett på powerbalance sin hjemmeside så hadde du sett at de har såkalt "vitenskapelige argumenter/bevis)
Sist endret av sam500; 12. september 2010 kl. 17:34.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hvis du hadde sett på powerbalance sin hjemmeside så hadde du sett at de har såkalt "vitenskapelige argumenter/bevis)
Vis hele sitatet...
Men de sier ikke hvilke vitenskapelige argumenter/bevis det er snakk om.

Om jeg sier at det er vitenskapelig bevist at jeg er smartere enn luni (eller hvilket som helst annet nff-medlem). Uten at jeg kan legge frem bevis for at vi begge har gjennomført samme iq-test, under samme forutsetninger er utsagnet mitt totalt verdiløst.

Det er akkurat slik typisk alternativ-"medisin" uten substans i virkeligheten markedsfører seg selv, man overlesser publikum med buzzwords som for utenforstående vil virke troverdige, betaler noen kjendiser for å bruke produktet og gi sine "testimonials" og håper dette holder til å lure nok skrullinger.
Jeg har sett på powerbalance sin hjemmeside, og det står ingenting om hvordan den funker. Selvfølgelig, det står at den bruker frekvenser til å bedre energistrømmen i energifeltet til kroppen.

Hvordan kan de si at kroppen har et energifelt, men det kan ikke måles med noe instrument? Hvordan vet de da hvilken frekvens energifeltet er på, hvor det er plassert, eller i det hele tatt at det er der? Er det bare noen få utvalgte i verden som er priveligierte nok til å "se" eller "føle" at er der da?

Kom med beviser på at det funker, pga armbåndet i seg selv, ikke pga placebo.

Se her da, en film som er linka tidligere i tråden; http://www.youtube.com/watch?v=hlhvg...eature=related

ÅH WOW! en av de store hjernene bak dette, greide ikke finne ut av HVEM som hadde riktig kort.
Why not? Han som hadde "riktig" kort, hadde det i baklomma, som er innenfor kroppens "energifelt", så han burde jo skjønt at det var han hvis det faktisk funka! Og han som hadde det i baklomma, skulle FØLT det.

Can't see nothing of that really...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg

Til luni:Tran skal jeg først bruke når noen bruker penis som tannpirker.
Vis hele sitatet...
Tran har beviselig positive helseeffekter, i motsetning til kvasivitenskaplig piss.
Sitat av sam500 Vis innlegg

Hvis du hadde sett på powerbalance sin hjemmeside så hadde du sett at de har såkalt "vitenskapelige argumenter/bevis)
Vis hele sitatet...
Nei, dei har ei samling buzzwords som alle med 2FY kan avsløre som fullstendig tankeløst tåkeprat uten meining og innhald. At eg hevder noko vil ikkje sei at det er sant, og når det i tillegg er pakka inn i ord som ikkje gir meining er eg tilbøyelig til å avskrive det som slangeolje.

Forøvrig er det morsomt at dei beste argumenta du har for det er at det høres vitenskapleg ut, og at sjølv om det ikkje funker så får du i det minste placeboeffekten...
Han ene karen i filmen sier at han fikk 500% mer styrke av armbåndet. Da burde jeg greie 500kg i benkpress hvis jeg tar det på da.

Hvorfor har ingen gjort dette før? Tenk å ha på seg MANGE av de bånda da, og bli med i strongman! Burde jo bli walk in the park og piece of cake da, siden alt skal bli bedre! tilogmed UTEN å trene!
Sist endret av McVik; 12. september 2010 kl. 18:00.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og hvis du bestiller fra hjemmesiden koster det rundt 180 kr,noe som er verdt det selv om det ikke virker.
Vis hele sitatet...
WTF?!
Ser overhode ingen logikk i hvorfor det skal være verdt noe som helst hvis det ikke funker...

Ørlite offtopic, men dette fine sitatet kan brukes i denne tråden:
(Husker ikke hvem som sa det, men det er bra sagt uansett)
"If alternative medicine actually worked, it would be called medicine"

Sitat av sam500 Vis innlegg
Det med tv2 er ikke et argument engang.

Det oppsto fordi intersport nektet og si hvilken frekvens,noe de gjør på power balance sin hjemmeside.

Forskning.no er noe annet men jeg finner det ikke på mine 3 siders søk på google.

Til luni:Tran skal jeg først bruke når noen bruker penis som tannpirker.

Hvis du hadde sett på powerbalance sin hjemmeside så hadde du sett at de har såkalt "vitenskapelige argumenter/bevis)
Vis hele sitatet...
Power Balance er placebo. Basta.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Og du finner ut av det uten noe argument engang?

Mesterlig.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og du finner ut av det uten noe argument engang?

Mesterlig.
Vis hele sitatet...
Nå er det strengt tatt du som ikke har klart å komme med et eneste troverdig argument på hvordan dette fungerer.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og du finner ut av det uten noe argument engang?

Mesterlig.
Vis hele sitatet...
Det er argumentert for mange ganger tidligere i tråden. At du velger å ignorere dei argumenta, og komme opp med stjerneargumentet om at det verste som kan skje er jo eit par bortkasta hundrelapper, tyder vel strengt tatt på at du bør tenke litt sjølv også?

For her er det du som har eit lukka sinn, og ikkje er villig til å akseptere anna enn eigne synspunkt.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Nei,men det er jo du som ikke ser på det som troverdig.

Back to topicet nettsiden sier er at det skal korrigere noe inni hjernen for at det skal bli en slags "flow".

Og som jeg sa i starten av diskusjonen:jeg trodde det ikke fungerte,men så prøvde jeg det og det virket!

Så lurer jeg på om noen av dere har prøvd det så dere er sikkre på at det ikke virker?

Og selv om jeg ikke kommmer med at såkalt "troverdig" argument så har du like mye grunn til og si "jeg har rett,basta".

Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er argumentert for mange ganger tidligere i tråden. At du velger å ignorere dei argumenta, og komme opp med stjerneargumentet om at det verste som kan skje er jo eit par bortkasta hundrelapper, tyder vel strengt tatt på at du bør tenke litt sjølv også?

For her er det du som har eit lukka sinn, og ikkje er villig til å akseptere anna enn eigne synspunkt.
Vis hele sitatet...

Nei,jeg ignorer ikke de argumentene Jeg finner bare ikke svar på de

Og jeg sa ikke et par bortkasta hundrelapper,Jeg sa et en eller annen lege sa at det værste som kunne skje var et par bortkasta hundrelapper.

Kan finne link til deg hvis du vil?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
Back to topicet nettsiden sier er at det skal korrigere noe inni hjernen for at det skal bli en slags "flow".
Vis hele sitatet...
Og den seier det med ord som beviser at dei som har skreve det ikkje har fnugg av peiling på kva frekvens vil sei. Eller elektromagnetisk stråling. Eller energi. Det veit alle som har hatt 2FY, og då er strengt tatt truverdet til levrandøren rimelig tynnslitt...
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og som jeg sa i starten av diskusjonen:jeg trodde det ikke fungerte,men så prøvde jeg det og det virket!
Vis hele sitatet...
Og eg har forklart deg kvifor: den enklaste personen å lure er deg sjølv. Så at du hevder det funker er uinteressant. Kom tilbake når du har ein dobbeltblindtest. Oh, btw. Du kan jo kike på youtube-videoen som var linka tidligere i tråden, med ein overfladisk blindtest, der det kom klart fram at opphavsmannen bak det ikkje var i stand til å detektere forskjellen på et visakort og powerbalance.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Så lurer jeg på om noen av dere har prøvd det så dere er sikkre på at det ikke virker?
Vis hele sitatet...
1. Ingen har komt med ei i nærheten plausibel forklaring. Frekvenser og hologrammer er kun buzzwords, uten meiningsinnhald.
2. Youtubevideoen som nemt over indikerer at det ikkje er hold i det.
3. Vi har sett scams en gang eller tre før.
4. Ingen har vist til et einaste forsøk som verifiserer påstanden.

#4 har ganske stor vekt. Om du hadde funne opp noko slikt, hadde ikkje du brukt ein del tusenlappar på å verifisere resultatet med dobbeltblinde forsøk, og sjekke at det verkeleg fungerte, og brukt det for alt det var verdt? Men akk, det kunne jo slå tilbake på ein sjølv, om resultatet ikkje vart som ønska.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og selv om jeg ikke kommmer med at såkalt "troverdig" argument så har du like mye grunn til og si "jeg har rett,basta".
Vis hele sitatet...
Eg har aldri prøvd å hindre deg i å sei det, men når du ikkje argumenterer for synet ditt så har det null vekt i mine auge. Og når du kjem med tåpelige argumenter som en kan fly en 747 gjennom så mister du enda meir truverdighet, og høyres ut som ein religiøs person - ein som trur for å tru.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av sam500 Vis innlegg
Og som jeg sa i starten av diskusjonen:jeg trodde det ikke fungerte,men så prøvde jeg det og det virket!
Vis hele sitatet...
Anekdotiske fortellinger er verdiløse.
Sist endret av nso; 12. september 2010 kl. 21:48.
Er det da mulig å lage et armbånd som gir deg negativ energi da? Ett slags fyllearmbånd
TVILSOMT, men det hadde vært noe
Game disconnected
pokemon's Avatar
hvordan kan du tro at et gummiarmbånd kan lage frekvens på noen måte? snakker om å svelge agn å krok på en gang.
Så på et klipp om power balance nå, og det jeg så i det klippet har jeg hvertfall forklaringer på: http://www.youtube.com/watch?v=Piu75P8sxTo
Sitat av Archj Vis innlegg
Så på et klipp om power balance nå, og det jeg så i det klippet har jeg hvertfall forklaringer på: http://www.youtube.com/watch?v=Piu75P8sxTo
Vis hele sitatet...
Hvilke forklaringer?
En ting jeg ikke skjønner med balansetestene de hele tiden gjennomfører på youtube-videoene, er at de alltid prøver uten powerbalance-båndet først. Det er jo en selvfølge at man enklere holder balansen når man er klar over hvor tyngdepunktet kommer til å ligge. Hvorfor bruker de så uholdbare argumenter for å selge seg?
Jeg har 2 stk av dem og de er bare for motens skyld, de har ikke noe mere effekt enn "Applied Kinesiology"

Noe du kan lære her:
http://www.youtube.com/watch?v=Piu75P8sxTo

Kan også legge til at frekvense de flotter seg med, er hjernebølgefrekvensen på 7,83 også kalt "Schumannresonansen". http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances
Jeg vil ha rulleskøyter som gjør meg stein og armband som gjør meg glad.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Tylerdurden kommer jeg redder meg

Kp til deg^^
Vis hele sitatet...
Eh, du så videoen?
Den sier det mange har forsøkt å fortelle deg, bare på en humoristisk måte. Lønnsomt humbug. Tipper "oppfinneren" ler seg halvt hjel på vei til banken.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg har 2 stk av dem og de er bare for motens skyld, de har ikke noe mere effekt enn "Applied Kinesiology"

Noe du kan lære her:
http://www.youtube.com/watch?v=Piu75P8sxTo

Kan også legge til at frekvense de flotter seg med, er hjernebølgefrekvensen på 7,83 også kalt "Schumannresonansen". http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances
Vis hele sitatet...
Tidligere var det noen som sa at jeg ikke kom med noe "vitenskapelig".

Nå har dere noe vitenskapelig.
Applied Kinesiology har da ingen effekt, det sier da TylerDuden.
Og som han også sier, de snakker om hjernebølgefrekvensen, men et gummibånd kan fremdeles ikke påvirke det, siden et gummibånd med et fancy "hologram" ikke kan lage noen form for frekvens. Langt mindre et klistremerke eller en t-skjorte.

Det er motehumbug, som lurer folk for penger, uten at det er noen annen effekt enn placebo.

Få noen til å prøve å presse ned armen din uten armbåndet på, tenk at "nei, det greier han ikke."
Gjetter på at det funker like bra, og det er gratis!
Sitat av sam500 Vis innlegg
Tidligere var det noen som sa at jeg ikke kom med noe "vitenskapelig".

Nå har dere noe vitenskapelig.
Vis hele sitatet...
Kan du så forklare hvordan denne "Schumannresonansen" starter fra det holografiske båndet og hvordan den påvirker kroppen?

Har du i det hele tatt sett videoen hvor opphavsmannen ikke så forskjell på de som hadde denne fantastiske Holografien på seg og de som ikke hadde det?
UANSETT så er dette en veldig bra "icebreaker", iom at kjendiser bruker det, vekker det mye oppmerksomhet og du kan diskutere om det funker eller ei til dere kommer på noe bedre å snakke om.

Du kan jo også bruke det de demonstrerer i videoen og få dem til å tenke "WOW".
Sitat av moridin Vis innlegg
Hvilke forklaringer?
Vis hele sitatet...
Jeg fant et klipp hvor noen demonstrerte power balance på samme måte som det gjøres i min link. I linken viser de også hvorfor det "fungerer", eller hvordan det "gjøres".
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Archj Vis innlegg
Så på et klipp om power balance nå, og det jeg så i det klippet har jeg hvertfall forklaringer på: http://www.youtube.com/watch?v=Piu75P8sxTo
Vis hele sitatet...
Fint bevis på at Power Balance er humbugg. Sykt at noen tror på slike ting! Jeg blir slapp!
Kyniske mennesker som står bak slike produkter. Blir helt sikkert produsert for 1kr i kina.