Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1167
Hei freaks, jeg sitter her og vurderer å skaffe salvia.
det er første gang for meg og noen kompiser, så vi er relativt nye på dette temaet her. :P
men det vi da lurer på er om hvor mye vi burde innta første gang?
vi veier 70 kg.
er det noen som kan komme med innspill til hvor mye vi skal innta?
og evt noe annet vi må/bør passe på? )
takker for alle svar
Første gangen jeg tok tok vi en god klype 10x hver, trippa ganske heftig. Tror vi røyket litt weed på forhånd + litt etterpå. Etter å ha trippet lå vi i gresset og var nær å fryse ihjel i 2 og en halv time!
Egentlig var det ganske skremmende, vil personlig heller tatt LSD før salvia.
Første gang inntok jeg kanskje 0,2 gram eller mer. Hadde ihvertfall maks 1g 10X. For en effekt!
Vær meget OBS på at man blir MEGET, MEGET ustabil av dette! Vær jævla nøye med å ikke ha gjenstander rundt deg som kan skade andre eller deg selv, og ikke røyk i 50. etasje med vinduet åpent. Har sett altfor mange eksempler hvor folk freaker ut og hopper ut av vinduet. Heldigvis var det fra første etasje i de fleste tilfellene.

Ellers, du blir meget utmattet etter trippen og burde sove.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 1. august 2012 kl. 01:29.
Etter en del tripper på salvia har jeg funnet ut at man burde ta 2 hits.. det første draget holder du inne i 20 sekunder også tar du et nytt hit og holder så lenge du kan
Poy
Stay positive..lala
36 1
Du fyller jo bare et trekk i bongen, som om det skulle vært et vanlig mekk..
15x er akk passe sier nå jeg, fikk noia som faen den ene gangen jeg prøvde.
Greia er jo at du må ta hele brønnen i et trekk, og holde det inne til kroppen din automatisk slipper det ut..
Da blir virkninga og trippinga best ifølge megselv Lykke til!
Salvia burde du være litt forsiktig med. Første gang så tok jeg et bongtrekk med 20x (doseringen lå på rundt et halvt gram). Man forsvinner inn i en annen verden veldig fort! Jeg holdt røyken inne i 20 sekunder eller noe slikt, turen kom på utpusten. Her husker jeg så vidt noen bilder fra turen jeg ikke helt greier å beskrive, jeg fikk en ny verden dratt over trynet og jeg var overbevist om at dette var den "ordentlige" virkeligheten, jeg prøvde å holde meg fast til vårt univers, men det var lettere sagt en gjort, resten er svart. I følge kameraten min så hadde jeg reist meg opp fra stolen, gått ned på kne og snakket i tunger mens jeg prøvde å koordinere meg rundt i rommet, jeg hadde så falt ned og begynt å klore mot døren som skilte rommet mitt og gangen. Dette hadde holdt på rundt én time før jeg kunne reise meg opp igjen, snakke og fungere som normalt.

Etter turen kom pratekicket, jeg snakket veldig fort og det var mye informasjon som jeg prøvde å dele uten at jeg helt greide å forma tankene jeg fikk fra turen om til ord som andre mennesker kunne forstå.

Jeg har røyket salvia flere ganger etter denne opplevelsen, har tilgode å ture like hardt som den første gangen.

Noe annet jeg har opplevd hver eneste gang jeg har røykt salvia er kaldsvette og veldig sensitiv hud (klær blir ubehaglige å ha på seg).

Et tips er å ha på noe god musikk, første gang satt jeg på Sunn O))) (drone musikk), dette var IKKE en god idé da dette er veldig mørk og dyster musikk, og jeg føler at dette var noe som påvirket turen veldig.
Trekk det i pipa eller bongen som om det skulle vært rev, men ikke stress rusen pleier og komme ganske fort. Salvia funker forskjellig fra person til person. Noen digger Salvia den første gangen andre ikke. Når jeg prøvde det var det ikke noe særlig gøy helt ok... Prøvde det bare 3 eller 4 ganger til. Kos dere håper rusen blir kos for dere.
Sitat av Aborticide Vis innlegg
Noe annet jeg har opplevd hver eneste gang jeg har røykt salvia er kaldsvette og veldig sensitiv hud (klær blir ubehaglige å ha på seg).
Vis hele sitatet...
Opplever det samme jeg også,er helt forjævlig, gjennomvåt av svette etter turen er over.

De gangene jeg har røyka så har jeg vært totalt ute av stand til og bevege meg, blir bare dratt bak i sofa'n og holdt nede der, så røyk dette på en trygg plass og ikke på togskinner