Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1003
Heisann folkens =)

Jeg lurte på om dere vet om noen brae action anime ?
F.eks Naruto ?

Har sett alle episodene. Bleacho også. Har helst lyst til å begynne på et nytt action fylt anime serie, så jeg lurte på om dere har noen dere kan tilby ?
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Nå har jeg ikke sett One Piece selv, men har hørt den skal være kul.
Orker ikke nevne alt som kan sees av god anime så jeg anbefaler deg bare en:

Afro Samurai

Sykt bra animert serie som strekker seg over 5 episoder. Handler om en schizofren samurai som har et alter ego som røyker altfor mye shit. Han skal hevne sin far, og bli den beste slåsskjempen i verden. Virkelig bra serie som jeg vil anbefale for de som ikke ser på anime engang. Og best av alt:

SAMUEL . L. JACKSON har stemmen til hovedpersonen! Så det blir flust med "motherfucker!".
One piece er bra om du gidder. det er MYE og se. Anbefaler deg heller animen samurai champloo eller afro samurai som nevnt over begge er helt konge.
Av de nyeste vil jeg absolutt anbefale "Claymore" og "Gurren Lagann". "Samurai Champloo" er allerede nevnt, men er fremdeles en knall serie.
Death Note, DragonBall, Full Metal Panic, Full Metal Alchemist. Urolig gode, spennende og kule.
One Piece (Action/Komedie/Pirater), Cowboy Bebop(Action), GunGrave(Action), Hunter x Hunter(Action), Gundam SEED(Action/Meccha)
Sitat av Svoldal
Death Note, DragonBall, Full Metal Panic, Full Metal Alchemist. Urolig gode, spennende og kule.
Vis hele sitatet...
Um... har du sett Death note? Han spurte etter action. Death note går vell heller litt mere under mind fuck, but still knakenes god anime
Sist endret av nerga; 29. september 2007 kl. 12:09.
hellsing ^^ virkelig verdt en titt
Sitat av Eolin
hellsing ^^ virkelig verdt en titt
Vis hele sitatet...
Hellsing er desidert en fet action serie. som heller ikke er så lang.
Elfen Lied er også en fet action anime
Sitat av Ulvengunnar
Hellsing er desidert en fet action serie. som heller ikke er så lang.
Elfen Lied er også en fet action anime
Vis hele sitatet...
Helt enig, Elfen Lied er en serie som er verdt å få med seg.
Er det action du er ute etter har denne noen fete scener nå og da
Heller ikke så veldig lang, fikk meg hekta etter 1. episode
Gå en kjapp tur innom www.tv-links.co.uk og se på anime sidene og gå igjennom alle seriene
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Darker than Black - sykt fet serie=)
http://myanimelist.net/animelist/Notrik

Det meste av det jeg har sett er Action, men også litt annet..
Trykker du på de forskjellige seriene kan du også lese om dem