Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 11429
Hei,

Hva er anonymt.no?
Har du en hemmelighet? Noe å tilstå? Noe på hjertet - som andre vil ha gleden av å lese? Gjennom anonymt.no kan du poste dette helt anonymt, innlegget ditt blir rangert, med mulighet for å bli kommentert.

Er ikke dette noe ala reddit, 4chan osv?
Jo, det er det. Men på en helt annen måte. Her baseres det mer på historier, eller ren tekst uten noen grafiske elementer. Samtidig som denne nettsiden kun er basert på det norske markedet!

Nå ønsker jeg tilbakemeldinger fra dere Freaks, fordi jeg har en viss anelse om at mange av dere er riktig målgruppe. Ville dere brukt nettsiden, noe som er uklart, evt. dårlig med nettsiden?

Besøk her
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Facebook-boksen din påstår at siden din er reddit
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Artig konsept, men jeg ser for meg at det kommer til å flyte over med troll som dikter frem de villeste historier.
Sitat av Lima Vis innlegg
Artig konsept, men jeg ser for meg at det kommer til å flyte over med troll som dikter frem de villeste historier.
Vis hele sitatet...
Deler samme tanken. Jeg liker flaue og morsomme historier uansett
Sitat av nso Vis innlegg
Facebook-boksen din påstår at siden din er reddit
Vis hele sitatet...
Fullt klar over det. Har ikke gitt meg selv tid til å snekre opp en Facebook-side. Men hold on, det kommer...
Smooth! Endelig noe ala 4chan i Norge!
Kjempekult konsept som kan bli noe stort
Tipper man kan unngå trollhistorier visst man bare leser posts med masse upvotes?

Edit: Ser det allerede røsser over med trolls. lol.
Sist endret av Kriis; 13. desember 2013 kl. 18:27.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Tipper man kan unngå trollhistorier visst man bare leser posts med masse upvotes?
Vis hele sitatet...
Trolig, er jo også kontroll i form av moderering


Et system jeg kunne funnet praktisk hadde vært moderasjonskategorier. Det lagres en cookie på datamaskinen som ikke kan gjøre annet enn å vite at DEN PCen er DEN PCen (ikke til å indentifisere brukere).
Folk med cookien og INGEN godkjente innlegg havner i moderasjonskategori #1 mens folk med mange godkjente havner i #2. Det bør også være et delay på en stund før man kan poste igjen.

Det burde også være en rapporteringsfunksjon.

Skal det være anonymt bør ikke kommentarer gå via facebook.

Er det et automatisk moderasjonsystem eller gjør TS det manuelt?
Sist endret av 4Rooted; 13. desember 2013 kl. 18:33.
hehe halvparten av innleggene er jo troll,onanering i kirken og pissing i dusjen,men må inrømme at enkelte av historien fremkallte humring.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
1. Et system jeg kunne funnet praktisk hadde vært moderasjonskategorier.
2. Det burde også være en rapporteringsfunksjon.
3. Skal det være anonymt bør ikke kommentarer gå via facebook.
4. Er det et automatisk moderasjonsystem eller gjør TS det manuelt?
Vis hele sitatet...
1. Moderasjonskategorier er lagt på long-term-to-do listen, takker.
2. Jobber med noe som fungerer som en rapporteringsfunksjon, bare på en helt annen måte. Les fjerde punkt.
3. Facebook er lagt inn kun for å ha innhold. Etterhvert kommer det et nytt kommentarsystem.
4. Som skrevet i punkt to. Dette går ut på at frivillige kan lese gjennom upubliserte tekster, med mulighet for å rate. Får den posten over et viss antall rates blir den offentlig. Får den minus blir den sletta fra systemet.

Takk for innspill, 4Rooted! :-)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg ser ikke likheten med reddit og 4chan, dette er jo en Norsk versjon av Fuck My Life.
Sitat av Frenity Vis innlegg
4. Som skrevet i punkt to. Dette går ut på at frivillige kan lese gjennom upubliserte tekster, med mulighet for å rate. Får den posten over et viss antall rates blir den offentlig. Får den minus blir den sletta fra systemet.
Vis hele sitatet...
Jeg har da enda et innspill til deg, hva med et moderasjonssystem som http://www.fmylife.com/moderate ? Det eneste unntak er at du må allerede ha et x antall godkjente innlegg fra før av, ellers må den inn til manuell kontroll. Kan være at det er mer sikkert å ha whitelist i form av at den sjekker IPen. Du vil ikke se IPen i kontrollpanelet, men den vil i systemet sende den til manuell kontroll om den har hatt for få godkjente poster. Du kan også via et administrasjonspanel kunne blokkere postere direkte fra listen over poster; du ser ikke hvem du har blokkert, men du kan gjøre slik at IPen ikke kan poste før et x antall timer, dager eller for alltid.

Igjen, dette er nok en idé som kan være mer aktuell ved stor popularitet
Kan se for meg at det vil bli jævla mange "troll" comments som ikke er sanne.
Feks. "Elsker lukten av min egen avføring, jeg lukter alltid på det første tørket. Jeg har onanert på jobb"
Sist endret av Kroniz; 13. desember 2013 kl. 19:44.
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Kan se for meg at det vil bli jævla mange "troll" comments som ikke er sanne.
Feks. "Elsker lukten av min egen avføring, jeg lukter alltid på det første tørket. Jeg har onanert på jobb"
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at dette ikke er sant? Sikkert noen fetisjer som har dette, og når man i tillegg poster anonymt er det jo ingen hindringer. Selvfølgelig, man må jo ta noe av det med en klype salt, men husk å se på det fra den humoristiske siden også.
haha, skal faktisk følge med på den siden der.. så mange skrullinger!

Må man komentere via facebook?
Det gjør vel ingenting om det er trolls der? Det er ingen måte å kontrollere dette på, så det er vel bare å tenke seg om selv, så skjønner man fort om det er sant eller ikke.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Siden nettsiden er "4chan" må man bare forvente trolling. duh
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Genialt konsept! Skal sende inn om jeg har noe fett på hjertet, og håper flere og gjør dette...skal litt til, da jeg ser et stort potensiale her. At det er troll er det som skrevet ingen garanti for, like morsomt
Bookmarked!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg ser ikke likheten med reddit og 4chan, dette er jo en Norsk versjon av Fuck My Life.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Ikke til sammenligning med 4chan i det hele tatt. 4chan er jo et bildeforum, og anonymt.no er så og si en direkte kopi av "Fuck My Life" som du nevner.
Sitat av Hygge Vis innlegg
Helt enig. Ikke til sammenligning med 4chan i det hele tatt. 4chan er jo et bildeforum, og anonymt.no er så og si en direkte kopi av "Fuck My Life" som du nevner.
Vis hele sitatet...
flere av de samme historiene er også å finne på begge sider - bare oversatt.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
hehe halvparten av innleggene er jo troll,onanering i kirken og pissing i dusjen,men må inrømme at enkelte av historien fremkallte humring.
Vis hele sitatet...
Mener du pissing i dusjen er trolling? I så fall så troller jeg svært ofte Var en tråd om dette på freak en gang, og det viser seg at svææært mange pisser i dusjen. Men de fleste synes selvfølgelig det er flaut å innrømme det

Edit: Fant tråden:
http://freak.no/forum/showthread.php...ight=dusj+tiss
Sist endret av Obster; 14. desember 2013 kl. 07:21.
BUUUU!

Om jeg ville hatt FML oversatt til norsk hadde jeg bare brukt Chrome og direct translate. Anonymt.no virker som meg som et forsøk på å tjene penger på reposting.
Synes Anonymt.no var litt morro jeg Som mange andre sier, en norsk verson av fml.

Stå på, liker dette :P Har allerede postet en sann historie som slo ann :P
Sitat av Don P Vis innlegg
BUUUU!

Om jeg ville hatt FML oversatt til norsk hadde jeg bare brukt Chrome og direct translate. Anonymt.no virker som meg som et forsøk på å tjene penger på reposting.
Vis hele sitatet...
Det er lettere å relatere seg til ting som er skrevet på norsk av nordmenn.
Likte siden jeg å. En ny side en kan ta turen innom når en kjeder seg.
Takk for mye bra innspill. Lurer på hvordan jeg kan gjøre nettsiden enda bedre, eller enda mer interessant. Noen innspill på den fronten, eller er det bra nok?
Så egentlig for meg noe a la "de blå sidene" eller historier fra virkligheten som man finner i diverse husmorblad.
I grunn kokte anonym.no ned til et bunnsolid vulgært makkverk.
Pyton var morsomt i 1993..
Frankrikes Solkonge
Kunne vært greit med et kommentarfelt til de forskjellige innrømmelsene, så man kunne hatt en diskusjon om temaet.
Bare jeg som ikke får delt hemmelighetene mine? send knappen funker ikke
En figur med nic: 25 år gammel
Postet dette for: 1 dag siden
Han fikk : +7
Kommentar: Jeg har alltid med meg laptopen når jeg driter. Som nå.
Vis hele sitatet...
Kan ikke si jeg blir så lattermild av slikt.
Men en god kommentar kunne ha vært: "Det driter jeg i!"
Hva med å dele siden opp i kategorier, slik at det blir en egen side for morsomme historier også kan det være en egen side for litt mer alvorlige ting hvor folk kan få snakt ut om rus, depresjon, osv. Eventuellt ha et hasjtagg system slik at folk får sortert ut hvilken type poster de vil lese.

Tror det ville vært bra. Veldig fin og grei layout på siden også.
Sist endret av Juicekongen; 16. desember 2013 kl. 23:33.
Jeg ser for meg at tjenesten din kan bli brukt til å mobbe andre, slik som f.eks Ask.fm har fått kritikk for å legge opp til. Du burde ha en rapporteringsknapp.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Døde denne ut? Eller har "admin" gitt opp (som i; masse som ligger å venter på godkjennelse)? Jeg skulle gjerne dratt siden opp igjen, men har nok ikke noen syke historier som andre ville funnet underholdende...
Ingen https, hvordan er det da hemmelig?
Fjern han creepy mannen som ler på høyresiden av nettsiden...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Ingen https, hvordan er det da hemmelig?
Vis hele sitatet...
Ver så snill å forklare poenget med ssl på ei nettside der kommentarane vert publisert fortløpande.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Choobe Vis innlegg
Døde denne ut? Eller har "admin" gitt opp (som i; masse som ligger å venter på godkjennelse)?
Vis hele sitatet...
Beklager for sent svar, men ja - til en viss grad. Er det fortsatt interesse for anoymt.no har jeg mer tid til overs nå for moderering.
Mitt inntrykk er at dette kan slå an. Oppdaget plutselig noen i klassen som satt å så på den siden (noen dager etter den kom ut) og de har ikke funnet den på freak
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Mitt inntrykk er at dette kan slå an. Oppdaget plutselig noen i klassen som satt å så på den siden (noen dager etter den kom ut) og de har ikke funnet den på freak
Vis hele sitatet...
Hyggelig! Men ja, det avhenger helt at folk tar initiativ, og rett og slett sender inn noe de har på hjertet som de ikke ville delt med mannen i gata. Det er sånne tekster som gjør at folk besøker siden, og det jo også det som er gøy!

Om noen dager kommer også anonym kommentering og diverse andre bugfix...
siden virker jo helt død
▼ ... over en uke senere ... ▼
Holder meg til nFF jeg.