Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 693
JEg har endelig fått hosta sida på nette...men jeg har et lite problem, når jeg prøver å logge inn på forumet eller andre steder på websiden som krever innlogging (gjennom websiden dvs. ****.*** ) så står det: You were unable to login. Please check your cookie settings.,men hvis jeg skriver linken fra webhotelen direkte for eks jajajja.freehostia.com/jajjj så kommer jeg meg inn og kan logge på...hva må jeg gjøre?
Du har satt opp cookies for feil domene, endre cookieinstillinger til den faktiske url'en.
ok...men hvor kan jeg bytte det da?

jeg vil gjerne endre cookieinstillinger på de urlene,men hvordan gjør man det? takker for svar

Cookies must be enabled!
er feilmld jg får nå!

men cookies er jo enabled!:S
Jeg går utifra at du kjører fri programvare som er laget av andre enn deg. Du må gi oss opplysninger om hva du kjører på nettsiden for at noen skal kunne hjelpe deg.

Du finner vanligvis instillingene for dette i admin-panelet. Bare let deg frem til absoluteurl, mainurl e.l. Det kan hende du må endre dette manuelt i en konfiguasjons-fil (vanligvis config.php eller config.inc.php (igjen, alt etter hva du kjører)).
Sist endret av CryptoN; 12. september 2007 kl. 19:51.