Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1065
Kan man få det til at det vises bare en url når noen er på wesiden?for url-en ikke bytter seg når folk trykker på forskjellige ting på hjemmesiden? hvordan på joomla? og finnes det noen gratis domenr eller? ikke subdomener....
Gratis domener ? Glem det.

Og ja det er mulig å locke folk til kun toppdomenet, stort sett er dette konfigurert i webserveren \ CMS'en.
en ting til...når noen kkontakter meg på joomla ved hjelp av kontaktskjema der, så mottar jeg ingenting,verken mail eller noe i selve joomla...hva er galt?
Du har ikke satt opp mailsystemet korrekt, mailserveren du bruker godkjenner ikke hostnamet det sendes fra etc.

Uten en config er det lite å si.
betyr ddet at jeg kan locke folk til toppdimenet gjennom webhotelen da?jeg bruker freehostia, kan man gjøre det deR?

Sitat av AtXbYeA
Du har ikke satt opp mailsystemet korrekt, mailserveren du bruker godkjenner ikke hostnamet det sendes fra etc.

Uten en config er det lite å si.
Vis hele sitatet...
Sendmail Path: php
SMTP Auth: No Yes er krysset på no
SMTP User: tomt
SMTP Pass: tomt
SMTP Host: localhost


skal jeg d<a bytte der det står localhost og skrive databasehosten min?
.tk er vel det eneste domenet som finnes gratis foruten subdomener.
problemet er vel at.
Det hiver in masse reklame og dritt
.tk har jeg prøvd...ikke bra...
smtp host = en mailserver.

Kjører det en mailserver på den maskinen ? har du tilgang til den?

Bruker\passord er obligatorisk for å kunne sende mail.
Sitat av Evelen2
.tk er vel det eneste domenet som finnes gratis foruten subdomener.
problemet er vel at.
Det hiver in masse reklame og dritt
Vis hele sitatet...
Syns jeg husker at det var en kode man kunne slenge på hjemmesiden som fjernet reklamen. Skal se om jeg finner igjen..
ok men det med å locke urlen...jeg finner ikke noe i webservern:S

ksn jeg bruke gmail som smtp?!
Sitat av nobels
Syns jeg husker at det var en kode man kunne slenge på hjemmesiden som fjernet reklamen. Skal se om jeg finner igjen..
Vis hele sitatet...
men tror den kommer på en side først med reklame på, så må du klikke "enter" eller vente xx sec for og komme til websiden.
Det blir litt verre..
ok..kan overleve med subdoemene til jeg kjøper d..men har ennå ikke fått til medd smtp eller låse urlen?:S
Kan jeg spørre hvorfor du vil gjør det vanskeligere for brukerne dine?
nei skal se bort fra å gjemme url...men vet dere om en gratis webmail som lar me bruke det smtp sammen med joomla``?