Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1158
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Heisann,

eg er ute etter eit dokumentrepos som er skreve i eit språk som vanlige unix-servere forstår (dvs, cgi som kan kompilerast på unix, php, perl, python eller noko i den stilen), som er Fri Programvare, eller i det minste gratis.

Det må støtte fleire brukarar, og grupper av brukarar, og det integrering mot windows-desktopen/MS office er ikkje eit minus.

Eigen klientsideapplikasjon i tillegg til webinterface er heller ikkje å forakte. Denne klienten må i så fall kjøre på MS Windows, og kan gjerne vere java-basert, slik at den funker overalt uten fuss.

Jepp. Eg veit det er vanskelig å finne nøyaktig det der. Difor tek eg gjerne imot tips på dokumentrepos som bare er webbaserte, og som fyller krava i første og andre avsnitt.

Dersom du tipser om noko eg bruker vil du få en femtilapp eller deromkring for tipset. Gjerne via paypal. Gjerne meir enn ein femtilapp om det oppfyller alle krava eg har sett her...
Sist endret av vidarlo; 4. august 2007 kl. 15:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har også hatt bruk for et slikt system, og etter å ha prøvd litt av hvert falt valget på DocMGR. Det er et PHP-basert dokumenthåndteringssystem (GPL) som kjører med PostgreSQL som database. Det har funksjoner som revisjonshistorie, indeksering for søk, logger, brukere/grupper og så vidt jeg husker har det støtte for WebDAV og LDAP. I tillegg er det modulbasert, og det er ganske lett å lage egne moduler.

Om det er 100% det du er ute etter vet jeg ikke, men er verdt å se på Det som trekker litt ned er at utvikleren ikke er så veldig aktiv for tiden. Etter å ha hatt det i produksjon i 6 måneder har jeg funnet et par bugs/sikkerhetshull som jeg har rapportert om, og som har blitt fikset. Hvordan ting utvikler seg i fremtiden vil tiden vise, men jeg er foreløpig fornøyd.
Jeg fikk forøvrig PMen din vidarlo, men jeg hadde ingenting å bidra med dessverre....
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Vanternor skal få en femtilapp over paypal o.l. om han har ønske om det, for det der traff det eg hadde bruk for. PM meg med ønska betalingsform!
Hehe, ingen fare Har fast jobb og inntekt, og er fornøyd med å spre kunnskap om åpen programvare Hvis du lurer på noe om DocMGR kan du sende meg en PM.

Lykke til!
VanterNor, bli hos oss!

Vi er en trivelig gjeng med masse godt humør! Blir du værende på forumet skal jeg gjøre det verdt for deg. På mer enn en måte, hvis du skjønner hva jeg mener.............
Sist endret av Stormen; 15. august 2007 kl. 02:12.
Sitat av Stormen
VanterNor, bli hos oss!

Vi er en trivelig gjeng med masse godt humør! Blir du værende på forumet skal jeg gjøre det verdt for deg. På mer enn en måte, hvis du skjønner hva jeg mener.............
Vis hele sitatet...
Æhh, håper ikke det var den måten som først falt meg inn Men takk skal du ha, virker som et interessant forum
Du tenker feil.

Men velkommen til forumet \o/
Sist endret av flexd; 15. august 2007 kl. 11:34.
Stormen, kan du si hva du mente?:P ble litt nyskjerrig hehe
Sist endret av Hater_mordin; 15. august 2007 kl. 11:48.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hater_mordin: Det er ikke uten grunn at VIF-festene har 21-års aldersgrense, for å si det sånn.

Når det er sagt, velkommen til forumet VanterNor, du ser ut til å ha gode kunnskaper og passer nok fint inn på bruket.
Takk takk Har nå i ettertid funnet ut at jeg har en konto her fra før med brukernavn Vanter, registrert i 2002, men siden jeg ikke aner hvilken epostkonto den har måtte jeg finne meg et annet brukernavn. Signaturen til den andre kontoen er ganske avslørende, så er nok min

[edit]
Prøvde en gammel epostadresse, og den var riktig. Bare synd selve epostkontoen er dau
[/edit]
Sist endret av Vanter; 15. august 2007 kl. 13:22.
Du kan sikkert få nso til å fikse det for deg, eller noe sånt.
Sitat av Stormen
.. På mer enn en måte, hvis du skjønner hva jeg mener.............
Vis hele sitatet...
Ikke at det er noe galt med det, men: er du homo?

usaklig?