Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2752
Har aldri prøvet LSD før og fikk det nettopp tilsendt i posten. Har alltid sett for meg LSD som søte frimerker men dette var i pulverform. Vedkommede sa at jeg skal ta ca. 50mg og ha det i vann. Stemmer det at det er en passende dose for en nybegynner? Prøvde litte grann men det smakte pyton og holt på å kaste opp. Fikk ingen virkning heller av det lille jeg tok. Er det mulig å feks å pakke det inn i papir og spise det som med andre stoffer? Ellers noen andre råd?
LSD kommer i pulverform også ja, men mengdene du beskriver her er helt på jordet. LSD skal heller ikke ha noe spesifikk smak, så dette høres ut som scam
Det er umulig å vite. Ren lsd arter seg i krystallform som salt, og en vanlig dose er 100-150Ug, det vil si mikrogram. Tar du 50mg med ren lsd har du nå tatt 50.000 ug. Mener at dødlig dose lsd er ca 12.000 ug, og doser som er selv langt under vil trolig forandre livet ditt for godt, du vil trolig få synsforstyrrelser og mentale problemer når du er oppe i tusenvis av mikrogram, ihvertfall som førstegangsbruker. Med all sannsynlighet har du ikke gått til innkjøp av flere hundre mg med ren lsd, det er trolig blandet ut men styrken kan du ikke vurdere selv. Dersom jeg skulle prøvd lsd ville jeg kvittet meg med dette pulveret og fått tak i lapper istedet.

Bitter smak tyder på at det er et annet stoff enn LSD på lappene, gjerne da et stoff i 25x-nBOME serien. Jeg har hørt trippevenner sagt: ''If its bitter its a spitter''.

Det er med andre ord mange gode grunner til at du ikke bør ta det, og i verste fall overdoserer du noe voldsomt eller dør.
Sist endret av Relevant; 19. november 2016 kl. 19:08.
Trådstarter
7 1
Det smakte bittert. Turte ikke å ta anbefalt dose og to bare litt. Sikkert blandet ut. Ingen dårlig virkning bortsett fra at det som sagt smakte bittert. Fikk det av en venn på Facebook som virker ærlig nok. Ja, skulle nok hatt lapper men tør ikke å bestille på TOR da to av pakkene til typen har blitt stoppet i tollen. Har bestandig vert nysjerrig på psychedelica og tok imot tilbudet da denne personen sa at han kunne sende meg noe.
Sitat av Empress Vis innlegg
Det smakte bittert. Turte ikke å ta anbefalt dose og to bare litt. Sikkert blandet ut. Ingen dårlig virkning bortsett fra at det som sagt smakte bittert. Fikk det av en venn på Facebook som virker ærlig nok. Ja, skulle nok hatt lapper men tør ikke å bestille på TOR da to av pakkene til typen har blitt stoppet i tollen. Har bestandig vert nysjerrig på psychedelica og tok imot tilbudet da denne personen sa at han kunne sende meg noe.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si noe på virkningen uten å kunne basere det på noe? Jeg er langt ifra den mest kvalifiserte til å uttale meg, men jeg ville anbefalt deg å helle vente til du kan få tak i noe du vet hva er til din første opplevelse, enden det er sopp eller syre. Anbefaler deg også å lese deg opp litt på psykedlika hvilket jeg har en følelse av at du ikke har gjort. Det finnes fine tråder her inne som omhandler psykedelika.

Du kan også kjøpe en EZ test, en enkel og billig test som lar deg se om du har LSD eller ikke.
Sist endret av Relevant; 19. november 2016 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
7 1
Ok. Takker for svar :-)
Lest at med lsd i rocks/pulver så skal det være en thumbprint. Aner ikke hvor mye det skal dekke av tommelen eller hvor. Her er google din venn. Jeg påtar meg null ansvar om du faktisk fikk lsd -> tar rådet mitt og -> inntar 50-12 doser. Det får du avgjøre selv. Lykke til. Happy trippin
Pakker fra Tor blir som regel aldri stoppet med mindre du bestiller fra utlandet. Om du holder deg til innenlands kjøp så er det bare å bestille i lange baner!
Sitat av freaktz Vis innlegg
Lest at med lsd i rocks/pulver så skal det være en thumbprint. Aner ikke hvor mye det skal dekke av tommelen eller hvor. Her er google din venn. Jeg påtar meg null ansvar om du faktisk fikk lsd -> tar rådet mitt og -> inntar 50-12 doser. Det får du avgjøre selv. Lykke til. Happy trippin
Vis hele sitatet...
En tumbprint er noe som er i stand til å knekke de mest erfarene trippere, og ingenting du skal anbefale en nybegynner. Tror også at du fort får i deg langt mer en 12-50 doser fra ett thumbprint. Det er typ 1-5mg. Noen gang sett hvor lite ett tidels gram er? 20-100 ganger større enn hva du ser på. Vil heller tro du er oppe i 150-400 doser. Eller røft sagt 10-40mg. 10mg er 1/100 gram. 40 er 4/100 gram. Se bare hvor lite 100mg salt ser ut, eller 0,1 gram.

Det er ville doser ett thumbprint.
Oh my lord. Glem rådet mitt. Kjøp deg syre lapper. Kan vell se for meg at du fikk et RC.
Hørte fra en dealer jeg hadde før som sa han kunne fikse pulver lsd, men han var typen som tok ting han ikke hadde peiling på hva var selv. Så jeg spurte han litt om hvordan og hva denne "pulver LSD'en" hans var. Han fortalte at en tok å snortet litt pulver og så trippet man i noen timer. For meg så kan dette høres ut som en dose 2cb kanskje, men utifra den informasjonen han gav om det kan det jo være alt mulig. Hahah hvem snorter lsd liksom, glad jeg ikke kjøper fra han lenger..
Sist endret av slappegodt; 20. november 2016 kl. 02:06.
Er det smak spytt det ut. 25i stoffer har vel bitter smak og er ikke uvanlig at selges som LSD. Ville vært veldig forsiktig med å innta det du beskriver
Kan godt være Aco-4-DMT eller lignende pleier å ha en veldig stram smak, hvilken farge er det på pulveret? Og 50 er en heftig trip, 20 passer bedre i starten. Er 90% sannsynlig at det er RC though