Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1543
Hei,

Har lansert en ny deleside. Sjekk den gjerne ut, og pøs på med tilbakemeldinger. Alt settes pris på!


Gnytt
Første som slo meg er at du kan få tak i mye stoff fra denne subredditen: http://www.reddit.com/r/NewsOfTheWeird/
Har ikke internett fått nok av klikkhorer? Uansett:
Ingen av "nyhetene" fikk meg til å klikke inn og lese, mao de var kjedelige og lite interessante.
Ingen av disse "nyhetene" var spesielt glade ref "verdens farligste jobb", så hvor har du det domene fra?
Du oppgir ingen linker til bilder eller videoer eller tekst. Buzzfeed er veldig glad i å saksøke slike forhold, så hadde hvertfall tatt med én link.
Themet du bruker er kjedelig, og passer ikke til nettsiden du ønsker å lage i det hele tatt. Jeg hadde byttet til noe mer magasin-ish.
Uansett, lykke til med et marked som er så mettet at det gjør vondt.
Sist endret av Antidote; 17. august 2014 kl. 18:33.
Trådstarter
Takk for tilbakemelding dere!

Har gjort noen små forbedringer. Antidote, bildene heter jeg fra flickr, bilder uten opphavsrettbeskyttelse, men fint du påpeker det.