Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1819
Hei..
Kom bort i noe kjemisk "morro pulver" i Aberdeen på en tur dit for ikke lenge siden.
Vedkommende som tilbøy dette kalte det M-cat..eller em-kat..eller noe i den duren.(ikke lett å forstå en någet påvirket skotte)...anyway. er d noen som vet noe om dette stoffet?
Det er enten mephedrone eller methylone (ikke 100% sikker), mephedrone er ekstremt levertoksisk, hvis du skulle bli avhengig av det er du mests sannsynelig død innen en måned. Hvis du bare tar det et par ganger burde det gå bra, er bare dokumentert 2 eller 3 dødsfall på overdose fra det.

Methylone er det skrevet veldig lite om, men jeg har aldri lest om noen skadevirkninger om det.

Begge tingene ligner på en miks av kokain og ecstacy (sier folk som har testa alt), du blir gira og får mye eufori. Mange sir faktisk at mephedrone er mye bedre enn ren MDMA. Mange sverger også til at methylone er det beste stoffet på planeten. Men igjen, det er ikke skrevet mye om disse stoffene, og ikke forsket særlig, så for alt vi vet kan det begynne å vokse trær i hodet ditt 20 år etter at du har tatt det.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Det er enten mephedrone eller methylone (ikke 100% sikker), mephedrone er ekstremt levertoksisk, hvis du skulle bli avhengig av det er du mests sannsynelig død innen en måned.
Vis hele sitatet...
Ja da burde jeg ha vært død for mange mnd siden. Vil gjerne at du viser meg kilde til påstandene dine her...
Kan desverre ikke gi kilder om det med leverskade, men en fyr jeg ble kjent med over internett som er god venn med han som hadde bubbleluvsida oppe (ei side som solgte mephedrone), sa at det var ekstremt skadelig for levra. Kanskje ikke gode nok kilder, men gode nok for meg.

Om det med dødsfallene, så står det masse om på internett. Det var en ungdom i Danmark som hadde fått overdose av det hvertfall.
Hvis man "snur" M-Kat, blir det Kat-M. Jeg tenker vidre Ket-M og enda vidre til Ket-a-M-in.

Jeg fant ingenting om mephedrone eller methylone når jeg googlet M kat/ M cat.
Wikipedia: 4-Methylmethcathinone (Mephedrone, 4-MMC, mmcat)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
4 0
Takker så mye for innlegg... har fått vite d jeg var ute etter..Kan og legge til at virkningen av stoffet kom rask etter inntak (snorting av ca 10 mg.) .....kroppstemp. økte noe,jeg merket fort virkningen som ikke lingnet cokain. Denne var sterkere og anderledes...ikke så heftig som MDMA(exstacy)....jeg opplevde noe syns forstyrrelser og svimmelhet,,,ble trøtt på en måte..virkningen ga seg etter 1 1/2 -2 1/2 time... Det grammet leg fikk ble borte i løpet av natten og neste morgen....det hele var ikke så oppløftene...ikke noe jeg kommer til å hige etter igjen....det finnes jo så mye annet fett der ute ...ikke sant...hsn Prof. Loke
Sist endret av Prof.Loke; 25. juni 2009 kl. 04:47.
Da er det nok hverken Mephedrone eller Methylone du har fått i deg, ettersom du kun snortet ca 10mg.
Eneste jeg kan komme på er MDPV som har så små doseringer, men det er også et stimulant i likhet med de to nevnte, så du ville ikke ha blitt trøtt med andre ord. Ihvertfall ikke før rusen er over.

Du bør virkelig være mer kritisk til hva du putter i deg..
Sist endret av Lysskyen; 25. juni 2009 kl. 04:57.
Trådstarter
4 0
Det skulle være 100mg...ikke 10...
Da er det mest sannsynlig Mephedrone ja..
Kan kjenne meg igjen i at det virker veldig lite givende i ettertid..
Svei det når du snorta det?
Sist endret av MrBean; 29. juni 2009 kl. 10:42.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Det er enten mephedrone eller methylone (ikke 100% sikker), mephedrone er ekstremt levertoksisk, hvis du skulle bli avhengig av det er du mests sannsynelig død innen en måned.
Vis hele sitatet...
Støtter Defqon på den begrunnelsen, har lest en del om mephedrone og dens evne til å ikke bare fucke opp leveren men også tulla sykt med hodet ditt(pyskose lignende tillstand) etter langtidsbruk.

Husker ikke hvor jeg leste det forresten, men viss man leser litt rundt om mephedrone finner man det fort ut.
Trådstarter
4 0
Jepp...sved som pokkern i snuta...Ikke var det spes "stas" heller.Så for min del blir det nok med den ene gangen ja...
Og infoen er allerede sendt mine venner i det store utland..(les Skotland).
Takker så mye for alle svar!!!
Prof.Loke



Freedom Festival Porto i August!!!...http://www.freedom-festival.eu/