Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1416
Jeg og Selina Stoane (Driver med musikk i New York, kommer fra Norge) har avtalt att jeg skal remixe en av sangene henns (Selina Stoane - 1001 nights)

Hun skal sende meg acapella og slikt snart men, jeg har mangel på inspirasjon, Hjeeelp meeeg!
Sangen var HELT forferdelig, musikk videoen var også helt forferdelig. Prøv å bare gjøre den kjappere, få pinselen vekk fortere.

Høres ut som hun synger singstar, for å være helt ærlig..
Sist endret av Rambofant; 4. desember 2011 kl. 15:20.
Du skal leke profesjonell og spør om du kan remixe sanger til artister, også spør du andre for inspirasjon og idèer?

Faen ikke bra altså..
▼ ... over en uke senere ... ▼
ok, hun som spurte meg da, ka faen kis?
Pluss at æ har aldri gjort nå med vokala og sånt før... men takk for allj hjelp da. douchebag.

dessuten bestemt vi oss for å lag en Remix av sangen hennes Psychic. for denj passa my beir xD

nu vart æ jævla irritert bruskork takk...

Hun er en pop artist så man kan ikke klage :P hun digga dub sets'a mine på urørt, de begynner å bli gamle men.
Ingen pop artister er VELDIG flink i utgangspunktet :P
Hvem er hun? Er hun kjent? Hun var sikkelig dårlig hvertfall