Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2854
Hei,

Har lett rundt i distriktet etter "store" papp-plater som jeg skal bruke til stensilering. (Banksy -style)

Har bare fått tak i sånne hvite behandlede papp-plater, som er mer beregnet på reklame / tusj-skriving etc. De funker greit, men betaler unødvendig mye i forhold til bruk..

Tips mottas med takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan jo alltids droppe innom ikea å høre... kansje de har store mengder papp på lager som egentlig skal kastes
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Din Lokale dagligvarebutikk kan garantert hjelpe deg. Spør betjeningen. Forøvrig trenger du ikke flotte behandlede pappplater, vanlig brun papp holder lenge.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
eller laken er kult
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
har en reklameplakat liggende, nøyer meg med det og a4 papp tapet sammen
Reklameplakater til alle dagligvare butikkene funker fint, får du ikke så er det bare å gå på utsiden å fiske med seg noen.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Voodoo Docta Vis innlegg
eller laken er kult
Vis hele sitatet...
Laken.. som i sengetøy?
Vil ikke anbefale det, siden malingen kan trekke igjennom, i tillegg til at det vil være ganske vanskelig å få satt opp stramt og tett inntil veggen. I alle fall horisontalt.

Selv bruker jeg pappen fra pizza-esker og andre esker som består av tynn papp. Dette blir ikke ganske stort, om man ikke taper det sammen.
Men kan komme over ganske fine mengder med tynn papp hvis man leter rask igjennom noen papir-søppelkasser
Var selv fan av 300grams papir da jeg drev med stencils. Fåes i alle hobbybutikker.
Ellers er det ikke noe stress å få tak i stiv papp. Vet at bokhandler ol. fører papp/papir som er store, disse har jeg brukt til stencils med stort hell.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
stjæl noen reklame plakater på tbanen.
Ta kontakt med nærmeste postterminal/postreklamesenter (vet ikke om disse to befinner seg i samme bygg der du bor). Jobber selv på post reklamessenteret her på fauske, hvor det går minst 15-20 papp plater, like store som en europalle hver eneste dag. Dette er slikt som ligger oppå selve reklamen da vi får det tilsendt, så 90% av dette blir kastet uansett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De fleste dagligvarebutikker har jo også relativt store, tynne papp-plater de bruker til å reklamere
utenfor butikken. Jeg synes de fungerer ganske bra. Regner ikke med de beholder de gamle når de får nye.
Hvis du kjenner noen som jobber i butikk, kan du jo høre med dem (eller bare stjele et par).
Sist endret av Nimtrix; 17. november 2010 kl. 11:12. Grunn: Glemte å nevne noe
Bak kjøpesentere, hvor alle containere og slikt står finner man alltids masse papp. Antageligvis også utenfor nærmeste dagligvarebutikk. Etter mine erfaringer er folk så sløve at de bare legger papp rett på bakken ved siden av containerne.