Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 45968
Jeg husker teliareklamen ejg også. husker til og med nummeret: Ring 81513978 tror jeg det var *TELIA!*
faen så på viddene dette havner.. fra deilige damer i reklame, til utenlandspriser på telefonselskap:P
Hmm. Sivilstatusen hennes? Skal vedde på at hun er så prippen at man må være D&G spekka fra topp til tå, kjøre rundt i en pimp-ass bil, ha en 50 fots princess på bryggekanten, og være mer femi enn blomster-Finn for i det hele tatt ha sjans til å be henne på date.
Den vanlige karen i gata, som du og jeg, kan bare drømme... Men who cares, det er sånne man kanskje drømmer om, men man hadde gått lei av dem fort tror jeg. Skulle gitt ho et stikk i pelsen hvis hun hadde trygla og bedt om kjøtt-bajonetten da men )
Sitat av Spite
Hmm. Sivilstatusen hennes? Skal vedde på at hun er så prippen at man må være D&G spekka fra topp til tå, kjøre rundt i en pimp-ass bil, ha en 50 fots princess på bryggekanten, og være mer femi enn blomster-Finn for i det hele tatt ha sjans til å be henne på date.
Den vanlige karen i gata, som du og jeg, kan bare drømme... Men who cares, det er sånne man kanskje drømmer om, men man hadde gått lei av dem fort tror jeg. Skulle gitt ho et stikk i pelsen hvis hun hadde trygla og bedt om kjøtt-bajonetten da men )
Vis hele sitatet...
Det holder med å si at du er arbeidsledig, og hun er søt...
Chubby: Touche
Jeg visste jeg hadde sett henne før!
Hun har jo spilt i "Jakten på Nyresteinen"..

En av mine favorittfilmer som barn..
Hehe, noen altså xP
Sitat av Chubby
Det holder med å si at du er arbeidsledig, og hun er søt...
Vis hele sitatet...

Hehe kanskje jeg kunne gjort det, men da hadde jeg jo ikke konstatert fakta...!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen sammenligner Jenny med idol-Tone. Forskjellen er bare at Jenny er en utrolig søt og hyggelig jente med stjerne-karakterer fra skolen, mens idol-Tone ikke har bestått VGS en gang...
Det eneste forskjell jeg ser der; Tone er hot, mens Skavlan not.
gåkke an å si at hun ikke er pen. sorry mac.

likheten er der derimot
Både Tone og Grandisdama er schtøgge.
Jeg takler bare ikke sånne kjernesunne, fnisende bærter med påklistra smil døgnet rundt. Forjævlig.
De har litt å lære av Brody (edit: Dalle).
Sist endret av Poke; 28. april 2007 kl. 19:20.
som er lei seg hele dagen? hver sin smak
Hehe. Ikke lei seg. Men damer som bare smiler hele tida provoserer meg skikkelig, bare.
Hva faen smiler de for?
Men nå liker jeg dem som har litt meninger og tanker rundt diverse viktigere temaer enn sminke, hårbleiking og fjortisfyll også, da. Så ja, "hver sin smak"
Sist endret av Poke; 29. april 2007 kl. 16:36.
Sitat av Poke
Hehe. Ikke lei seg. Men damer som bare smiler hele tida provoserer meg skikkelig, bare.
Hva faen smiler de for?
Men nå liker jeg dem som har litt meninger og tanker rundt diverse viktigere temaer enn sminke, hårbleiking og fjortisfyll også, da. Så ja, "hver sin smak"
Vis hele sitatet...
Og hvordan vet du at hun ikke har slike meninger og tanker?
(Sånn med tanke på at du tydeligvis ikke liker henne)
Vel, det kan jeg jo ikke vite før jeg har prata med henne.
Selv om jeg tror mistankene mine ville bli bekrefta om jeg en dag fikk slått av en prat.
Ja - jeg er kanskje en smule dømmende, men opplever sjelden at jeg tar feil når det gjelder slike damer.
De prøver jo iblant da, det skal de ha.
"Nei til EU!" "Hvorfor det?" "Æh. Fordi pappa er for, f9z."
Men det at ho stiller opp i ei reklame for grandis sier jo litt, gjør det ikke?
Uansett, jeg tror ikke ho bryr seg om jeg liker henne eller ikke.
Jeg lurer på hva som er galt med dere som ikke synes hun her er digg! ^^

Serverer dere noen bilder (hentet fra facebook)
http://home.no.net/mma10as/jenny/

Kos dere!
joda, hun var jo fult takanes ho der^^

men mener jeg leste for ei stund siden at det er noe naked pics av henne ute å florerer på nett?
Sist endret av ||viper||; 2. mai 2007 kl. 01:38.
Håper ho blir med i den nye Rocco filmen