Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 19382
Sitat av nikita Vis innlegg
Bakteriene eller hva nå det er dør sykt fort. Eller vertfall fortere enn folk tror. Leste noe sånt som at kun 1 av 2000 som har analsex uten beskyttelse resulterer i smitteoverføring om en av partene er smittet...
Vis hele sitatet...
Da er vel dette en påstand som skal være meget kjent, derfor så hadde det vært fint om du kom med kilde på dette, for oss som ikke orker å åpne ny fane i nettleseren.
Sist endret av FarmerJoe; 16. januar 2013 kl. 08:37.
broren min starta med heroin i 19års aldern, tom for penger, spurte han naboen om han sex/suge han.
det er nok et marked for det hvis du går dypt nok inn i undergrunnen
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jo, det er alltid trygt med kondom, med mindre den sprekker. Selv har jeg aldri opplevd dette, og har vært aktiv i nesten 10 år. gratiskondomer.no gjør nyttem.
Om man er en svak liten pingle som ikke kan forsvare seg burde man ikke være prostituert i det hele tatt.
Sykdommer kan unngås med forbehold.
Politiet prioriterer neppe prostituerte så lenge det er mer seriøse saker å se til.
Vis hele sitatet...
tja du kan få kjønnsvorter, herpes osv selv om du bruker kondom..

Sitat av nikita Vis innlegg
Bakteriene eller hva nå det er dør sykt fort. Eller vertfall fortere enn folk tror. Leste noe sånt som at kun 1 av 2000 som har analsex uten beskyttelse resulterer i smitteoverføring om en av partene er smittet...
Vis hele sitatet...
nei smitter lettere ved analsex enn ved vanlig sex pga blir lett sår og blør lett i analen..
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
tja du kan få kjønnsvorter, herpes osv selv om du bruker kondom..
Vis hele sitatet...
Forklar hvordan du ser for deg at personen blir smittet om man bruker kondom? Eller drar du bare dette ut av ræva? (pun intended)

Herpes kan til en viss grad smitte med kondom - rett og slett fordi kondomen ikke klarer å dekke deg helt til nedentil. Men den største årsaken til at herpes smitter, selv når man bruker kondom, er at en av dere er borti kjønnet med hendene - og dermed smitter det indirekte via hendene (og ikke direkte fra samleiet).

Herpes kan og smitte selv om du ikke har utbrudd. (har man utbrudd er ikke sex noe godt uansett, og det er lett synlig. Så antar man ikke har sex med noen som har herpesutbrudd). Men når man ikke har utbrudd er sansynligheten veldig liten for at man blir smittet. Om man i tillegg bruker kondom er den nesten ikke tilstedeværende.

Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
nei smitter lettere ved analsex enn ved vanlig sex pga blir lett sår og blør lett i analen..
Vis hele sitatet...
Dette gjelder i hovedsak herpes og aids. Men aids smitter ikke lett mellom 2 personer (om du har sex med noen som har aids uten kondom, vil du mest sansynlig ikke bli smittet - dåg ville jeg ikke tatt sjansen). Med kondom er du mer trygg ved analsex enn ved vanlig sex - gitt at kondomet ikke sprekket. dette er grunnet at det er mye mer kroppsvæsker som kan føre smitte i vagina enn analen.
Sist endret av etse; 17. januar 2013 kl. 01:57.
valar morghulis
skralle's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=upymOJCm030

Det er et relativt stort marked for mannlige prostituerte i Japan. Kundene er ofte flotte unge damer med masse penger.
Prostitusjon er en skitten bransje og folk som benytter prostituerte er stort sett noen grisete svin.
Sist endret av Malanthor; 22. januar 2013 kl. 07:37.
Sitat av Malanthor Vis innlegg
Prostitusjon er en skitten bransje og folk som benytter prostituerte er stort sett noen grisete svin.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill. Mens de luksusprostituerte tjener 600K i året får du ha en fin gudstjeneste med resten av nonneveninnene dine.
Svin, jeg må le.
Jeg tror ikke du er klar over hva som ofte driver folk til og gjøre slike ting. Det er svært ofte snakk om skadde mennesker som heller burde oppsøkt psykolog enn å prostituere seg. Tror du disse menneskene har noe godt selvbilde med det de driver med?

Du er kanskje ikke et skitten svin, men bare dum.
Sist endret av Malanthor; 22. januar 2013 kl. 07:46.
Sitat av Malanthor Vis innlegg
Jeg tror ikke du er klar over hva som ofte driver folk til og gjøre slike ting. Det er svært ofte snakk om skadde mennesker som heller burde oppsøkt psykolog enn å prostituere seg. Tror du disse menneskene har noe godt selvbilde med det de driver med?

Du er kanskje ikke et skitten svin, men bare dum.
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over at ikke alle er født med gullhår i ræva, det var ikke poenget.
Det er heller ikke poenget med tråden, TS spurte om det er et marked for prostitusjon for menn.

Tror du de som blir tvunget ut i prostitusjon vet hvordan man tar seg frem til en avtale med en psykolog? Det er sikkert noen, men det kan ikke være mange.
De gjør det kun fordi det er et marked for det. Hvis ingen ville kjøpe sex ville ingen tilbudt det. Jeg synes at å kjøpe sex generelt sett er utnyttelse av syke eller desperate mennesker. Selfølgelig finnes det et og annet unntak, men jeg snakker ikke om disse, jeg snakker om majoriteten.
Forestill deg at din datter er prostituert og gjør allslags ekle ting med fremmede for penger. Tanken er ikke særlig kul er den vel.
Men uansett, og si sånt her er vel som å skulle preke til døve.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det der med Halvorsens konditori og kaffekoppen er omtalt i "Men tankene mine får du aldri", prostitusjonsboka til Sverre Asmervik fra 1982. Boka var en skjønnlitterær rapport om prostitusjonsmiljøet i Oslo. Senere har jeg lurt på om mytene rundt denne koppen kom fra boka, eller om det virkelig var sånn.
Vis hele sitatet...
Fattern og jeg satt der i sommer og da fortalte han at i hans ungdom (70-tallet) så var det kjent at der gikk vestkant fruene og snudde kaffekopper Så den var der nok før boka. Kan nevnes at han er fra ei bygd i Telemark, så det var nok ikke bare "kjent" i Oslo.
Sitat av Malanthor Vis innlegg
De gjør det kun fordi det er et marked for det. Hvis ingen ville kjøpe sex ville ingen tilbudt det. Jeg synes at å kjøpe sex generelt sett er utnyttelse av syke eller desperate mennesker. Selfølgelig finnes det et og annet unntak, men jeg snakker ikke om disse, jeg snakker om majoriteten.
Forestill deg at din datter er prostituert og gjør allslags ekle ting med fremmede for penger. Tanken er ikke særlig kul er den vel.
Men uansett, og si sånt her er vel som å skulle preke til døve.
Vis hele sitatet...
Glorifiserte jeg noengang gateprostituerte? Nei.
Jeg tror det er mer fokus på en type prostitusjon som nesten kan regnes som en hobby. Om jeg skulle vært hore ville jeg hatt en online profil med bilder og info etc, og jeg skulle hatt lik informasjon fra kunder, samt godkjent erklæring fra lege.

Du får fortsette prekingen, jeg fortsetter å le.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Takk for innspill. Mens de luksusprostituerte tjener 600K i året får du ha en fin gudstjeneste med resten av nonneveninnene dine.
Svin, jeg må le.
Vis hele sitatet...
Jeg spør deg: Hvilken sum skulle du hatt for å leve med minnet om at du har hatt sex med en annen av ditt samme kjønn? Penga kan du bruke opp, men minnet vil alltid være der. Når folk spør hvor du fikk penga fra så må du lyve hver gang eller miste selvrespekt.

Ingen sum er verdt å selge kroppen sin til noen for. Det betyr egentlig at man gjør noe man ellers ikke ville gjort. Det blir jo et overgrep hver eneste gang.
Sist endret av Taurean; 22. januar 2013 kl. 09:41.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg spør deg: Hvilken sum skulle du hatt for å leve med minnet om at du har hatt sex med en annen av ditt samme kjønn? Penga kan du bruke opp, men minnet vil alltid være der. Når folk spør hvor du fikk penga fra så må du lyve hver gang eller miste selvrespekt.

Ingen sum er verdt å selge kroppen sin til noen for. Det betyr egentlig at man gjør noe man ellers ikke ville gjort. Det blir jo et overgrep hver eneste gang.
Vis hele sitatet...
Det er din mening, man kan alltids lyve på seg ett eller annet freelance. Tror ikke man går inn i bransjen med intensjoner av å brife med pengene.

Det kan være bra inntekt for å spare til et sted å bo, eventuellt kjøpe et hus/leilighet å leie ut. Skaffe startkapital, om du skjønner.
Alle gjør valg de ikke liker, men om vet at man ikke har ryggraden til å se tilbake på en noe skamfull fortid burde man ikke prøve i det hele tatt.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Glorifiserte jeg noengang gateprostituerte? Nei.
Jeg tror det er mer fokus på en type prostitusjon som nesten kan regnes som en hobby. Om jeg skulle vært hore ville jeg hatt en online profil med bilder og info etc, og jeg skulle hatt lik informasjon fra kunder, samt godkjent erklæring fra lege.

Du får fortsette prekingen, jeg fortsetter å le.
Vis hele sitatet...
Ikke tro at det er så veldig store forskjeller på det miljøet og det du titulerer som "Luksusprostitusjon". Selv om det har finere farger og lukter bedre vil ikke si at det ikke er like råttent på innsiden. Hvis du stikker nesa di ned i litt faglitteratur vil du fort innse at det aller meste som har med prostitusjon og gjøre er ganske så sykt. Meninger som din er direkte skadelig for samfunnet og for en potensielt bedre verden. Hvis mennesker kunne skjerpet seg så kunne vi alle fått et bedre liv men enkelte -som deg, skal nå av en eller annen grunn alltid ødelegge. Du burde skamme deg. Jeg gidder ikke og kaste bort mere av tiden min på deg, så du kan le så mye du bare vil.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det er din mening, man kan alltids lyve på seg ett eller annet freelance. Tror ikke man går inn i bransjen med intensjoner av å brife med pengene.

Det kan være bra inntekt for å spare til et sted å bo, eventuellt kjøpe et hus/leilighet å leie ut. Skaffe startkapital, om du skjønner.
Alle gjør valg de ikke liker, men om vet at man ikke har ryggraden til å se tilbake på en noe skamfull fortid burde man ikke prøve i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Er ikke snakk om å ha ryggrad her. Eller, det er faktisk det. Det er snakk om å vite forskjellen på rett og galt så man kan lære det til barna sine.

Samle startkapital? Hva skal du si når myndighetene spør hvor penga kommer fra?

Ang forrige post, så mener jeg også begge kjønn.
Sist endret av Taurean; 23. januar 2013 kl. 02:22.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Er ikke snakk om å ha ryggrad her. Det er snakk om å vite forskjellen på rett og galt så man kan lære det til barna sine.

Samle startkapital? Hva skal du si når myndighetene spør hvor penga kommer fra?

Ang forrige post, så mener jeg også begge kjønn.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige. Enkelte kunne ikke levd med tanken om at de var kjøpt og betalt, eller tanken om at de hadde hatt sex med noen av samme kjønn. Andre derimot synes nok ikke det er så veldig big-deal. For personer i den første gruppen er det selvfølgelig ikke anbefalt å være prostituert.

Er viktig å huske her at folk er forskjellige. Noen vil rett og slett synes det er helt ok og ikke noe de vil plages med i ettertid. I hvertfall ikke om de gjør det litt ordentlig og passer på at kundene dems faktisk respekterer grensene de har og oppfører seg helt greit.

Det er heller ikke ulovelig å selge sex - kun ulovlig å kjøpe. Men jeg er usikker på hvordan man gjør det med tanke på skatt. Men slik jeg har forstått det er det ikke skattepliktig - siden dette går under hallikvirksomhet (ingen 3. part skal tjene penger på handel av sex). så med andre ord kan du fint kjøpe hus for disse pengene uten at staten kan blande seg.

Edit: Ser nå ut som det er skattepliktig. Men da er det bare å sette seg selv som selvstendig næringsdrivende å betale skatt, så er alt i orden.
Sist endret av etse; 23. januar 2013 kl. 02:28.
Sitat av etse Vis innlegg
en jeg er usikker på hvordan man gjør det med tanke på skatt. Men slik jeg har forstått det er det ikke skattepliktig - siden dette går under hallikvirksomhet (ingen 3. part skal tjene penger på handel av sex). så med andre ord kan du fint kjøpe hus for disse pengene uten at staten kan blande seg.
Vis hele sitatet...
"I prinsippet skal all inntekt skattlegges, også inntekt fra prostitusjon, men dette håndheves forskjellig. I en del tilfeller har personer blitt skjønnslignet for prostitusjonsinntekt. Noen har registrert seg som selvstendig næringsdrivende, som massør eller lignende, nettopp for å kunne betale skatt. Dermed får de også rettighetene som følger med det å betale skatt, som for eksempel pensjonspoeng.

Prostitusjon er ikke regnet som arbeid i Norge. Inntekt fra prostitusjon skal ikke legges til grunn ved beregning av sosialstønad for personer som søker slik hjelp."

http://prosentret.no/tips-og-rad/reg...-prostitusjon/

Hyklerstaten Norge smeller til igjen! Vi fordømmer det du gjør, men vil gjerne ha en bit av kaken som kommer på bordet som en følge av det.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Dere kan jo lese historien om denne karen her.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det der med Halvorsens konditori og kaffekoppen er omtalt i "Men tankene mine får du aldri", prostitusjonsboka til Sverre Asmervik fra 1982. Boka var en skjønnlitterær rapport om prostitusjonsmiljøet i Oslo. Senere har jeg lurt på om mytene rundt denne koppen kom fra boka, eller om det virkelig var sånn.
Vis hele sitatet...
Noe for Mythbusters ??
Sist endret av thundercat; 5. august 2013 kl. 15:54.