Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  156 47412
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Vi får se hva jeg klarer å få til litt utover kvelden.

edit: btw poke, du ligner skummelt mye på en jente jeg kjenner..
Sist endret av mkey; 2. august 2008 kl. 11:57.
Sitat av shroombabe
Hmm.. Får faktisk ikke redigert innlegget jeg da! Så sorry, får bare ikke fiksa på det.
Vis hele sitatet...
Tror nok han (regner med det er en gutt ja) vet at du ikke får redigert og enser dermed at du skal legge opp nytt bilde..

BOMBE!?!? :O:O:O:O:O
Greit, men thumbnail skal ordnes.




Dumt med to poster da, men.
Jentene er mer pysete, og jeg legger opp til krangel og bilder personene det gjelder kommer til å angre på.
.. Hva om jeg tegnet pupper på meg selv da?
Alkoholisert gamer
Sitat av Knowledge
.. Hva om jeg tegnet pupper på meg selv da?
Vis hele sitatet...

Da ville du fått STORT kp av meg..og MASSE creds..
Gutter med påtegna pupper er min skumle hemmelige fetisj
Sist endret av ekoli; 2. august 2008 kl. 13:17.
Dere har kommet feil.. Det er freakforum.COM dere leter etter..
http://patrickolstad.net/basilicus/oleandre/bilder/sensur.jpg

Jammen godt jeg hadde igjen en av de store sensurene mine, hvis ikke kunne dette blitt ekkelt!
Ok, du ser det kanskje ikke, men det står Knowledge på magen.

Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
NOT approved Knowledge, man skal tydelig kunne se nicket ditt. Try again.
Hva faen er dette for en jævla pose contest uten en eneste pose hittil?!!

http://bildr.no/thumb/234619.jpeg

Ja, jeg tredde en pose på hodet for at ingen skal kjenne meg igjen fra mitt forrige biddrag.
Hvilken jente ligner jeg på? Søtt med frierier over internett, men jeg er kinda gay. Jeg får dybdesyn når det blåser, det er kult. "Wow!"

Kjære slashdot, nso ville bare vært et one night stand. Du er utenfor min liga, jeg turte ikke tenke på det en gang! Er du ledig?
Sitat av mentalmelt
Dere har kommet feil.. Det er freakforum.COM dere leter etter..
Vis hele sitatet...
Fader da mentalmelt.... Jeg gikk faktisk inn på freakforum.com for å finne ut hva slags side det var jeg. Har brent seg på netthinna. Takker så mye
Sitat av Miss M
Fader da mentalmelt.... Jeg gikk faktisk inn på freakforum.com for å finne ut hva slags side det var jeg. Har brent seg på netthinna. Takker så mye
Vis hele sitatet...
Det var en særdeles fiffig pose. Hvorfor gjør ingen på freakforum.NU det?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Poke
Kjære slashdot, nso ville bare vært et one night stand. Du er utenfor min liga, jeg turte ikke tenke på det en gang! Er du ledig?
Vis hele sitatet...
Ifølge rykta er eg sånn omtrentleg tilgjengeleg.
Da kaller vi det en date++. Pell deg til treffet i Oslo! <3
Stress at dere viser så mye hud.
Dette er dessverre det eneste bildet jeg får lov til å broadcaste i min nåværende tilstand, så bær over meg.

http://bilete.no//6125.jpg


hjelp.
Dette er fornøyelig. Pokker at jeg ikke lenger husker mitt gamle brukernavn her...

Jaja - jeg tror jeg dropper deltagelse, men Poke har min stemme
jeg mener at det er alt for få valgmuligheter her, alt for dårlig deltagelse blandt dere

jeg gir ikke ut min stemme før jeg ser noe ekstraordinært

kjapp dere å ta masse bilder!
Sitat av Goophy
De må da få poste hva de vil?
Selv om en haug kåte nerder applauderer sånt går de neppe av med noen seier.
Dommerene vet hva de driver på med!
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig må de få lov til det, men jeg ser ikke helt poenget med "ikke-poserings-bilder" i en poseringskonkurranse.
Er bare å slette innleggene mine om de ødelegger for tråden nå :P
neineinei, ikke slette.
se heller på det som et krav på å sette en høyere kvalitet eller gjennomføring på bildene.
Sitat av el_larso
jeg prøver i det minste å gjøre noe små-kreativt av noe slikt
jeg ser på det som en utfordring og jeg følger mainstream bølgen samtidig uten å gå for langt
Vis hele sitatet...
Jeg må si at jeg likte bildet ditt best. Du både poserer og følger mainstream og gjør det til noe eget. Det er bra gjort. Det jeg bare reagerer litt på er "puppe"bildene :P De har jo strengt tatt ingenting i denne konkurransen å gjøre så lenge de bare viser pupper eller kløft. Gothqueen har i det minste gjort noe utav bildet sitt(vet hun ikke viser pupper). Eller det første bildet gothqueen la ut(forrige konkurranse?) der hun poserte var bra også. Hun gjorde noe utav det.
Tirlan: Hvorfor anstrenge seg for å finne på en morsom pose når det er så altforlett å bli kjønnskvotert inn i finalen kun ved å bevise at man er femanon? \o/ JEG VIL HA DEN DATEN DAMMIT.

Edit: Når det er sagt heier jeg på ulldott og butchern. Herlige bilder.
Sist endret av Poke; 2. august 2008 kl. 23:35.
Tirlan:
takker!
joda, la dem bare komme med sine pupper osv, men vi vet at de som kanskje er litt mere kreativ kanskje vinner?
ja, hun inspirerte meg og jeg følte jeg ble utfordra til å overgå greia

Poke: istedenfor å klage; ta et nytt bilde du;p
Sitat av Poke
Tirlan: Hvorfor anstrenge seg for å finne på en morsom pose når det er så altforlett å bli kjønnskvotert inn i finalen kun ved å bevise at man er femanon? \o/ JEG VIL HA DEN DATEN DAMMIT.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja joda. Godt poeng :P
Men du skjønner sikkert hva jeg mener =)
Jada, det er klart jeg skjønner hva dere mener. Det er bare så altfor lett å være jente!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Poke
Jada, det er klart jeg skjønner hva dere mener. Det er bare så altfor lett å være jente!
Vis hele sitatet...
Jepp. Derfor vil dommerane ha meir fra deg.
Jeg er ikke sikker på om jeg er jente eller gutt .

Du kan Dømme selv

Sist endret av vidarlo; 3. august 2008 kl. 00:24.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Dette blir bare bedre og bedre, må si meg enig med folket i at Poke gjerne burde gjøre en innsats her, En Pose burde du klare å få til... Er tross alt en Pose Contest! Samme gjelder alle andre puppebilder, kreves nok mer for å vinne en date med gud (nso).

Vi setter selvsagt pris på tits, men fint om dere viser litt innsats og gir oss en skikkelig pose (gjerne med tits)
Sist endret av Forconin; 3. august 2008 kl. 00:27.
Sitat av Lunicks
Dessuten har jeg allerede postet bilde med nick. Huff, nå tar netthoringen min helt av her.
Vis hele sitatet...
Er det lov å poste så mange bilder man vil ?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jaja, bare å poste så mange bidrag man vil. (Spammer du 140 forskjellige utgaver av samme pose så er det nok en viss fare for at en av premiene blir irriterte og modder litt tho)
Sitat av Silvercrest55
Jeg er ikke sikker på om jeg er jente eller gutt .

Du kan Dømme selv

Vis hele sitatet...
Fy faen hvor vakkert
Sitat av gulrøyk
Fy faen hvor vakkert
Vis hele sitatet...
Ja ikkesant? legg merke til de Sykt freshe turkisk veggene mine da<3
Sitat av Silvercrest55
Ja ikkesant? legg merke til de Sykt freshe turkisk veggene mine da<3
Vis hele sitatet...
Ja, veggene er jo absolutt det som først fanger oppmerksomheten
Så mange man vil sier dere? Flott

Det er rart hva som skjer med kroppen etter en pokerkveld hos Merulz...Stått å gulpa rødvin i 2 timer nå så da er det i sin rette plass at et såkalt "aftershave"-bilde kommer fra meg...til dere!
Alkoholisert gamer
Sitat av Ond^Sofa
Du glemte nick.. :P
Vis hele sitatet...
Han har allerede ett bilde da.. så det _burde_ ikke være nødvendig.. men men.. regler er regler..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Butcher'n
Det har jeg på et annet bilde før i tråden...

Butcher-forkle er bare litt feilplassert, og igjen måtte bluren inntre!
Vis hele sitatet...
Og det er godkjent. Sjølv om dommerpanelet ikkje er i stand til å kjøre på legalt vis atm. greier vi å kjenne deg igjen.
Sitat av slashdot
Og det er godkjent. Sjølv om dommerpanelet ikkje er i stand til å kjøre på legalt vis atm. greier vi å kjenne deg igjen.
Vis hele sitatet...
Kan dere ikke beholde ølbrillene på under avgjørelsen også? Alkohol makes me perdy!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
HAr da ikke fått noe bidrag fra dem ennå ms fabi?
Sitat av fabianca
Kan dere ikke beholde ølbrillene på under avgjørelsen også? Alkohol makes me perdy!
Vis hele sitatet...
Enig i denne, gitt.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av mrscox
Enig i denne, gitt.
Vis hele sitatet...
Vi venter!
Sitat av Poke
Tirlan: Hvorfor anstrenge seg for å finne på en morsom pose når det er så altforlett å bli kjønnskvotert inn i finalen kun ved å bevise at man er femanon? \o/ JEG VIL HA DEN DATEN DAMMIT.
Vis hele sitatet...
Sitat av Tias
Kommunistlesber fascinerer meg.
Vis hele sitatet...
Er det bare jeg som ikke får det til å stemme?
Jepp. Tenk djupere.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Det er ingen behov for å uroe seg, det er nok av premier, og skulle det mot formodning bli et problem kan vi utnevne fler.
jamen yolo da.
barstuck's Avatar
Jeg tror at bilder av jente + posering = mye bedre sjanse enn jente (eventuelt kløft) uten posering.
Vil ha tøffe, utradisjonelle og transcendente bilder fra jenter!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar


SO I HERD U LIEK MUDKIPZ!
oi! du har jo 4 skjorter jo!
Her ser vi tydelig Atx sine fire personligheter:
Fra venstre:
-Barnlig og nyfiken Atx
-Slutty Atx (dette er den som er på IRC)
-Musikalsk og forførende Atx
-Emo Atx
Jeg melder meg frivillig som premie om Ulldott vinner.
Sitat av dobbeltve
Hva faen er dette for en jævla pose contest uten en eneste pose hittil?!!

http://bildr.no/thumb/234619.jpeg

Ja, jeg tredde en pose på hodet for at ingen skal kjenne meg igjen fra mitt forrige biddrag.
Vis hele sitatet...
hvorfor flexer du for et forum der 97% er av det mannlige kjønn?
Sist endret av Xasma; 4. august 2008 kl. 01:46.