Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 951
Fristen var 16.juli, fikk faen ikke sett det og trodde at jeg chillet og glemte om hele greia. Når jeg gikk in på vigo igjen sto det at jeg takket nei til andre valget og takket nei til ventelista på førseplass. Vet faen ikke hva som kommer til å skje nå, men tenker å ringe vigo for å ordne opp i det imrg. Vet noen evt om hva jeg kan gjøre? søkte studiespess og tror at jeg har ungdomsrett.
Jeg glemte å akseptere studieplassen på tredjeåret. Ringte bare skolen, så ordnet de det for meg, null stress. Vet ikke om det et annerledes siden du ikke har vært elev der tidligere, men det er verdt et forsøk.
Jeg skrev ned feil dato på 3. og siste jobbintervju, fikk avslag på epost... Ringte ned hele bedriften og "maste". ordna seg. Bør gå fint om du ringer skolen.
Sist endret av Xylocain; 21. juli 2023 kl. 23:41.