Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1666
Også kalt kvinnens ginseng. Prøver nå ut denne. Noen med erfaring? Hadde egentlig tenkt Panax Ginseng men.... ginseng er visst maskulin, og jeg fikk en bedre følelse på denne her.
Anonym bruker
"Farlig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om jeg fikk placebo på det eller ikke. Synes alt er skrytt opp i skyene med det er meg da Er det ampuller med sugerør?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om jeg fikk placebo på det eller ikke. Synes alt er skrytt opp i skyene med det er meg da Er det ampuller med sugerør?
Vis hele sitatet...
Kapsler/piller. Husker ikke hva som er hva, men de er blanke med et pulver i.. smaker faktisk godt
Hva er ønsket effekt?
Sitat av Bær Vis innlegg
Hva er ønsket effekt?
Vis hele sitatet...
Mer motivasjon og lykke! Men er ikke sikkert det virker. Mindre sinne og irritasjon.

Jeg starter med Wellbutrin i morgen og gruer meg faktisk...
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skriver mye om dette sinnet og irritasjonen din, at du har så kjedelig liv osv. Så istedet for å prøve alt mulig tullball er det ikke bedre å endre livet ditt til å bli mer givende? Det hjelper på humør og livsinnstilling også
Ja! Men det tar tid! Det er uaktuelt å gjøre hva jeg vil jo! Jeg vil bare prøve å se om det er mulig å faktisk dempe det her litt! Mulig et annet liv hadde hjulpet ja.