Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5592
Hei!

Dette har plaget meg en stund nå, finner ikke noe på nett og husker dessverre veldig lite av dette spillet, men kanskje noen av dere har spilt det før og kan hjelpe meg litt.
Det er et PC-spill, fra 2000-2005 regner jeg med, husker ikke hvor gammel jeg var da jeg spilte det. Det foregikk i en jungel, tror kanskje det var en tiger med? Det er et barnespill, og det var en slem mann som fløy rundt i et fly. Har liksom noen glimt fra spillet men det er sykt vanskelig å forklare, men hadde satt stor pris på om noen kanskje husker noe mer og kan fortelle så jeg har litt mer å google på. Det beste hadde jo selvfølgelig vært om noen skjønte hvilket spill jeg mente og i tillegg huska navnet :)

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!
2d eller 3d? var lite informasjon, all info hjelper..
Trådstarter
20 3
Sitat av En deling Vis innlegg
2d eller 3d? var lite informasjon, all info hjelper..
Vis hele sitatet...
Tror det var 2D.
Vet det er lite info, husker nesten ingen ting, men tenker på det av og til og jeg blir GAL av å ikke huske det hahah.
Tror også mannen i flyet hadde bart og sånn pilotlue, og det var et lite enmannsfly med en propell foran om jeg husker rett
Sonic the hedgehog tilfeldigvis? med dr eggman
hørtes veldig ut som eggman ja
Trådstarter
20 3
Det er ikke Sonic, men takk for tips uansett!

Kan vel også nevne at samtidig som jeg spilte dette, spilte jeg også Freddi Fisk, Magnus og Myggen, Lek&Lær bl.a. så det var i den tidsperioden. Det var også et spill jeg kjøpte og satt inn cd, ikke noe jeg fant på nett.
Sist endret av emmalinab; 26. mai 2015 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mons og marte i regnskogen?
Mission nutrition med Kellogs? Link til youtube
Jeg tror jeg fannt spillet som du leter etter!

Pitfall 2 the lost expedition
Sitat av emmalinab Vis innlegg
tror kanskje det var en tiger med? Det er et barnespill, og det var en slem mann som fløy rundt i et fly.
Vis hele sitatet...
Sitat av emmalinab Vis innlegg
Tror også mannen i flyet hadde bart og sånn pilotlue, og det var et lite enmannsfly med en propell foran om jeg husker rett
Vis hele sitatet...
Du blander ikke med en tegneserie da?
Det du skrev ga meg i alle fall sterke flashbacks til disse to karene (selv om Muttley ikke er en tiger):

http://www.cartoonscrapbook.com/01pics-L/dastardlyandmuttley_L05.jpg
Crash Bandicoot?
Trådstarter
20 3
Nei, er dessverre ingen av disse heller Tror det bare er å gi opp, vanskelig å finne et spill når jeg husker så lite av det, begynner nesten å tro at det kanskje bare var en drøm ellernoe hahah

Sitat av Caracalla Vis innlegg
Mission nutrition med Kellogs? Link til youtube
Vis hele sitatet...
Nei, var ikke dette, men herregud det spilte jeg jo masse!! Tusen takk for det, nå må jeg nesten se om jeg finner et sted å laste det ned på så jeg kan spille det igjen
Sist endret av emmalinab; 26. mai 2015 kl. 22:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
To forslag, som jeg egentlig ikke tror er riktige, men som i hvert fall JEG spilte på Windows 95 - og som hovedsaklig foregår i jungelstrøk:

Indiana Jones (jeg hadde det på "117 spill"-cden fra Komputer for alle):
http://www.clasicosbasicos.com/screenshots/aventuras/indy/indydekstop.jpg

Montezuma's Return:
http://img.squakenet.com/snapshot/4943/46219-MontezumasReturn.jpg
Sist endret av zorro; 26. mai 2015 kl. 22:35.
Trådstarter
20 3
Sitat av zorro Vis innlegg
To forslag, som jeg egentlig ikke tror er riktige, men som i hvert fall JEG spilte på Windows 95 - og som hovedsaklig foregår i jungelstrøk:

Indiana Jones (jeg hadde det på "117 spill"-cden fra Komputer for alle):
http://www.clasicosbasicos.com/screenshots/aventuras/indy/indydekstop.jpg

Montezuma's Return:
http://img.squakenet.com/snapshot/4943/46219-MontezumasReturn.jpg
Vis hele sitatet...
Hm, nei, ingen av dem heller dessverre
Setter veldig pris på alle forslag!!
Høres veldig ut som Crash Bandicoot..

Sikker på at det er til PC og ikke PS1 ?

Høres veldig ut som Crash Bandicoot..

Sikker på at det er til PC og ikke PS1 ?
Sist endret av Blackkoz; 26. mai 2015 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
20 3
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Høres veldig ut som Crash Bandicoot..

Sikker på at det er til PC og ikke PS1 ?

Høres veldig ut som Crash Bandicoot..

Sikker på at det er til PC og ikke PS1 ?
Vis hele sitatet...
Veldig sikker på det, er ikke crash bandicoot, men fytti for et morsomt spill det var!
Hugo spillene var vel også i denne perioden? De foregikk i allefall i en jungel, og det var vel en del av de?

Hahah, Magnus og myggen spillet! Faen for et latterlig spill
Pitfall the mayan adventure, jazz jackrabbit 1/2, captain claw. Kan det være et av di?
Lara croft tomb raider har tigre og jungelstrø, men det er tidlig 3d..
Trådstarter
20 3
Ingen av disse spillene heller, dessverre Det nytter nok ikke, var ikke et spill som mange spilte i barndommen slik som Crash Bandicoot ogsånn tror jeg
Aner ikke hvilket spill det er snakk om men siden du har noen glimt du husker så kan du prøve å tegne disse glimtene?
Det er nok Eventyrene " På oppdrag i jungelen" du er ute etter. Hadde helt glemt det selv :P