Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1116
Hei freaks,

Jeg er ikke spesielt glad i tobakk eller andre nikotinvarer. Så pleier vanligvis og røyke weeden rent fra pipe. Men av og til hender det at vennegjengen møtes, og da er jay mye mer praktisk. Problemet er at det alltid blir blandet ut med tobakk.

Har derfor vurdert og kjøpe en urtemix som jeg kan blande ut med weeden. Men er usikker på hva jeg bør kjøpe med tanke på legalitet, effekt og smak. Har hørt at både blue lotus, og damiana kan gi kvalme/ svimmelhet når det blir blandet med cannabis. Har dere noen anbefalinger?
Green Go! Det er helt kurant så lenge du blander det med marihuana, men ubrukelig å blande med hasj(min og noen venners mening).

Eventuelt kan du prøve en svakere tobakk? Antar dere har pleid å rulle med vanlig sig?
Sist endret av PerPerPerPer; 10. februar 2016 kl. 22:09.
Zarni's Avatar
Trådstarter
Får sjekke ut green go! Ja er vanlig sig det er snakk om. Men ønsker egentlig og holde meg helt unna tobakk, var nikotinavhengig back in the days, og er ikke så veldig lenge siden jeg slutta :P
Menthol er vel værst ett forsøk
Om du bruker søke-funksjonen her innpå Freak finner du fort utallige innlegg med tips til hva man kan røyke urtene dine med Her har to to fine plasser å starte;

Den store cannabis-tråden
Alternativ til tobakk sammen med hasj?

Du kan også søke deg frem i de forskjellige trådene, her har jeg kun søkt på "Tobakk" og fant disse treffene;
1. (Bla deg videre til du finner noe relevant)
2.