Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 897
Hei, skal gå til innkjøp av en skole-pc har lyst på en som ser "sleek" ut, i prisen tenker jeg ca 4000-7000 har lyst til å kunne spille på den; minecraft og csgo ish lette spill. Helst ikke en som er så stor og bråkete.
Multicoms Talisa's ultrabærbare er kansje noe i gata du leter etter? Disse har bare Intel HD Graphics så det vil vel ikke vøre noe "CS kid" PC, men de skal ha gode skjermer og utseende minner skremmende på noe som du kan få kjøpt med eple på lokket. Skal du game så blir det vel en helt annen pc som automagisk blir mye større og mer klumpete og drasse på..
Trådstarter
44 0
ønsker helst ikke multicom da jeg syntes de ikke er så "pene".

På utseende så ønsker jeg helst en mørk finish

Tror dere dette vill være ett godt valg? https://www.komplett.no/acer-aspire-...d-demo/845606#
Sist endret av Twa200; 4. august 2015 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.