Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3785
Hei, møtte min bror her på fredagen, og da merket jeg det at han er veldig på kjøret..
han var veldig sliten, og var ikke seg selv 100%.. Han fortalte at han hadde fått i noe amfetamin tidligere i uka.. Og fortalte om mdma bruk, pillebruk, hasj osv osv..
han har i mange år røykt hasj og det har ikke vært noe problemer på den fronten, men ser nå at han dras bare mer og mer mot sterkere rusmidler.

Han er av den utrolig stae typen, sånn at han ikke forstår problemet selv om det står skrevet i pannen..

Hva kan jeg gjøre? Har ikke mulighet til å få lagt han inn heller..
Har du prøvd å konfrontere han og snakke med han om problemet?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har du prøvd å konfrontere han og snakke med han om problemet?
Vis hele sitatet...
Har tatt det opp med han ja, men som jeg nevnte er han en veldig sta personen som ikke ser problemet.. han sier at han har full kontroll..
Gå inn i hans vinkel og slep han ut fremfor å kaste syre i vann. Si at kanskje du har full kontroll, men jeg tror det fort går veldig galt, be han så om å lese disse to trådene:

Heroinabstinenser - en subjektiv beskrivelse

Hvordan skyte heroin
Full kontroll er en ren illusjon mtp drugs.
Det er ikke så mye du kan gjøre hvis han ikke selv ønsker hjelp, annet enn å snakke med ham, om dine bekymringer bror til bror.
Begynte med amfetamin i 18åra, 19 år senere har jeg enda ikke klart å slutte helt.
Jeg hadde også full kontroll.
Takker for svar
Skal gjøre som relevant sier og få han til å lese
Tar med denne også:https://freak.no/forum/showthread.php?t=61079
Sist endret av Mirage; 19. september 2016 kl. 12:39.