Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 910
Hei!

Er ute etter en type headset som kan deles, eller rettere sagt at man kan ta bort bøylen, slik at du står igjen med to øreklokker. Helst noe billig, der lyden ikke er så veldig farlig.

Finnes det noe slikt?

Setter stor pris på om noen vet om noe slik! Finner ikke noe når jeg googler...
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Koss PortaPro?
Anbefaler AKG 518DJ, Koster kun 700 så får mye for pengene, veldig behaglige og kult design kan legges sammen så de tar lite plass

http://www.soundgarden.no/akg-k518-d...efon-sort.html
Sist endret av kuritos; 20. februar 2012 kl. 12:34.
Trådstarter
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Koss PortaPro?
Vis hele sitatet...
Haha, fyfaen... tenkte jeg ikke på en gang.

Skal ha det på stand med en ungdomsbedrift, så vi går nok for Tomacco's forslag

Men takk for raskt svar begge to
Sitter selv her med et par Phillips sbc hl145 til 99,- fra Jula. Klokkene faller av av seg selv
Sitat av Micoline Vis innlegg
Sitter selv her med et par Phillips sbc hl145 til 99,- fra Jula. Klokkene faller av av seg selv
Vis hele sitatet...
Haha nice one!
Steelseries 5H. Hvis du leiter etter et headsett
Finne noe drit dyrt å søk etter det på dealextreme eller bestofferbuy!
Sitat av kuritos Vis innlegg
Anbefaler AKG 518DJ, Koster kun 700 så får mye for pengene, veldig behaglige og kult design kan legges sammen så de tar lite plass

http://www.soundgarden.no/akg-k518-d...efon-sort.html
Vis hele sitatet...
Nei. Bare, Nei.
Kjøp LE versjonen av K518, Dj versjonen kommer med flere meter ledning, og det er et sant helvete å gå ute med. Du KAN klippe bort en del av ledningen og surre sammen kobberet, men det er jeg ganske sikker på at forkorter levetiden til headsettet.
Har hatt 2 518LE og 1 518DJ. Alle Jackene ble ødelagte, så jeg mistet lyden i venstre klokke. De kunne nok vart lengre om jeg var forsiktig med de, men om du skal ha 518, gå for LE og ikke DJ. Med mindre du ikke har noe imot absurd lange ledninger.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Går man ute med så svære headsett uansett, altså?
Greit nok at Koss PortaPro er en sann plage for alle innenfor 3 kvartalers radius (fordi de hører musikken du spiller bedre enn du selv gjør), men de er da i det minste lette å ta med seg. Derav navnet..