Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1884
Hei,

Har iptv og bruker vlc til formålet. Noe som er ganske upraktisk. Er det mulig å kjøpe et mediasenter å sette det opp på eller må mann ha iptv boks? Og er dette mulig å kjøpe i norske nettbutikker?

Kunne googla, men visst det var en som satt på samme tv leverandør så tar tips gjerne i mot

Ja jeg veit det er ulovlig. men jeg betaler ikke flere tusen kroner i mnd for de 3 kampene jeg kun bryr meg om.
Jeg har kodi installert på min Nvidia Shield. Brukte kodi til iptv før, men da på pc. Vil tro det også fungerer på Shield.
Har du en smart tv kan du vanligvis installere in IPTV-app på den. Se om du finner SIPTV. Den koster $5 tror jeg som et engangsbeløp (pr TV), men mener å huske at du får en 7 dagers prøveperiode.
Hvis du bruker Android/Apple er GSE iptv desidert best i mine øyne. Mye mer stabil enn f.eks. Kodi, som egentlig ikke er laget for det formålet. Hvis du skal bruke en datamaskin med Windows, så laster du ned Myiptv igjennom Microsoftsapper. Denne er rimelig stabil. GSE og Myiptv er gratis. De er også bedre og mer stabile enn 2 av appene jeg kjøpte på samsungtv'n min. Like greit å styre unna. Kan også laste GSE på tlf og caste til chromecast. Trenger dog rimelig greit nett for å holde seg stabilt.
Helt enig med Xelente, bruker også GSE på TV&mobil, og myiptv player på windows. Har betalt en femtilapp ellerno for begge så jeg slipper ads osv, og er strålende fornøyd. GSE får terning 6, myiptv player kanskje en svak 5 grunnet litt ustabil
New generation
colakork's Avatar
Det er liksom TV dere prater om nå bare verdensdekkende?
Sitat av colakork Vis innlegg
Det er liksom TV dere prater om nå bare verdensdekkende?
Vis hele sitatet...
Det er nok snakk om type kanalliste man bestiller med 8000 internasjonalekanaler etc.

https://www.facebook.com/groups/708662582904697/
Sitat av forumbruker007 Vis innlegg
Hei,

Har iptv og bruker vlc til formålet. Noe som er ganske upraktisk. Er det mulig å kjøpe et mediasenter å sette det opp på eller må mann ha iptv boks?
Vis hele sitatet...
Må ikke. Du får lastet ned ProgTV til både Android-bokser (og dette inkluderer Android TV) og Windows hvis du ønsker noe mer strømlinjeformet enn VLC. Så har du en Windows PC du allerede bruker til IPTV, fortsett å bruke den, men skift til ProgTV, og vurder å kjøpe en skitbillig fjernkontrol ala G20S på eBay, så er du golden.