Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2099
Har i kveld begynt å prøve ut en ny hobby. Det å tegne på PC har jeg aldri gjort før, og med flere venner som driver med det tenkte jeg at nå får jeg prøve å.

Brukt Adobe Illustrator på denne, og er litt nysgjerrig på å høre om det var grusomt eller om det var helt ok til å være første gang.

Jeg syntes det var bra for å være første gang. En ting jeg legger merke til er at du ikke har vært helt nøyaktig der det er fyllt svart. Det er et tynt hvit lag rundt det svarte. Siden det hvite laget er innenfor syntes jeg at det ser ut som om det røde laget er "extruded" fra resten av overflaten som ikke er det du er ute etter.



Optimalt sett skulle det vært antialiasing, men i en mer passende farge imotsetning til hvordan jeg gjorde det og bare fjernet økte threshold til rødfargen og fylte det.
Sist endret av ThinkpadX200; 21. juli 2019 kl. 14:30.
Enig med han over: Bra for å være første gang, men det føles ut som "hullene" i O'en og P'en stikker ut/opp av bokstavene, og ikke som et "hull" som går inn i en tredimensjonal bokstav. Grunnen til dette er at skyggeleggingen din er feil.

Legger ved et bilde av hvordan skyggene bør være. PS: Har tegnet med fingeren på en sliten samsung. Så ikke legg vekt på nøyaktighet. Gjorde det bare for å vise deg hvor skyggene bør være.



https://imma.gr/81020x5b615
Sist endret av Brødboks; 21. juli 2019 kl. 16:17.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du er inne på noe.

Personlig syntes jeg ikke at T'n passer med resten av stilen.

Enten bredere hull og tykkere bokstaver på resten, eller tynnere T.

Men kan være jeg som er sær med kalligrafi.

Hater at bokstavene skifter stil underveis, mens andre elsker det.


Synes det er fineste vi bokstavene i samme piece tydelig har like stilart.

Har sett mye være så bare lek deg å legge gjerne ut mer.

Altid gøy å se på