Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 906
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på om det er mulig å ikke reagere på coke eller mdma? Hvertfall ikke få stor effekt? Har hørt at dette kan stemme om man har sterk adhd. Er dette sant? En kompis av meg tok molly 2 ganger igår, og han merka ikke noe særlig mye annet enn at han var litt varm. Dette var hans første gang. Han har også prøvd coke og ikke merket noe. Dette er heller ikke dårlige saker.
The reverse of someone without it. Because people with ADHD have a dopamine deficiency in their brains, and cocaine essentially floods the brain with dopamine, cocaine in effect balances and stabilizes the neurochemical environment of an ADHD individual. Whereas for a person with a balanced dopamine system (non-ADHD) cocaine would cause them to become MORE energetic and hyper, cocaine causes ADHD people to become more focused and calm.
Kilde: https://www.quora.com/What-is-the-ef...rson-with-ADHD

Vet ikke hvordan det er med MDMA, men godt mulig at det er mye av samme greiene som med coke
Sist endret av BoleIvars; 22. desember 2018 kl. 14:59.
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
The reverse of someone without it. Because people with ADHD have a dopamine deficiency in their brains, and cocaine essentially floods the brain with dopamine, cocaine in effect balances and stabilizes the neurochemical environment of an ADHD individual. Whereas for a person with a balanced dopamine system (non-ADHD) cocaine would cause them to become MORE energetic and hyper, cocaine causes ADHD people to become more focused and calm.
Kilde: https://www.quora.com/What-is-the-ef...rson-with-ADHD

Vet ikke hvordan det er med MDMA, men godt mulig at det er mye av samme greiene som med coke
Vis hele sitatet...
Det virker som at jeg får de effektene av amfetamin som du beskriver her, men virker som hjernen stabiliserer seg mye mer. Enklere og lære samt sitte og fokusere på 1 og samme tingen i lengden. Men kokain og mdma gir den effekten de andre rundt meg får.