Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4602
Hei


Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en stor rull med elastisk plastfolie som feks brukes til å snurre rundt paller med varer på?

Smart club har ikke, og det virker ikke slik at det selges til "mannen i gata"
Jeg er jaggu god på google se hva jeg fant

http://www.rajapack.no/p.cfm/836/Strekkfilm-og-paller

Du finner sånne plastruller litt nede på siden.
3RD
3RD's Avatar
Trådstarter
creavator: Ja, har sett den, men man må bestille 6 om gangen. En rull holder lenge til det jeg skal bruke det til.

En fysisk butikk hadde også vært å foretrekke.


edit: og den man kan kjøpe kun en av, tror jeg blir for tung pga lengden. Skal snurre plasten mellom to gjenstander i over hodehøyde.
Sist endret av 3RD; 28. mai 2013 kl. 22:38.
Jeg jobber på Meny og der har vi akkurat like ruller med folie som creavator linker til, regner med det er sånne du tenker på. Du kan jo ta en tur innom nærmeste butikk og spørre pent om du ikke kan kjøpe en rull. Da slipper du å handle på internett, betale frakt og vente på varen.
Fant en på jula, men den var kansje ikke den bredden du ville ha?
http://www.papyrus.com/noNO/products...O01_cat1410371
Det er minst to typer, èn svær til maskinplastring og èn mindre til håndplastring.
Sist endret av Taurean; 28. mai 2013 kl. 23:03.
Staples har
3RD
3RD's Avatar
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det er minst to typer, èn svær til maskinplastring og èn mindre til håndplastring.
Vis hele sitatet...
Greia er at den rullen som er perfekt (45cm bred, 300meter lang) må man kjøpe 6 stk av om gangen. Og det er mye mer enn jeg trenger.
Den rullen man kan kjøpe kun 1 stk av, er 1600 meter lang og blir for tung til å løfte over hodet. Planen er å snurre plasten mellom to objekter ifra bakken og så høyt som mulig (uten stige)

TurboOlsen: Takk, skal sjekke ut Staples.



Takk for svar
Der jeg jobbet, brukte vi rundballeplast. Denne er også tykkere, så pallene holder bedre.
Sist endret av aluminiumfluorid; 29. mai 2013 kl. 13:01.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Tools burde vel gjerne ha slikt. Dei driv stortsett med kontantsal også.
Not a real gamer
retovio's Avatar
mener å ha sett det på maske en gang
Fått tak i? Ellers kan du få av meg imorgen. (Oslo)