Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1103
Jeg har lastet ned diverse serier fra piratbay i HD-kvalitet som hakker (bildet fryser) når jeg skal se på det. Er dette fordi pcen min er for dårlig for slik kvalitet? Hva kan jeg gjøre med dette? Må jeg rett og slett bare finne dårligere kvalitet?

Takk for svar.
Hvilket program bruker du for å spille av filene?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg tror spar 8.

Seriøst, vi er ikke magikere her, si oss hvilken maskin du har, operativsystem, avspillingsprogram, og gjern eksakt hvilken kvalitet det er snakk om.
Trådstarter
3 0
Ok. Det er en mkv fil, prøver å spille av i VLC, jeg har windows vista. Kan kvaliteten være 720p? :/ Sorry altså, jeg kan ingenting om det her...

Og jeg har en Acer Aspire 1410, ikke store greiene..
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Vi har funnet ett problem iallfall, Windows vista vil jeg ikke anbefale min værste fiende engang...

Sett litt på specs nå, ville egentlig rådet deg til å gå litt ned, eller alternativt stoppe alt annet på maskina når du spiller av film...
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vi har funnet ett problem iallfall, Windows vista vil jeg ikke anbefale min værste fiende engang...

Sett litt på specs nå, ville egentlig rådet deg til å gå litt ned, eller alternativt stoppe alt annet på maskina når du spiller av film...
Vis hele sitatet...
Bruker windows vista dagelig, er ikke så ille......
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Bruker windows vista dagelig, er ikke så ille......
Vis hele sitatet...
Er ikke så ille og ta buss heller. Helt til man får lappen og kan kjøre bil.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Er ikke så ille og ta buss heller. Helt til man får lappen og kan kjøre bil.
Vis hele sitatet...
Dårlig sammenligning, en bedre en er:

Er ikke så ille med hull i veggen, til taket faller på hodet ditt.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Dårlig sammenligning, en bedre en er:

Er ikke så ille med hull i veggen, til taket faller på hodet ditt.
Vis hele sitatet...
Synes klistermerke sin var god jeg! haha
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Visst det kommer slik grønn(aktig?) mønster over videoen, og blir der helt til det blir annet bilde har jeg hatt samme problemet. Var enkelt og greit at pc'en ikke taklet så høy kvalitet og CPU'en maxet ut.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av vamvam Vis innlegg
Synes klistermerke sin var god jeg! haha
Vis hele sitatet...
Buss er da faktisk ikke så ille, ikke på noen måte sammelignbart med vista iaf.
Trådstarter
3 0
Hei igjen! Nå har jeg kjørt CCleaner sånn hunde ganger, oog deinstalert masse programmer jeg ikke viste jeg hadde engang! Datamaskinen fungerer som smurt igjen, tusen takk til alle som har hjulpet meg her, selv om jeg ikke brukte deres tips da.