Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1711
Vi holder på og arrangere Need2party v.2
Men i år har vi en theme song til partye.

Sangen er snart ferdig, den skal bli litt lengere da.
Den skal spilles når crew'et går på scena for å ønske gjestene velkommen.
Twistmaker har snekret denne sammen


http://www.speedyshare.com/files/20239904/amx_theme.mp3

Hva synes dere?`
Hva kan gjøres bedre?
Sist endret av Ondskap; 9. januar 2010 kl. 22:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
det var bra, men ville hatt en litt gjenvnere bass, selv om det ble bedre etterhvert! er ikke noen trance\techno kjenner så skal ikke gape for høyt! lykke til
Det skal sies at jeg hørte denne på skole-PC'en, men dette var fjortis-techno for mine ører.. Lys og skjærende diskant med en "random" bass. Nå vet ikke jeg hva "Need2Party" er, men jeg fikk inntrykk av at det var et alkoholfritt arrangement for 14-18åringer. Der tror jeg den faller godt i smak.
Det var rett og slett helt forferdelig å høre på det er vel ikke dj splash under et nytt navn?
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Det var rett og slett helt forferdelig å høre på det er vel ikke dj splash under et nytt navn?
Vis hele sitatet...
hahahaha dj splash hahaha
Sitat av Xasma Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hva "Need2Party" er, men jeg fikk inntrykk av at det var et alkoholfritt arrangement for 14-18åringer.
Vis hele sitatet...
Tja, sangen hadde nok gjort seg med litt alkohol.

Men kanskje bytte ut leaden, den var veldig slitsom. Melodien var helt grei, men jeg synes det mangler litt på bassen som nevnt før.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Det skal sies at jeg hørte denne på skole-PC'en, men dette var fjortis-techno for mine ører.. Lys og skjærende diskant med en "random" bass. Nå vet ikke jeg hva "Need2Party" er, men jeg fikk inntrykk av at det var et alkoholfritt arrangement for 14-18åringer. Der tror jeg den faller godt i smak.
Vis hele sitatet...
Need2prty er da et party som arrangeres årlig i Tromsø for alle over 16 og oppover, og det er slettes ikke alkoholfritt.

Les mer her ->http://need2prty.org/
Vi holder fortsatt på med planlegging for arrangementet så siden er heller ikke helt ferdig.
låta sugde!

dårlig mixing

låta trenger mer power

mer fylde i låta fx etc

noen one shots vokaler hadde gjort seg

melodien var ikke så bra, trenger mer arbeid

trenger bedre start, og bedre takeoff overgang til melodien etc etc!

jeg hører at han som har produsert denne låten ikke noe peiling ivertfall! og jeg ville ikke spilt den på fest:P

jeg driver selv med denne type sjanger "hands up" så jeg vet hva jeg snakker om! men ivertfall jeg ønsker dere lykke til med låten bare og stå på ting tar tid

beklager for rotete post og skrivefeil. trøøøtt:P
Sist endret av Hydrogen; 17. januar 2010 kl. 23:02.
Som jeg sa, så er den ikke ferdig, denne låta brukte han 15 minutt på, jeg ville bare vite om det er noe å jobbe på å utvikle videre..
Takk for at dere slakta den
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Sangen er snart ferdig, den skal bli litt lengere da.
Den skal spilles når crew'et går på scena for å ønske gjestene velkommen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Som jeg sa, så er den ikke ferdig, denne låta brukte han 15 minutt på, jeg ville bare vite om det er noe å jobbe på å utvikle videre..
Takk for at dere slakta den
Vis hele sitatet...
Så, hva blir det til? Er den snart ferdig og skal bli lengre? Eller er den ikke ferdig og kun et utkast som du lurer på om er noe å jobbe videre på? ;-)

Forøvrig er min personlige mening at sangen ikke holder mål hverken her eller der i år 2010. Finn på noe nytt ;-)
jeg vet ikke, har ikke snakke med han på en stund, han er nede i oslo nå.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Først og fremst, denne "sjangeren" (fjortiss musikk), er noe jeg er en personlig motstander av...
Men men, fra ett musikkteknisk aspekt:

Høres amatør-messig ut,
hører at det kun er brukt ferdig samples, (kjedelig),
Den basslinen er vel brukt ca. 99999999999 ganger før... (kjedelig),
Forferdelig lead..

Jupp, sikkert gøyt for uvitende 14 år gamle jenter, som er drita full, men ellers.. næh..

Sitat av eivinderteit Vis innlegg
er ikke noen trance\techno kjenner så skal ikke gape for høyt! lykke til
Vis hele sitatet...
DETTE ER IKKE HVERKEN TRANCE ELLER TECHNO!
Hadde den vært litt lenger kunne jeg gjerne ha festa til den
Enig i at dette er fjortis musikk. Men jeg er ganske liberal når det kommer til elektronisk musikk! ( Får jeg lov og kalle det, det da djxfade?)
Hiver meg på med de andre, utrolig kjedelig sang, føles som tanta mi i Latvia lagde den på mobilen mens hun var på full.

men fin fest/prosjekt, synd det ikke finne noe av sånt her i Oslo, hadde vært morro å dansa med fulle småpiker.
Sist endret av Dr.Feelgood; 18. januar 2010 kl. 04:55.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Hiver meg på med de andre, utrolig kjedelig sang, føles som tanta mi i Latvia lagde den på mobilen mens hun var på full.

men fin fest/prosjekt, synd det ikke finne noe av sånt her i Oslo, hadde vært morro å dansa med fulle småpiker.
Vis hele sitatet...
Det var tider, blonde små jenter som ble full på 1 cider og 2 min etterpå så var det sexytime
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hadde den vært litt lenger kunne jeg gjerne ha festa til den
Enig i at dette er fjortis musikk. Men jeg er ganske liberal når det kommer til elektronisk musikk! ( Får jeg lov og kalle det, det da djxfade?)
Vis hele sitatet...
Kall det hva du vil, teknisk sett elektronisk, om det kan kalles musikk er en annen ting...

Sitat av Rest1Peace
Det var tider, blonde små jenter som ble full på 1 cider og 2 min etterpå så var det sexytime
Vis hele sitatet...
Dem blir full bare dem lukter på en pære cider... :P

Sitat av Dr.Feelgood
synd det ikke finne noe av sånt her i Oslo
Vis hele sitatet...
What? Finnes da utallige (skikkelige) partys med elektronisk musikk rundt om i Norge, da spesielt i Oslo.

Kan nevne, Under The Sun, VTP, Wonderland, OFFH, Hardstyle DNA, Euforia, Adrenaline, Sensasjon Haugesund...
Nei dette var fryktelig dårlig. Skummelt dårlig faktisk.
Sitat av djxfade Vis innlegg
Kall det hva du vil, teknisk sett elektronisk, om det kan kalles musikk er en annen ting...


Dem blir full bare dem lukter på en pære cider... :P


What? Finnes da utallige (skikkelige) partys med elektronisk musikk rundt om i Norge, da spesielt i Oslo.

Kan nevne, Under The Sun, VTP, Wonderland, OFFH, Hardstyle DNA, Euforia, Adrenaline, Sensasjon Haugesund...
Vis hele sitatet...
Mente under 18 da finnes null med hardstyle ihvertfall.
jaG
Produktutvikler
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Mente under 18 da finnes null med hardstyle ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Skal du danse med fullesmåjenter må du på privatfest.

Men Hardstyle DNA er jo?
Sitat av jaG Vis innlegg
Skal du danse med fullesmåjenter må du på privatfest.

Men Hardstyle DNA er jo?
Vis hele sitatet...
Finnes Hardstyle eventer osv og fester i Oslo, men ikke under 18, i så fall si ifra, har en gjeng som hyppig på en sånn fest.
Det er veldig lite hyppe ting for ungdom ute å går og verken i bergen oslo eller trondheim, er det rart folk russer seg helseløs`?

Vi betaler skatt i dyre dommer og hva får ungdommen igjen?

The Voice, hundrevis av dårlige "skoleball lignende eventer som oppdateres hvært minutt på facebook og masse billig narkotika som folk kan seg med!!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Jess slik er det. Tro meg, blir verdt det, når du selv fyller 18...
Gikk liksom å drømte om å reise på Trance Energy siden jeg var 12 :P

Desverre, pga. det norske regelverket blir det svært vanskelig å arrangere ett party hvor både 16 og 18+ åringer blir fornøyd.

Pluss at, når du selv fyller 18, så skjønner du hvorfor det ikke er kult å ha 16 åringer på samme party.. :P