Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1210
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Cannabis symboliserer frihet og kjærlighet i slike krigssituasjoner som er nå.
La oss alle hylle den friheten vi har, vi vet nemelig ikke hva det er før det er for sent. La oss gi en liten tanke til alle de menneskene som ofrer sitt liv i denne krigen, og til alle de som tar skade av krigen, som får deres hjem og hele deres levebrød bombet til aske, og spesielt en tanke til de som mister sine familiemedlemmer og venner.
Røyk deg **** og gå imot krig og jævelskap.




siden det ikke er lov å oppfordre til bruk av narkotiske rusmidler,og siden alt skal være så politisk korrekt, valgte jeg å "sensurere" oppfordringen din. kanskje små barn ikke forstår budskapet
Opprinnelig postet av Schizoma
Cannabis symboliserer frihet og kjærlighet i slike krigssituasjoner som er nå.
La oss alle hylle den friheten vi har, vi vet nemelig ikke hva det er før det er for sent. La oss gi en liten tanke til alle de menneskene som ofrer sitt liv i denne krigen, og til alle de som tar skade av krigen, som får deres hjem og hele deres levebrød bombet til aske, og spesielt en tanke til de som mister sine familiemedlemmer og venner.
Røyk deg skjev og gå imot krig og jævelskap.
Vis hele sitatet...
http://www.normal.no/mmm/1999/forside.jpg
Schizoma:
Røyk deg skjev og gå imot krig og jævelskap.
Vis hele sitatet...
Amen!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Slenger meg på denne jeg!
har allerede slengt meg på den
halla beistet
man you are trippin dude...dette er ikke woodstock...
*wanabee hippy*
Ja, fint, røyk dere skeive og demonstrer i mot en krig som allerede er i gang. Der satte vi strek tenker jeg.