Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4750
Selger de såkalte "whippets" eller "crackers" i Norge?
Er det noen head shops som selger disse tingene?

Eller er det best å bare kjøpe noen bokser med vispet krem?
Det selges på Jernia... sånne patroner til å putte inn i den "maskinen" man wipper krem med. Det kalles også "stimulantz", og det er fett Anbefaler deg å skaffe denne "maskinen" du fester patronene til, for deretter å slippe n2o'en inn i en ballong. Pust inn og ut hele tiden i ballongen.

And...there you go. Føles rart i ca 1.30 min... Ufarlig ved mindre doser... ikke ta for mye! Jeg fikk halliser en gang.. ble redd for lampa
Noen bil-butikker har (Må spør etter naaaaws )
uhhh.... blir det ikke samme effekten som me F.eks Lightergass osv ? huh... drev en del på med d når jeg var liten superfjortizz... hallisene skremte vannet av meg så jeg slutta...
alkohol rocker mere dah
Nei, det gjør det ikke i det hele tatt. Lightergass er noe helt annet.
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
Acidized: Hvor mye koster en slik "maskin"?

Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Noen bil-butikker har (Må spør etter naaaaws )
Vis hele sitatet...
Tingen med industriell n2o, som bilbutikker ofte selger, er at de propper n2o'en med diverse kjemikaler.
Kjedelig for tida eller?

menmen, hadde vært tøft å prøve seff.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du kan jo mekke lystgass selv da.
Mener det ligger strødd med instruksjoner over alt på nettet...
hum.. whippets? hørt på denis leary?
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Acidous
Du kan jo mekke lystgass selv da.
Mener det ligger strødd med instruksjoner over alt på nettet...
Vis hele sitatet...
Det er gjerne det siste man gjør. Er nok mye lettere å kjøpe noen whippets og f.eks lage en "cracker" selv.

Hvis man skal lage n2o selv så bør man ha en lab eller noe lignende for det skal ikke så mye til å ende opp med no2, h2no3 og andre helseskadelige ting.
Spør din lokale tannlege
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan ta ut gassen med luftpistol?