Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1711
http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt...ticleID=151171

De inser ikke hvor heldige de er... når de kan få tak i det de skal ha på skoleveien så slipper de jo å dra ned til sentrum (ruten på lokalspråket) og omgås med skumle mennesker
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg finner alt jeg trenger i postkassen min jeg! :P
Schizoma: heldige faen..
King of Spooning
Acidous's Avatar
Hmm... Jeg har ikke det tilbudet...
Kanskje fordi jeg har 45 minutter i buss som skolevei...

Men heldige, det er de jo.. Dersom de mener at de trenger det.
faktisk syns jeg dette er for galt at småunger kan skaffe seg rusmidler så enkelt.

Barn (la oss kalle de det) i alder 14-16år er faktisk de som er lettest påvirkelig og som ikke vet når grensen er nådd..
hender ofte jeg ser noen (som regel på avstand) røyke en joint på min skolevei (som forresten bare er ca. 3 min å gå), før første time...
den duften er akkuratt det jeg trenger for å kvikkne opp litt i toppen på morran...
Vi bruker vel også å ordne ting på skolen, er jo lettest det siden da er alle samlet og man får oversikt

[offtopic
Lite proffe folk da rune420.
Man må jo installere seg med tørrbonge og mekkeblekke inærheten av skolen, ellers er det jo bare stress (så lenge det ikke er kaldt ute
]
ehh... mekkeblekke?

enig i at de er litt breiale forresten... noen stiller seg rett ved en strømboks som står ca. 3 meter fra veien der biler kjører forbi... ikke noe godt gjemmested, spesielt ikke når en mystisk sky med røyk stiger opp fra bak strømboksen, pluss at noen mystiske luer stikker opp
Småunger må ikke bruke rusmidler ink rusbrus. Slikt er kun for voksne folk som vet hva de holder på med. Forresten synd det ikke var rusbrus da jeg var drittunge.
på skolen min hver torsdag klokka 2 kan man kjøpe det man vil av stoff.....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av DanBanan
faktisk syns jeg dette er for galt at småunger kan skaffe seg rusmidler så enkelt.

Barn (la oss kalle de det) i alder 14-16år er faktisk de som er lettest påvirkelig og som ikke vet når grensen er nådd..
Vis hele sitatet...
14-16år..... barn... jeg vet ikke hvordan det er der du kommer i fra, men her hvor jeg bor er det helt klare grenser, sprøyter blir sett ned på og det er 15 års grense for hasj og 18 for alt annet.
med mindre man har gode kontakter som kan fikse for deg.
Vel, der jeg kommer fra kan jeg ikke si at det er noen aldersgrense for og kjøpe annet en alkohol i butikken, men tanken på slik det står _skrevet_ i den artikkelen er det jo litt galt syns jeg. Personlig ville jeg ikke solgt hasj, sigg eller alkohol til en person under 18år, da jeg ikke ser noe poeng i dette da de ikke er myndige..

Og en annen ting syns jeg at du har ett bra poeng der du ser ned på sprøyter.. det gjorde vi også en stund før man fant ut hvordan livet utarter seg med tiden...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Så lenge man går i grunnskolen blir alt annet en alkohol og nikotin sett ned på. På vgs har man derimot litt flere valgmuligheter selv om det kanskje blir visket og tisket litt av de "Normale". Jeg for min del ser ikke ned på så mye, men amf og h liker man ikke.

Kjemisk laget (minus syre kanskje) = bad.

Men nå har jo jeg ikke så mye erfaring at det gjør noe, er jo trossalt bare et barn . Støtter forsåvidt DanBanan, folk under 18 år burde man egentlig ikke selge noe til...

[Edit] Merk: Lite av dette jeg faktisk hadde proppet i meg selv. Det er stor forskjel på cannabis og opium for å si det slik . Alt som du kan bli hekta på er egentlig ganske dumt å drive på med. Man skal ikke ofre alt for en kort rus!
Sist endret av Tias; 20. mars 2003 kl. 21:57.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Joda, så har du jo de "proffe" som mekker drogar da.
Stor kjele, pælme oppi jævlig med rottegift, vann og stivelse,
kanskje diverse andre ting også av og til. Koke pent og selge
til den første stakkaren de møter på.

Jadda, kjøpe drogar i det hele tatt er jo utrolig sikkert...
jeg pleier å ha feik legg når jeg kjøper dop, for jeg er under 18. men jeg synes det er ok at pusherne er litt seriøse!
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
lol..

vanskeligere å få kjøpt dop med pushere enn alkohol på butikkene for fjortiser..?

IRONIEN!! HAHAHA
Opprinnelig postet av Acidous
Joda, så har du jo de "proffe" som mekker drogar da.
Stor kjele, pælme oppi jævlig med rottegift, vann og stivelse,
kanskje diverse andre ting også av og til. Koke pent og selge
til den første stakkaren de møter på.

Jadda, kjøpe drogar i det hele tatt er jo utrolig sikkert...
Vis hele sitatet...
Vel, tror ikke det er så veldig mange som lager dårlig stoff. Det er vel heller et par ledd ut i systemet som det skjærer seg, da man skal dele opp og blander ut for og få et større kvantum eller senke kvaliteten på stoffet, noe som oftest skjer med hest for og unngå overdose..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Opprinnelig postet av Exodus
på skolen min hver torsdag klokka 2 kan man kjøpe det man vil av stoff.....
Vis hele sitatet...
Faen, ønsker det var noen sånne 'tilbud' på skolen min
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lee: Bare til å invistere litt det, så vips er det du som selger Er dog ikke serlig lurt...