Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2510
Hey. Der jeg bor nå er det vanskelig å få tak i hasj, så jeg fikk en kompis til å sende litt i posten. Problemet er at det nærmer seg uke siden det ble sendt og jeg har ikke mottatt det enda. Så jeg har store mistanker at politiet har vært på terminalen og konfiskert brevet. Jeg sitter her med super noia og er sikker på at jeg kommer til å bli innkalt. Jeg kommer selvfølgelig å nekte siden hvem som helst kan ha sendt det i mitt navn. Er det noe som har vært bort i noe lignende og vet hva jeg har i vente? Jeg håper virkelig det er posten som er treg eller at brevet bare har "forsvunnet", men jeg tviler på det.

All hjelp mottaes med takk.
Har du sendt melding til vendor? Kan godt hende han ikke har sendt det enda, har selv måtte ventet i opptil 2 uker. Om du blir tatt så er det bare å nekte i vei som du sier, da de ikke har noen bevis.
Sitat av kingT Vis innlegg
Har du sendt melding til vendor? Kan godt hende han ikke har sendt det enda, har selv måtte ventet i opptil 2 uker. Om du blir tatt så er det bare å nekte i vei som du sier, da de ikke har noen bevis.
Vis hele sitatet...
Ja, fikk bekreftelse da han sendte det. Men er ikke det stor sjanse for at politiet kan teste meg for thc? I så fall så er jeg rævkjørt...
Har hørt rykte om at det ikke er alt for uvanlig at uæarlige post-ansatte sniker til seg bønnebrev, når dem kommer over det. Det er uansett en ubehagelig situasjon, og det beste du kan gjøre er å rydde opp hjemme og muligens forberede deg på en razzia eller innkallelse til avhør. Du kan sikkert prøve å nekte pisseprøve, tror det er mest brukt under tvang i andre tilfeller, hvor det er snakk om å kjøre rusa.
Men det betyr ikke at dem ikke kan finne på å spørre deg! Politiet er slue sånn sett, dem prøver ofte å lure deg til å frivillig bli med på ting eller oppgi informasjon, fordi det er vanskelig å nekte face-to-face. De utnytter seg mye av slike ting, later som det er standard prosedyre å ta random pisseprøve i narkosaker (så vidt jeg veit gjør dem det bare om du blir tatt på fersk gjerning og nekter/er vanskelig - eller om du kjører bil).
Å møte opp på døra til noen for å be om pisseprøve pga postsaker, har jeg aldri hørt om ihvertfall.
Kan godt hende dem prøver, så du får bare forberede deg på det verste
Takk for et utfyllende svar. Håper på førstnevnte; at det er uærlige postansatte som har funnet brevet og tatt den. Aldri i livet om jeg skal gjøre noe lignende igjen. Har alltid holdt en lav profil og aldri blitt tatt av politiet. Det var et svakt og desperat øyeblikk da jeg ba kompisen min om å sende det i posten. Jeg har egentlig mye å tape på det mtp utdanning og førerkort, men når det kommer til rus(mis)bruk finnes det ingen sunn fornuft. Jeg skal rydde leiligheten min i morgen og holde meg unna cannabis til kysten er klar. Er som regel forberedt på det verste, så så dette skal jeg takle greit.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Har hørt rykte om at det ikke er alt for uvanlig at uæarlige post-ansatte sniker til seg bønnebrev, når dem kommer over det.
Vis hele sitatet...
Har en kompis som jobber på posten, alt av narko som blir funnet blir sendt til destruering med engang, de har heller ingen mulighet til å ''snike'' til seg brev ettersom det er ganske så godt overvåket.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Har en kompis som jobber på posten, alt av narko som blir funnet blir sendt til destruering med engang, de har heller ingen mulighet til å ''snike'' til seg brev ettersom det er ganske så godt overvåket.
Vis hele sitatet...
La oss si det ikke blir funnet på terminalen, men havner i bilen til postmann Per. Per leverer brevene som vanlig. Et av brevene han skal levere lukter som god tjall. Per kjenner på brevet og tenker at, ja, her er det god tjall, åpner det og får det bekreftet. Han tenker at mottaker ikke kommer til å melde i fra om at et ulovlig brev aldri dukket opp. Per får gratis tjall og chillern når han kommer hjem.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Har en kompis som jobber på posten, alt av narko som blir funnet blir sendt til destruering med engang
Vis hele sitatet...
Er det noen som kan bekrefte dette?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
La oss si det ikke blir funnet på terminalen, men havner i bilen til postmann Per. Per leverer brevene som vanlig. Et av brevene han skal levere lukter som god tjall. Per kjenner på brevet og tenker at, ja, her er det god tjall, åpner det og får det bekreftet. Han tenker at mottaker ikke kommer til å melde i fra om at et ulovlig brev aldri dukket opp. Per får gratis tjall og chillern når han kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Blir det ikke funnet på terminalen så er det såpass godt pakket inn at postmann per ikke klarer å lukte det.
Forresten, så bruker de narkohunder på posten nå, det er blitt gjort siden 2012.

I fjor gjorde Tollvesenet 2000 beslag av narkotika og dopingmidler på de største postterminalene. Det er en oppgang på 25 prosent fra året før.
Vis hele sitatet...
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Toll...n-257666b.html

og sender man tjall helt åpentlyst i brevpost er man ganske passe tett i pappen.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Blir det ikke funnet på terminalen så er det såpass godt pakket inn at postmann per ikke klarer å lukte det.
Forresten, så bruker de narkohunder på posten nå, det er blitt gjort siden 2012.



http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Toll...n-257666b.html

og sender man tjall helt åpentlyst i brevpost er man ganske passe tett i pappen.
Vis hele sitatet...
Regner med du snakker om terminaler som sorterer post fra utlandet?
Sitat av JustAnotherNick Vis innlegg
Har alltid holdt en lav profil og aldri blitt tatt av politiet.
Vis hele sitatet...
Isåfall kan du føle deg hakket tryggere. Har du vært i kontakt med dem før og blir mistenkt i postsak, så er det verre, og dem gir seg ikke like lett.
Har du aldri blitt tatt for noe før, er det større sjanse for å komme unna med det, hvis du bare er flink og nekter for det om politiet spør.
Hold det enkelt, nekt kjennskap til det her og bare hold deg ved det.

Ikke noe tullete bortforklaringer og masse utskeiene historier etc, bare si du ikke aner og at hvem som helst kan ha bestilt den i ditt navn.
That's it, mest sannsynlig blir det henlagt etter noen måneder.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Regner med du snakker om terminaler som sorterer post fra utlandet?
Vis hele sitatet...
Det gjelder på de fleste store postterminaler ja, men det er også innenlandspost som sjekkes.