Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3109
Jeg inntok (max) 0.1 mg subutex for ca 35 timer siden, samt 15mg diazepam og 2,5gr amfetamin. Skal ta urinprøve i dag og har allerede innrømt inntak av amfetamin. Jeg har siden i gårkveld fått i meg 3000mg C-vitamin (brusetablett)

Tror dere buprenorfin og diazepamen kommer til å gi utslag? Det er en utvided prøve uten stix. Har mulighet til å utsette til i kveld/morgentidlig.
Diazepamen vil gi utslag. Subben vet jeg ikke.
Trådstarter
Selv med høyt inntak av vann og C-vitamin?
Du er dessverre nesten garantert fucked, og du burde kanskje vurdere å innrømme bruk eller jukse med prøvene. Amfetamin kommer nesten garantert til å gi utslag i sånne doser, og 15mg diazepam kommer nok også til å gi utslag innen to døgn. 0.1mg er en liten dose buprenorphine, men mulig at den også gir litt utslag på prøven.

Tror det blir litt optimistisk og tro at C-vitaminer redder deg her.
jeg låner tråden litt. noen som vet hvor lenge lsd sitter i systemet?
Det er i teorien mulig og teste for LSD, men i praksis så gjøres ikke dette, og det er ikke med på noen vanlige prøver.
jeg avlegger rusprøver som testes for thc. men som jeg har forstått tester de får narkotiske stoffer og benzo.
Ja, de tester for alt på utvidet prøve, men ikke LSD. Her er litt info.
Sist endret av plohg; 7. mai 2016 kl. 22:09.
tusen takk for god hjelp