Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9668
For et par uker siden får jeg ikke lenger postet noe på jodel, jeg kan bare lese og stemme. Har ikke fått noen varsler, men har jeg bltt blokkert? har prøvd å avnstellere og reinstallert men hjelper ikke og alle karma (9610) er der fortsatt. Får heller ikke noe svar fra kundeservise derfra. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller må jeg bare kjøpe ny telefon? Og/eller må jeg bytte SIM-kort?

(Det er mulig jeg slang litt med leppa (les: tastene) under en politisk diskusjon om ABB).

(Ikke at Jodel er så viktig for meg, men det er kjedelig å bare lese hva andre skriver uten å kunne svare).
Ridder av 1. klasse
Har hatt samme problem selv, virker som at det er bug... Plutselig virker det igjen.

Var en tur i england og etter det gikk det en god stund før Jodel funket igjen, var virket som at det klikket for posisjoneringen. Kunne lese Jodels fra Bergen når jeg var i Bristol
Sist endret av Mchjort; 1. mai 2016 kl. 22:06.
Jeg tror du er banned. Hadde det samme, prøvde å laste ned på nytt, funka ikke... slettet å lastet ned på nytt og da kunne jeg poste igjen. Hadde vært kjedelig om jeg hadde mistet mine 120 000 karma når jeg slettet appen.

Og det skal mye til å bli banna, gjør nesten ikke annet enn å trolle. Sendte et bilde av rumpa mi på fylla en gang, derfor jeg ble bannet merkelig nok..
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Jeg tror du er banned. Hadde det samme, prøvde å laste ned på nytt, funka ikke... slettet å lastet ned på nytt og da kunne jeg poste igjen. Hadde vært kjedelig om jeg hadde mistet mine 120 000 karma når jeg slettet appen.

Og det skal mye til å bli banna, gjør nesten ikke annet enn å trolle. Sendte et bilde av rumpa mi på fylla en gang, derfor jeg ble bannet merkelig nok..
Vis hele sitatet...
Det ble diskutert ABB og jeg skrev litt heil ditt og heil datt. Dagen etter virket det ikke. Synes det er sært å bli bannet for politiske meninger når en leser hva andre poster.

Jeg har avnstallert appen, restartet tlf og lastet ned på nytt. Er det det du mener med sletting? Har en Samsund S5 på Telenor hvis det betyr noe. Og jeg mister gjerne 10k karma hvis den bare virker igjen. men 100k, det ville sugd.

Jode li dei
Mister man ikke karmapoeng når man kjøper seg med en ny mobil? Hva er vitsen med å samle på karmapoeng?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Å diskutere ABB er det vel ingen lover mot. Men hvis du spoiler en TV-serie/film/lignende så kan du forvente å bli bannet ja! Typ "Å neeei hvordan kunne Stian dumpe Anna i Paradise? :'(" så kan du regne med å bli bannet om noen blir sinte og rapporterer deg.