Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6154
Er det virkelig sånn i Norge at de eneste som selger legale mp3-filer er cdon.no? (og evt gubemusic.com hvis man vil ha musikk som ikke er mainstream) Platekompaniet selger kun gjennom Wimp og jeg gidder ikke installere et program for å kjøpe ei plate.

Er det virkelig sånn at jeg må på en fysisk platebutikk for å kjøpe siste plata til Don Martin? Inntil nylig gikk det an å kjøpe musikk fra play.com hvis man juksa det til og skrev at man bodde i UK, men det går tydeligvis ikke lengre.
Sist endret av DonTomaso; 24. mai 2013 kl. 22:24.
Ser desverre sånn ut ja. Det meste av musikk går vel via spotify nå.

Men det er jo en dårlig løsning om man vil støtte artisten litt ekstra.
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Amazon? titegn
Vis hele sitatet...
Amazon funker bare hvis man bor i enten US eller UK.
Hvorfor kjøpe fra Norge? Beatport.com selger masse musikk i valgfritt format. Bandcamp har også mye.
http://wimp.no/wweb/about/

KJØP MUSIKK
Musikken du vil ha til odel og eie får du selvfølgelig kjøpt som MP3 i WiMP. Du finner også lenker til CD og vinyl hos Platekompaniet.
Vis hele sitatet...
Noe for deg?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Amazon funker bare hvis man bor i enten US eller UK.
Vis hele sitatet...
På amazon er det bare å skifte til en random amerikans adresse som f.eks
1 Coca Cola Plz NW
Atlanta, GA 30313, United States
Vis hele sitatet...
det er den jeg pleier å bruke.
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Sitat av toxicity Vis innlegg
På amazon er det bare å skifte til en random amerikans adresse som f.eks det er den jeg pleier å bruke.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg har gjort på Play.com. Funker det selv om man har et norsk Visakort?