Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2604
Hei,

Har noen erfaringer med siden http://www.solbrillernorge.net/ ? Er ikke så farlig om det er fake eller ikke, men viktig at de faktisk sender produktene !
Jeg ville holdt meg unna, og det pga dette!

* Flere skrivefeil!
* Informasjonen i popup boksene er uproft
* Dyr frakt(150kr)
* Siden går via Nikeair.dk når du skal utføre betaling
* Betalingen utføres hos crediblepayment.com som ikke har mye info om seg på nettet

Alt i alt, mye mulig det er en legit side, men ville holdt meg unna!
Har ikke erfaring fra butikken, men "svindelalarmen" min slår ut. Jeg liker at de skriver at de syntes det er morsomt å selge sko, når det faktisk ikke er en eneste sko å se på nettsiden.
Enten er det svindel (du får ikke varene) eller så er det svindel (varene er fake).
Er jo brukt google translate på hele siden. Under skipsfart så står det om forsendelse, regner med at de skrev inn shipping på google trans å fikk skipsfart ut som det norske ordet

EDIT: Jeg skrev inn shipping i google translate å fikk skipsfart ut som det norske order

EDIT2: Under "om oss" står det litt vell mye om sko til å ikke selge en enste sko :/


Variasjon gjør livet rikt
Vi,startet Solbriller Shop med en grunnleggende tanke: at variasjon gjør livet rikere. Vi vil ha sko av alle typer for mennesker i alle størrelser, stiler, aldrer og bakgrunn. Det føles som en sympatisk måte å selge sko på. Vil vil ikke komme med pekepinner om hvilke sko som er mest moteriktige, men lar istedet deg og alle andre ha meninger om produktene på hjemmesiden og i egne oppdaterte blogger. På den måten blir det variasjon i meningene også.

Kan vi tilby et supersortiment med så mange modeller som mulig så maksimerer vi muligheten for deg å finne de skoene som kommer å gi deg mest glede. Gjennom at vi finnes på nettet så har vi ikke samme plassbegrensninger som fysiske butikker har (men tro oss - vårt lager er stort!). Det gjør også at vi kan ha mye å velge mellom selv når du har spesielle behov og ønskemål når det gjelder f.eks. store og små størrelser, funksjonelle behov og livsstil.

For oss er det viktig at variasjon gjennomsyrer hele virksomheten, både fordi det er bra for firmaet og for at vi ganske enkelt vil ha det sånn. Vi vil at alle skal kjenne seg velkommen uannsett hvordan de ser ut og hvilken bakgrunn de har - både som kunder og som ansatte. Vi jobber altså for variasjon internt. Det er ingen tilfeldighet at vi har et over ti forskjellige nasjonaliteter representert på hovedkontoret!

Solbriller Shop norske team tar hånd om alle dine spørsmål på norsk. Vi synes det er morsomt å jobbe med sko og hjelper deg gjerne når du kontakter oss på kundeservice.
Vis hele sitatet...
Sist endret av heihallohade; 14. april 2013 kl. 18:52.
Hvorfor ta risken? Det var jo ikke så billig uansett.
Du kan aldri være sikker på at de kommer til å selge deg varene. Du kan heller ikke være 100 % sikker på at de ikke kommer til å tømme hele bankkontoen din..

Skal du ha fake solbriller ville jeg heller anbefalt eBay.
Brillene lyser jo fake lang vei.


Sjekk ut Solglass hvis du er keen på rimelige briller. Da får du ihvertfall ekte vare.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Dette står under "skipsfart"
Elementer vil bli sendt ut 1 - 3 dager etter mottatt bestilling. Generelt kan det ta ca 2-5 virkedager for levering, avhengig av de ulike levering betyr at du velger. Vær oppmerksom på at noen bestillinger gå gjennom våre svindel forebygging avdeling. Hvis bestillingen er valgt, vil du bli varslet og din bestilling kan bli forsinket med ytterligere 3 virkedager. Vi er ikke ansvarlige for feil eller leveres adresse. Vennligst sørg for at leveringsadressen er korrekt, og leveransen.

ser ut som alt har gått gjennom et dårlig oversettingsprogram
Tror ikke det trengs mer bevis på at den siden der bør unngås.
Du kan like gjerne sjekke rundt på Ebay hvis du skal ha solbriller. Sparer på å kjøpe der mindre sjanse for å bli svindlet også hvis du kjøper av en kjent selger.
Så helt 100% legit ut. Kjør på.
denne siden er fake, har hatt erfaring å dreve lignende selv. Du vil nok ikke mota varen i det hele tatt.
Drev lignende greie selv men da sendte jeg varene