Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169514
Sitat av iSatan Vis innlegg
damn..
Ligger der enda, noen hjelp meeei
Vis hele sitatet...
Jeg kan hjelpe om du fortsatt er i nød.
avinstaler alt. instaler arma 2, så arrowhead. så bruker man 6launher , " ikke zippen" te og instalere dayZ værre skal det ikke være altså .
Bare meg som syns det er et overflod av zombier? Jeg begynner ikke med et eneste våpen og så skal jeg komme meg inn i hus hvor det er minimum 3-4 zombier i nærheten. Nytter jo ikke.
Er det forskjell fra server til server? Kun spilt på Norway 6.
Sist endret av dinosauren; 1. juli 2012 kl. 14:14.
Dette er det mest nybegynner uvenlige spillet jeg noen gang har spilt. Jeg har spilt i noen timer nå, og jeg klarer fortsatt ikke å skaffe meg et jævla våpen. Jeg proner og croucher over alt, og har prøvd å løpe gjennom byer og loote, også bare løpe ut igjen, men er umulig når man får 20 zombier etter seg.
Sitat av veltins Vis innlegg
Dette er det mest nybegynner uvenlige spillet jeg noen gang har spilt. Jeg har spilt i noen timer nå, og jeg klarer fortsatt ikke å skaffe meg et jævla våpen. Jeg proner og croucher over alt, og har prøvd å løpe gjennom byer og loote, også bare løpe ut igjen, men er umulig når man får 20 zombier etter seg.
Vis hele sitatet...
Læringskurven på spillet er brutal, men trust me, det blir bedre. Jeg holdte på å gi opp i begynnelsen, men så fikk jeg noen å spille med og skjønte greia mer. Da skjønner du hvilke byer som er vært å gå inn i og hvem som er vært å bare gå rundt. Skjønner også hvordan du skal komme deg inn og ut silent, og hva du skal gjøre om du blir spotta.

Protip: om zombiene ser deg, gå inn i en låve eller lignende, zombier glitcher og må gå inni byggninger. Dette er veldig handy når du skal rømme, ellers sliter de i oppoverbakker, og det kan hende om du løper ned en bratt en så glitcher de og faller ned til sin død.

Og ja, har enda knekt bein... Så om du enda kan hjelpe Ignotum så tar jeg det gjerne imot
Sist endret av iSatan; 1. juli 2012 kl. 14:41.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Etter 65 kills så kom jeg til veiens ende og ble snipet ide jeg skulle finne litt medisin i Cherno....Han som drepte meg med CZ er veldig heldig, får det beste gearet, synd at han måtte være noob å logge inn rett vedsiden av meg da. :/
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Var med to kompiser, vi var nært zelenogorsk, akkurat vært i butikken så vi sprang da over jordet bak den butikken, da jeg plutselig hørte lyden av et skudd, falt død om - før den andre vennen ble også skutt.. Men tredje overlevde med å disconnecte. Synd, jeg hadde masse mat, ammo, drikke, kart og mer. Men sånt skjer Nå spiller jeg og en annen kompis, vi er igjen ikke så langt unna zeleno men da vi gikk så vi plutselig en fyr som var nært, med pistol.. Vi tok ingen sjangser så disconnecta fort. Synd, hadde vært litt gøy å teame up.. Kanskje sjangsen for slikt var mindre om det ble mer zombier, og at en på noen servere kunne fjerne friendly fire.
Sist endret av Quakecry; 1. juli 2012 kl. 21:43.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg ble og drept idag, en fucker med sniper skjøt meg oppe i et deer-tower rett øst for Polana.
Synd for han at jeg hadde 4 bro's på bakken som dekket tårnet i nærmere tre kvarter, før de slo fast at han måtte ha logget av eller stukket av.
NVG, M4A1 CCO SD, DMR, og mat/drikke for en evighet, alt despawnet sammen med kroppen min.
Sist endret av FatMan; 1. juli 2012 kl. 21:48.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja, det er synd at det er litt vell mye pvp, jeg skulle gjerne teame up med randoms som når jeg og kompisen min møtte han personen, men vi ville ikke ta noen sjangser.. Det burde bli noen forandringer til dette, helt hvordan dem skulle bli gjort er jeg ikke helt sikker på men.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Synes det er helt greit sånn det er med PvP nå, men burde vært et slags bandit-system gjeninnført.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Liker sandbox ideologien, men føler det blir for mye gain og for lite pain om du dreper noen. Mer ting som krever sammarbeid, og større servere kommer nok med tiden
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Vi tok ingen sjangser så disconnecta fort.
Vis hele sitatet...
Now thats what i call a Pussy
vell, jeg hadde en uheldig episode på N4 i dag , ble overmannet av zombier ute på en slette, ikke smart , jeg vet . så i ett forsøk på å nå kroppen min igjen så forsvant hele N4 XD å da var det lite jeg kunne gjøre. såå da satt man i gang igjen etter en stund så kom jeg over en zombie som ikke ville la meg slippe med ive i behold . etter mye springing så må jeg ha snubblet over en lite stein, for det brekte iallefall beine mitt. har llitt over 1600 blod igjen. vis noen er hjelpsomme så ligger jeg litt ute på sletta mellom pustoshka og vybor. på høyre side av veien. hadde satt pris på hjelpen , kommer på hvem server som er nødvendig. " skype nick * * exbeer* PM meg
Game disconnected
pokemon's Avatar
ER det noen som vet om man kan sette opp en privat server?
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
ER det noen som vet om man kan sette opp en privat server?
Vis hele sitatet...
Dette er dekket tidligere i tråden, men kort sagt; ja, det er mulig, men da med privat database som gjør at man ikke får tatt med seg gear til andre servere.

Apoxi
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
ER det noen som vet om man kan sette opp en privat server?
Vis hele sitatet...
Her er en video som viser hvordan du gjør det

Sier bare gl på å få det til, har brukt flere timer på å få det til
Game disconnected
pokemon's Avatar
aha, vell får se hva jeg får til

Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Her er en video som viser hvordan du gjør det

Sier bare gl på å få det til, har brukt flere timer på å få det til
Vis hele sitatet...
vet ikke hva du har gjort galt, men jeg fikk det til ved å gjøre akurat som på filmen, funker kjempe greit
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
Now thats what i call a Pussy
Vis hele sitatet...
Nåja, det kalles bare å være better safe than sorry. Heller disconnecte, enn å havne i skuddveksling da det tar svært lang tid å finne hverandre avogtil samt å få utstyr.
når var det uppdaten med og fjerne telt elelr hva det var igjen skulle komme ? var det i dag ?
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Er det fortsatt noen som er interessert i en freak server?
Sist endret av TheDarkOne; 2. juli 2012 kl. 14:56.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Er det fortsatt noen som er interessert i en freak server?
Vis hele sitatet...
Ja. ti tegn
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ja. ti tegn
Vis hele sitatet...
Har lagd en server på nettet som du kan prøve ut

Server navn: nFF@Dayz

Passord: norskFreakForum

Enjoy!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
hmm... gi meg to sekunder, will try.

Er denne servern på masterservern eller privat?
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
hmm... gi meg to sekunder, will try.

Er denne servern på masterservern eller privat?
Vis hele sitatet...
Privat *tihundretusentegn*
Game disconnected
pokemon's Avatar
hva gjør jeg når jeg har brukket benet? tok noen pain killers men det hjalp ikke
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Er dette... veldig artig? Trenger noe nytt å spille, drita lei alt av Call of duty, diablo, wow osv osv.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Funker fett!!
Morphine Auto Injector
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Kom inn på servern folkens
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kom inn på servern folkens
Vis hele sitatet...
Ping: 2500 ?! ...
Så får bare connection failed
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Stealthy Vis innlegg
Morphine Auto Injector
Vis hele sitatet...
er det eneste måten å fikse det?
jepp. ti tegn
Sitat av pokemon Vis innlegg
er det eneste måten å fikse det?
Vis hele sitatet...

yes det er det
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Har lagd en server på nettet som du kan prøve ut

Server navn: nFF@Dayz

Passord: norskFreakForum

Enjoy!
Vis hele sitatet...
jeg kommer IKKE inn på denne? ping = 2500
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av L3gioN Vis innlegg
jeg kommer IKKE inn på denne? ping = 2500
Vis hele sitatet...
Tar en server restart nå, burde fungere etter det

EDIT: Server restarted
Sist endret av TheDarkOne; 2. juli 2012 kl. 16:56.
Sitat av exbeer Vis innlegg
yes det er det
Vis hele sitatet...
eller å skifte skin(civilian, camo, ghillie). har hatt suksess med å skifte når jeg har brukket bein. ikonet for brukket bein er der enda, men jeg kan bevege meg normalt.
Hallo, jeg og eit par kompiser har lyst til å joine, nFF@dayz, men finner den ikke
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av thnitos Vis innlegg
Hallo, jeg og eit par kompiser har lyst til å joine, nFF@dayz, men finner den ikke
Vis hele sitatet...
filtrer kun etter nFF i server navn, burde dukke opp da.

EDIT: Velkommen til nFF!
Sist endret av TheDarkOne; 2. juli 2012 kl. 17:22.
har gjort det, men det kommer ingen ting opp, jeg bruker 6 launcher btw

fant serveren nå ved å bruke selve spillet
Fløy litt rundt med Huey for noen dager siden, endte med 230km/t i et tre, men alle sammen overlevde på en eller annen måte!
noen som har peil på offer alt er nede enda på dayZ ??
De blir tydeligvis utsatt for ddos

http://twitter.com/#!/dayzdevteam
Sitat av qwerdy Vis innlegg
De blir tydeligvis utsatt for ddos

http://twitter.com/#!/dayzdevteam
Vis hele sitatet...
crist... enda ett angrep . var da voldsomt man skulle kødde for tiden da
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jepp, har vært en del av ddos i det siste tydeligvis.
Sitat av exbeer Vis innlegg
crist... enda ett angrep . var da voldsomt man skulle kødde for tiden da
Vis hele sitatet...

Day Z Development ‏@dayzdevteam

Services have now been restored thanks to solid efforts from Ander and Viper. Although there may be additional outages at any time. -Rocket

men kommer jo enda ikke inn da hehe

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Jepp, har vært en del av ddos i det siste tydeligvis.
Vis hele sitatet...
men du . var det ikke i dag dem skulle adde den nye patchen da?

vis noen ser det funker som det skal igjen med dayZ da
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Har lagd en server på nettet som du kan prøve ut

Server navn: nFF@Dayz

Passord: norskFreakForum

Enjoy!
Vis hele sitatet...
Anbefaller flere å joine her.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Anbefaller flere å joine her.
Vis hele sitatet...
Prøver joine, men sitter fast på wait for host :/

Apoxi
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Joina, spawna rett med zombier og daua
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Anbefaller flere å joine her.
Vis hele sitatet...
Kva skjer med hovudkarakteren om eg joinar ein privatserver med privat HIVE? Vil hovudkarakteren min være urørt medan eg har ein ny karakter på berre denne serveren?
Sitat av bronze Vis innlegg
Kva skjer med hovudkarakteren om eg joinar ein privatserver med privat HIVE? Vil hovudkarakteren min være urørt medan eg har ein ny karakter på berre denne serveren?
Vis hele sitatet...
ja det hadde jo vert et greit svar å få