Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3245
Har kost meg mange ganger på div psykedelikas. Men har ikke lagd noen tripprapport, så dette er første gang.
Var inne i Oslo tidligere i sommer, fikk handlet med meg 3 stk 2c-i kapsler. Aner ikke hvor mange mg som var i dem, men fikk beskjed at det var en brukerdose. Så ligger vel ett sted mellom 15mg og 25mg. Disse lagret jeg hjemme i vente på den perfekte anledning. Og jeg hadde ikke testet 2c-i tidligere, kun en mikro smakings på 2c-b på ett diskotek i fjor.

Men tilbake til rapporten, vi hadde tidligere i år bestilt en 1 ukes tur til danmark i stor hytte med baseng og hele sullamitten. Og meg og en av de andre som skulle reise fant ut at vi tar med oss ned en hver og tester.
Vi reiste i fellesferien ned. Kom til hytta gode og fulle, drukket fra kl 08:00 på båten, og ned og gjennom hele bilturen til hytta. Når kl begynner å nærme seg 18:00 og vi er alle fulle ( 10 stk var vi totalt i denne hytta ). Går jeg inn i baggen min og finner frem kapslene. Går over til vennen min sier gap opp, og slipper den i munnen, etterfulgt at jeg svelger ned min. Og ventingen begynner.

Spenningen i kroppen siden jeg ikke har testet 2c-i før. Har lest side opp og ned på nettet, og i phikal boka mi. Men kjenner ingen andre som har testet 2c-i kun 2c-b. Spenningen gjør med veldig "edru" i formen.

Etter 30 min begynner fingertuppene mine å krible. Herlig tenker jeg.. body feelingen kommer sigende på, men også en liten tendens til brekninger og lysten til å spy. Men spy skulle jeg ikke, hostet og harket litt, spyttet ut slim. Og satt meg ned i sola litt til sides fra alle de andre som begynte å bli ganske så fulle. Han andre som spiste, ligger i basenget og leker med kjæresten sinn og en badeball.

Kvalme følesen varer i ca 15 min , men samtidig blir "turen" heftigere og heftigere mens jeg sitter i sola og begynner å svette fra hodet mitt. Visuals begynner også å komme frem. Gress tustene på klittene ( ja i danmark kaller de sandyner med gress på for Klitter, lo mye av dette under hele ferie oppholdet ) svaiet i en rytmisk samlet bevegelse.

Men varmen ble for mye, jeg reiste meg. Må kjøle meg ned var det eneste jeg tenkte på, og jeg går inn til basenget. Vannet, fargene, rutsjebanen, lyset som ble reflektert av basenget opp på veggen var helt utrolig!! Og med Infected Mushroom live in the dessert, med Yahel forsterket opplevelsene mine.

Jeg hopper så ut i vannet.. Og for en følese, vannet og meg glir i harmoni. Her ligger også min felles tripper og koser med badeballen. Klynger seg rundt den og ligger sidelengs og bare ler og smiler. Vi hopper spruter, kaster ball dykker, ja leker som to 7 år gamle gutter. Masse fnising og latter. Det er bare kjæresten til min venn som vet at vi er på tur. Så de andre fulle, tror vi bare er drita og fjollete. Og de joiner med på lekingen vår. ( Må oxo påpeke at alle vi som reiste sammen er en god vennegjeng, så vi følte oss helt trygge på tur sammen med 8 andre som ikke var på tur. )

Etter mye sprell i vannet, går drikkerene ut og setter seg i sola og drikker mer. Jeg følger med ut, mens min ture venn blir igjen i basenget med dama og ballen sinn. ( ja han badet i 5 timer i strekk den kvelden, fin hud fikk han.. hehe )

Jeg legger meg rett ned på veranda gulvet tenner en sigg, og starter å se på taket. Og her kommer det mønstre, symboler, tvirler, alt mulig av visuals i taket. Ligger vel 30 min eller no og bare stirrer og tenker.

Øl smakte ikke noe godt lengre, ingen alkohol holdig veske smakte noe serlig, men oppdaget at appelsin juice var tingen. Satt for meg selv i ett hjørne på verandaen og drakk 1 liter juice. Mens jeg lekte med hendene mine, svaiet dem i lufta og ser på etterhengingen av handa. ( drar handa forbi øyene mine, så ser jeg flere av mine hender strekker seg forbi, og blir en hand på andre side ) Nå ser en av de andre at jeg er på tur. Han begynner å le som bare det, jeg smiler bredt ler godt , og løper ut i gress klittene.

Løp rundt og kjente på gresset med finger tuppene, og havna på trampolina rett nedforbi hytta. Her hoppet jeg en 20 min eller no, turte ikke noe salto eller fancy greier , bare hopp opp og ned.. Kjempe morsomt.

Slik var turen frem og tilbake fra baseng, ute, gress tuster, latter, boblebad, badstue ( men det var for varmt ) Landet etter ca 7 timer. Men var oppspilt i hodet helt frem til kl 03 på natta. Som sagt dette var min første tripp rapport, og jeg er ikke noe flink til å skrive korrekt. Og veldig vanskelig å sette ord på opplevelsene i en tripp.

2c-i var en herlig opplevelse , så herlig at jeg avsluttet hele uke ferien med å innta en kapsel alene når jeg kom hjem ei uke etter. Rapport om hvordan jeg hadde det alene på 2c-i med headsett ( lang lang skøyteledning ) og ture hatten min, kan jeg fortelle om en annen gang.

For meg minner 2c-i som en god miks av lsd og knips. Men selve visuals/halliser varer ikke så lenge 1-2 timer tid ca, mens knips feelingen er der gjennom hele turen.

Og med 2c-i som andre psykedelicas, jeg anbefaler det og fraråder det til alle.
Sist endret av Jozeph; 15. august 2008 kl. 09:55.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Artig å lese en rapport fra andre som har prøvd det, 2c-i er ikke så veldig utberedt som 2c-b.

Men la du ikke merke til hvor "lett" 2c-i er? Jeg kunne glemme hele bodyload/rusfølelsen i flere sekunder (kjentes som minutter), før jeg datt tilbake i trippen. I motsetning til LSD og sopp som har et godt tak i deg igjennom hele turen.

Jeg har ikke prøvd "knips", men ca 150-200mg MDMA i kapsel og jeg kan vel trekke noen paraleller, men i bunn og grunn synes jeg de var temmelig forskjellige, man blir ikke så stimulert av 2c-i.
Men i etterkant var jeg stimulert, vanskelig å sove etter 2c-i opplevelsen.

Uansett, fin opplevelsesrapport, selv om den gikk litt mye på hva som hendte rundt deg og ikke mye om hva du følte og "lærte" på turen.
Jozeph's Avatar
Trådstarter
Ja , skjønner hva du mener med "lett" opplevde det å falle tilbake på trippen flere ganger. Hjemme alene og i Danmark.
Stimuli effekten av 2c-i kommer på slutten av turen fra meg, ca 3-4 timer inn i trippen, og som du nevner Dodecha henger etter. Sovnet ikke før kl 04 den natta, men la meg kl 01:30 eller no.

Skal prøve å fremheve føleser og opplevelsen i neste rapport jeg skriver ( en dag ).
Jeg "lærte" ikke noe særlig fra denne turen, bortsett fra at det er herlig å være barn. Det har vel noe med at settingen var tull/fjas/drikking/sommer bading og fninsing. Så var en morro tur.

Mens turen hjemme alene 1 uke etter lærte jeg mer om, men orker ikke gå i dybde på dette nå. Må jobbe litt , er på jobb atm
Høres spennende ut. Planlegger å teste ut litt "hardere" psykadeliske substanser i fremtiden, kanskje dette blir en av de
Sist endret av Savyer; 15. august 2008 kl. 11:22. Grunn: Skriveleif
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Savyer: 2c-i er ikke et "hardt" psykedelisk stoff om du tenker på hvor tilstedeværende selve rusen er. Det er en lettvekter i forhold til LSD og Sopp og selv om oppturen har et passe fint rush kan man som jeg sa, lett gli ut av rusen å tenke på helt verdagslige ting, for å så dette rett inn i hallusinasjonene igjen.
Har testet 2C-B og 2C-E tidligere, og jeg må si at det du beskriver som å bli dratt ut av trippen å nesten føle deg edru, for deretter å dette inn i den igjen kjenner jeg godt igjen.

Men jeg lurer på om det finnes en metode som gjør at trippen ikke kommer i bølger på den måten? Synes det kan være litt irriterende å ikke trippe på samme nivå hele turen..


Ellers virker det som du hadde en fin tripp der Jozeph, kan tenke meg at settingen var rimlig ideell
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Battlecat: En enkel "fiks" er jo å ta høyere doser, jeg har selv erfart at sopp i kraftig nok dose kan bli en konstant strøm av turing, i stedet for bølgene som kommer og går.

Men man bør jo selvfølgelig øke dosene med forsiktighet.
Kul rapport.
Kan nesten ikke tenke meg hvor digg det må ha vært å hoppa i bassenget på 2c-i.

Får forresten 500mg i posten forhåpentligvis imorgen, det blir gøy.


Sitat av battlecaT
Men jeg lurer på om det finnes en metode som gjør at trippen ikke kommer i bølger på den måten? Synes det kan være litt irriterende å ikke trippe på samme nivå hele turen..
Vis hele sitatet...

Tar du det nasalt eller oralt?
Sitat av Saviorself
Tar du det nasalt eller oralt?
Vis hele sitatet...
Nasalt.. men har det noe å si da?
Sitat av battlecaT
Nasalt.. men har det noe å si da?
Vis hele sitatet...
Du må ta det oralt for unngå den bølge greia du snakker om.
Sitat av twisted shroom
Du må ta det oralt for unngå den bølge greia du snakker om.
Vis hele sitatet...
NÅJA, etter min erfaring er det litt motsatt, at nasalt gir en gradvis dempende effekt, mens oralt kommer i bølger som blir svakere og svakere etterhvert. Så kanskje det er individuelt?

Her er grafen for oralt inntak fra Erowid:
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/images/duration_chart_2cb.gif

Jeg tør å anbefale (jeg mener fraråde, man skal jo ikke OPPFORDRE TIL NARKOBRUK) oralt + nasalt, det er kos.
Enig med Rottegift, en god dose oralt samt noen "fiks" iløpet av turen er perfekt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hmm, dette hørtes ut som en morsom tur Kunne godt tenkt meg å teste noe i denne duren. Har så langt aldri prøvd noen psykadeliske stoffer. Så jeg lurer på hva som er best for en "førstegangs-tripper" av syre/sopp kontra 2c-b/2c-i ?

Og hvor utbredt er markedet for 2c-x stoffer ? Noen som har peiling ?
Ut ifra de effektene du beskriver så høres det ikke ut som det lignet mdma i det hele tatt syns nå jeg.
Sitat av Quinquestriatus Vis innlegg
Hmm, dette hørtes ut som en morsom tur Kunne godt tenkt meg å teste noe i denne duren. Har så langt aldri prøvd noen psykadeliske stoffer. Så jeg lurer på hva som er best for en "førstegangs-tripper" av syre/sopp kontra 2c-b/2c-i ?

Og hvor utbredt er markedet for 2c-x stoffer ? Noen som har peiling ?
Vis hele sitatet...
Tror nok du bør være veldig godt kjent innenfor miljøet for å anskaffe slike RC'er. 2C-B er nok kanskje litt mer utbredt enn de andre stoffene. Alle de andre 2C-X stoffene kan kjøpes over nett med evt. juridiske konsekvenser hvis forsendelsen blir kontrollert.

2C-I er en realtiv lett-vekter innenfor de psykedeliske stoffene, og er sikkert et bra sted og starte. Husk dog at dette er et Research Chemical og evt. langtidseffekter av slike stoffer er ukjent.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Savyer: 2c-i er ikke et "hardt" psykedelisk stoff om du tenker på hvor tilstedeværende selve rusen er. Det er en lettvekter i forhold til LSD og Sopp og selv om oppturen har et passe fint rush kan man som jeg sa, lett gli ut av rusen å tenke på helt verdagslige ting, for å så dette rett inn i hallusinasjonene igjen.
Vis hele sitatet...
her ville jeg trådd mer varsomhet Dodecha, 2c-i kan lett både være mer skremmende og intenst enn sopp.

Selv hadde jeg en ganske heftig opplevelse. Jeg spiste noe jeg trodde var en halv brukerdose, og fikk ikke feng før to og en halv time etterpå. Da smalt det som en kanon, og jeg var redusert til flytende masse. Du har rett i det du sier om at du midlertidig kan "gli ut" av rusen, men for meg varte aldri dette mer enn 2-5 sekunder før jeg forsvant inn i et sort hull igjen. Mesteparten av turen var gøy, men noen ganger ALT for intens, og ukontrollerbar. Har selv spist en del sopp, og har aldri hatt en like intens tur som den 12 timer lange 2c-i turen.
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Tror nok du bør være veldig godt kjent innenfor miljøet for å anskaffe slike RC'er. 2C-B er nok kanskje litt mer utbredt enn de andre stoffene. Alle de andre 2C-X stoffene kan kjøpes over nett med evt. juridiske konsekvenser hvis forsendelsen blir kontrollert.

2C-I er en realtiv lett-vekter innenfor de psykedeliske stoffene, og er sikkert et bra sted og starte. Husk dog at dette er et Research Chemical og evt. langtidseffekter av slike stoffer er ukjent.
Vis hele sitatet...
Javel.
Ja det antar jeg..

Okei Hørtes bra ut. Joda selfølgelig. Skal passe på !
Sist endret av Quinquestriatus; 13. april 2010 kl. 12:31.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fetter Vis innlegg
her ville jeg trådd mer varsomhet Dodecha, 2c-i kan lett både være mer skremmende og intenst enn sopp.

Selv hadde jeg en ganske heftig opplevelse. Jeg spiste noe jeg trodde var en halv brukerdose, og fikk ikke feng før to og en halv time etterpå. Da smalt det som en kanon, og jeg var redusert til flytende masse. Du har rett i det du sier om at du midlertidig kan "gli ut" av rusen, men for meg varte aldri dette mer enn 2-5 sekunder før jeg forsvant inn i et sort hull igjen. Mesteparten av turen var gøy, men noen ganger ALT for intens, og ukontrollerbar. Har selv spist en del sopp, og har aldri hatt en like intens tur som den 12 timer lange 2c-i turen.
Vis hele sitatet...
Som med alle psykedeliske stoffer så kan en være sensitiv for noen, og man bør alltid starte med en lav dosering.
Det høres ut som du fikk i deg ganske mye mer enn en vanlig brukerdose, enten det, eller så er du sensitiv for dette fenetylaminet, i og med at
varigheten er vanligvis ikke mer enn 5-8 timer.

Jeg vil presisere at man alltid bør utøve forsiktighet med psykedeliske stoffer, men med det sagt så er 2c-i i vanlige doser et temmelig håndterbart stoff i forhold til psilocybinholdige sopper i mine øyne.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som med alle psykedeliske stoffer så kan en være sensitiv for noen, og man bør alltid starte med en lav dosering.
Det høres ut som du fikk i deg ganske mye mer enn en vanlig brukerdose, enten det, eller så er du sensitiv for dette fenetylaminet, i og med at
varigheten er vanligvis ikke mer enn 5-8 timer.

Jeg vil presisere at man alltid bør utøve forsiktighet med psykedeliske stoffer, men med det sagt så er 2c-i i vanlige doser et temmelig håndterbart stoff i forhold til psilocybinholdige sopper i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Nå er det jo fullt mulig at vi fikk noe helt annet enn 2c-i, men ettersom det er det som ble sagt må jeg forholde meg til det. Om du vet om noen lignende fenetylaminer som varer i ca 10 timer skal jeg revurdere.

Selve rusen vart intenst i 9-10 timer med milde hallusinasjoner i 2 ekstra timer.
Det var veldig rart, for det ble originalt kjøpt til en person. Dealeren vippet frem en kapsel og sa at det egentlig var for lite for en, men at det måtte duge. Deretter ble kapselen åpnet, og det mikroskopiske pulveret delt i to. (jeg kan banne på at vi ikke fikk mer en tre bittesmå sandkorn hver.)

Dette ble svelget i rizla, og så smalt det etter hele 2,5 - 3 timer.

rusen virket uhåndterlig. Det var umulig å gå i trapper, da trappetrinnene stadig skiftet retning og størrelse. På et tidspunkt "kokte" det over for meg og jeg blacket ut, for så å våkne i fosterstilling på gulvet, uten å huske helt hvor jeg var. Så kunne jeg sette meg ned og tenk "jeg er jo ikke tura", for så å falle utpå igjen.

Hvordan jeg skulle dosert dette middelet bedre har jeg ingen aning om. De tre korna jeg spiste ville vært vanskelig å delt i flere deler.
Sist endret av fetter; 13. april 2010 kl. 14:44.
Sitat av fetter Vis innlegg
Nå er det jo fullt mulig at vi fikk noe helt annet enn 2c-i, men ettersom det er det som ble sagt må jeg forholde meg til det. Om du vet om noen lignende fenetylaminer som varer i ca 10 timer skal jeg revurdere.

Selve rusen vart intenst i 9-10 timer med milde hallusinasjoner i 2 ekstra timer.
Det var veldig rart, for det ble originalt kjøpt til en person. Dealeren vippet frem en kapsel og sa at det egentlig var for lite for en, men at det måtte duge. Deretter ble kapselen åpnet, og det mikroskopiske pulveret delt i to. (jeg kan banne på at vi ikke fikk mer en tre bittesmå sandkorn hver.)

Dette ble svelget i rizla, og så smalt det etter hele 2,5 - 3 timer.

rusen virket uhåndterlig. Det var umulig å gå i trapper, da trappetrinnene stadig skiftet retning og størrelse. På et tidspunkt "kokte" det over for meg og jeg blacket ut, for så å våkne i fosterstilling på gulvet, uten å huske helt hvor jeg var. Så kunne jeg sette meg ned og tenk "jeg er jo ikke tura", for så å falle utpå igjen.

Hvordan jeg skulle dosert dette middelet bedre har jeg ingen aning om. De tre korna jeg spiste ville vært vanskelig å delt i flere deler.
Vis hele sitatet...
Høres ut som DOC/DOI/DOB hvor en brokerdose kan være så lav som 1 mg.
Jozeph's Avatar
Trådstarter
Eneste "kjipe" med 2C-i er hode rushet når du er kommet ned.

Det gjør at jeg ikke får sove noe særlig godt etter en dag på tur.

Men ellers noe av det beste RC jeg har vært borti, med tanke på varighet, visuals, krops følese osv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har prøvd 2C-I flere ganger, i doseringene 22 mg, 18 mg og 15 mg. 22 mg ble til en av de mest intense psykadeliske effektene jeg har opplevd, men dette har nok mye med settingen og inntak av idiotiske kvanta hasj. 18 mg var en morsom og veldig sosial tripp, med akkurat nok til at ingenting manglet. 15 mg ble litt for lite, men fortsatt morsomt.

Jeg syns 2C-I er et fint stoff, men jeg liker ikke at det er så stimulerende gjennom hele trippen. Første gangen var jeg ikke ordentlig klar over at det var så stimulerende, så jeg ble veldig rastløs.

Ikke undervurder stoffet, på den sterkeste trippen min varte effektene i rundt 10-12 timer. I tilegg virker det som om 2C-I har en stygg evne til å lage time loops.