Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 5196
URGH...


Snart er melk tilsatt vodka å få kjøpt i danske dagligvarebutikker. Blir vodkamelken en suksess, kommer den trolig i salg også i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg blir kvalm bare av tanken!
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
høres veldig udigg ut!
dere liker da baileys, amarulla og sheridan ?
Ministry of Love
sptz's Avatar
det hørte jeg første gang den 1 april derfor har jeg ikke trodd noe mer på det. Ingen kan da av egen fri vilje drikke noe slikt!
I like turtles
Skyfex's Avatar
ÆSJ æsjæsjæsjæsjæsj.. kan ikke være sant! Sikkert aftenposten som har plukket opp en aprilsspøk fra danmark og trodd det var ekte, også var de litt sene med å legge ut nyheten, også var det en supersau involvert... med grønn radioaktiv drakt...
Meiner at melk+sprit i større mengder kan være skadelig.. veit ikke om det stemmer, bare noe jeg har hørt.
Å fy paddeflate.

No ska æ fan mæ bli karsken på mjølk tja!
haha nice avatar arisnub!

Høres ut som den perfekte blandingen om man ønsker å bli skikkelig, skikkelig syk og kvalm!
En drink kalt White russian er jo ganske kjent da.. Som er blanding av melk og sprit.. Gleder meg til å smake, selv om det høres litt kvalm ut..
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Huff, fy faen! Holder meg til fiskepinner som er stekt i pils
var det vanlig melk eller sjokolademelk med vodka det var snakk om?

uansett, jeg og noen andre fra #nff har jo vurdert tanken ang. rusmelk helt siden vi så reklamene som skulle gjøre melk "in" i sverige
drikker en melk når en er full kommer jo alt op igjen.
Joda sikkert en god ide

__________________-
i`m not fat i`m just big boned
Er sjokomelk det er snakk om. Det hørtes iallfall ikke noe godt ut. Tror jeg holder meg til kalde pils jeg.
tsk tsk tsk...
Sjekk ut denne gutter:
http://home.no/acapali3/O'Boy-trikset.wmv

dette er en kompis av meg, å dette er ikke første og siste gangen han har gjort dette trikset... det smaker faktisk ikke brennvin av det sier han, hakke testet det selv men jeg tror han faktisk...

By the by Aslak, White russian er faktisk mekka av Rom, Kaluha pg melk(toppes med 2-3 isbiter)...

dette er foresten en drink som er livsfarlig... blander man i ett halv-liters glass blir dette som vi ville sagt det på min dialækt; dette bra, helt sinsjukt, d feteste æ har drokke å rætt å slætt livs-farli!!!

litt offtopic jah menne... dere overlever
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Varm kakao + vodka... mmmmmmmmm....... må prøves, husker ikke hva det het!
irish coffie ell.no ??

respekt til oboytrikset
Opprinnelig postet av aslak
En drink kalt White russian er jo ganske kjent da.. Som er blanding av melk og sprit.. Gleder meg til å smake, selv om det høres litt kvalm ut..
Vis hele sitatet...
Holder med deg på denne,. White Russian, en av de få drinker det går an og drikke. sjokolade melk for voksne som man sjeldent blir fyllesjuk av

Men tilbake til temaet.. hvis det blir en ren melk med sprit tror jeg ikke dette vil bli noen høyder. Derimot hvis den legger seg mer mot Sheridan, Kaluha eller Tia-Maria.. mmm.. kanskje det kanskje.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Tine Meierier hadde aprilspøk i år hvor de sa at de skulle introdusere et nytt produkt de kalte "Rusmelk" som skulle være et bra alternativ til rusbrus siden det var mye sunnere...
Opprinnelig postet av ztaale
tsk tsk tsk...
Sjekk ut denne gutter:
http://home.no/acapali3/O'Boy-trikset.wmv
Vis hele sitatet...
Han lignet på trond giske.
Er det mulig???

melk å vodka kan umulig være godt.....
jaja.. danskene er noen rare dyr de....
veeel. etter jeg drakk en flaske Dooleys har jeg fått avsmak på alt som har med sjokomelk og alkohol og gjøre.. egentlig.. lenge siden jeg prøvde Baileys så det husker jeg ikke helt hvilken erfaring jeg satt igjen med.

en jeg kjenner drakk 8stk 0,5l med Eagle og drakk sjokomelk etterpå.. tror han lagde en 30 meter lang brun spystripe på veien bort til shellstasjonen. nammm.
alt som ikke skader levra, er bra for kroppen.
Edit: strøyk alt det jeg skrev over :P, leste feil ... :/

Men, i sommer en gang drakk jeg meg full på en flaske med bailys, det var faktisk ganske godt syntes jeg da, så vidt jeg vet er bailys en blanding av sprit og sjokomelk, så jeg kan tenke meg at rusmelk kommer til å bli en hit, iallefall for oboy elskere :P
Sist endret av Hindsight; 25. april 2003 kl. 14:21.
Men altså. Er det ikke slik at melk og sprit ikke er bra?
Klumper det seg ikke i magen.
Husker fra tidlig alder så fikk jeg beskjed om å ikke drikke melk & sprit pga det ikke var bra.

Angående den filmen sier jeg bare:

"Vi ifra Nord i Norge e dem som e tøff å drekk :P"
White russian er jo vodka, melk og Kahlua.. og det er en klassiker.
En av mine favoritter!
Klart det er mulig å drikke melk og sprit...
Men det er også sant at Tine kjørte en slik aprilspøk på Tv2
eller omvendt. Les mer på http://www.lamers.no/vis.php?id=108
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
http://zpeef.crappyhosting.com/upl0rd/clockwork.jpg

Nam?
Høres ut som en aprilspøk. jeg antar at hvis man drikker så spyr man et par meter etterhvert.
Dweep's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av arisnaub
irish coffie ell.no ??
Vis hele sitatet...
Irish coffee er så vidt jeg har forstått det, varm kaffe og wiskey (eller åssen det skrives) + melkeskum og sukker!
Sist endret av Dweep; 28. april 2003 kl. 01:24.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Zpeef:

I "A Clockwork Orange" drikker de ikke melk og sprit, men derimot såkalt "milk-plus" som er melk tilsatt hallusinogene stoffer.

Filmen anbefales for øvrig på det sterkeste!