Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 6636
Hei som litt av tittelen sier lurer jeg litt på om noen av dere har noen gode tips til hvordan å bli gladere, savner den tiden jeg gikk rundt og smilte hele tiden. Nå er hode mitt fylt mer av aggresjon (ikke handling, bare tanker! skader aldri noen.) Men noen som har noen ting eller tips som gjør de glade eller måter å få vekk de tankene. Takker for svar håper det er fler enn meg som har det sånn, er jo selvfølgelig gode og dårlige dager.
hjelp folk, yt mye av deg selv..
et takk letter sinnet
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Det enkle er ofte det beste. Smil! Det funker faktisk!
jaG
Produktutvikler
Sliter du med stress? Eller bruker noen form for nikotin?

Et godt tips uansett er så trene.
Sist endret av jaG; 17. januar 2010 kl. 20:03.
"Tenk positive tanker, bruk positive ord og det positive gror"
Høres kvalmt ut, men det er vel det som skal til?
Trådstarter
42 4
Sitat av jaG Vis innlegg
Sliter du med stress? Eller bruker noen form for nikotin?

Et godt tips uansett er så trene.
Vis hele sitatet...
Ikke noe nikotin.
Trener 4-7 ganger i uken
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Si noe positivt, som er sant, om en annen person. Noe konkret du liker ved dem, noe de har gjort. Og så får du dem til å gjøre dette mot neste person de møter (ikke deg), og den neste skal også gjøre det. Og så videre. Man får en bra følelse i seg. Prøv å gjøre dette for eksempel én gang hver dag.
jaG
Produktutvikler
Sitat av paranoia Vis innlegg
Ikke noe nikotin.
Trener 4-7 ganger i uken
Vis hele sitatet...
Sliter du med stress?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Stress er et helvette når det blir for mye av det om det er saken. Mitt tips er opplev nye ting, eller forandringer fra hverdagen. Det trenger ikke være nye ting, men omså noe gammelt.

Da jeg bodde der jeg kommer fra ble det et ork å bo der. Da jeg flyttet til Oslo ble jeg letter til sins. Men etter en stund et par år der, med samme rutiner hele tiden, så ble det et ork. Jeg flyttet til trønderlag å begynte skole. Ble lettere til sinns på ny. Er litt sliten av all skole, men når jeg da drar til oslo en ukes tid de gangene jeg gjør det, så blir jeg lettere til sinns, nok en gang. Det er meg hvertfall, og jeg trenger variasjon. Viss ikke blir jeg rett å slett litt mindre glad, sånn alt i alt

EDIT: Ser du trener mye, dog ikke like mye som jeg pleier til vanlig, men sikkert nok for at du blir sliten, både fysisk og sykisk. Da kan det være greit med variasjon. Da jeg trente bboying(breaking) i finnmark, før jeg flytta til oslo, så trente jeg som jeg alltid gjorde. Men da jeg kom meg en tur til oslo i en ukes tid, så fikk jeg til syke saker. Ble rett å slett bedre på alle mulige måter i kropp og sinn.
Sier ikke at du må dra å trene et annet sted, bare at det kan hjelpe å ta en ferie!
Sist endret av Up; 17. januar 2010 kl. 20:11.
Trådstarter
42 4
Sitat av Up Vis innlegg
Stress er et helvette når det blir for mye av det om det er saken. Mitt tips er opplev nye ting, eller forandringer fra hverdagen. Det trenger ikke være nye ting, men omså noe gammelt.

Da jeg bodde der jeg kommer fra ble det et ork å bo der. Da jeg flyttet til Oslo ble jeg letter til sins. Men etter en stund et par år der, med samme rutiner hele tiden, så ble det et ork. Jeg flyttet til trønderlag å begynte skole. Ble lettere til sinns på ny. Er litt sliten av all skole, men når jeg da drar til oslo en ukes tid de gangene jeg gjør det, så blir jeg lettere til sinns, nok en gang. Det er meg hvertfall, og jeg trenger variasjon. Viss ikke blir jeg rett å slett litt mindre glad, sånn alt i alt
Vis hele sitatet...

Only 17.. Vurderer Bergen til høsten.
Skal prøve litt variasjon

Sitat av jaG Vis innlegg
Sliter du med stress?
Vis hele sitatet...
Aner egentlig ikke.
Metoden som fungerer for meg, er å til en hver tid gjøre det jeg har lyst til: "If it ain't fun, it ain't worth doing".
Dette er kanskje egoistisk, og man får kanskje litt glede av å glede andre og, men du må jo alltid gjøre det som gleder deg?
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Sitat av Taake Vis innlegg
Det enkle er ofte det beste. Smil! Det funker faktisk!
Vis hele sitatet...
+1 !

Det høres tåpelig ut, men smil! Smil til alle du går forbi (selv de stygge guttene...)!

Se lyst på ting, også negative ting. Det betyr ikke at du ikke kan bli sint, eller skuffet, men det må bety at du kan legge det bak deg og trekke frem et nytt smil!

Vær også ærlig mot deg selv, og vær ærlig mot andre. Jeg vet ikke hvor god selvtillit du har, men jeg har selv (hatt) dårlig(ere) selvtillit. Da var jeg veldig aggressiv, og ikke bare i tankene. Etter hvert som jeg brydde meg mindre og mindre om hva andre syntes om meg, fikk jeg bedre selvtillit, og lysere sinn. Ikke bekymre deg for mye, spesielt om ting du ikke kan påvirke. La ting gå sin gang og finn glede i dem.
Sist endret av Takub; 17. januar 2010 kl. 20:16.
Er vel ikke å anbefale, men for meg hjalp en god trip (flein) veldig mye.. Ellers kan det være mørketida som gir dårlig humør, og det løste i hvert fall jeg ganske enkelt med å henge opp et gartnerlys ved skrivebordet mitt og sette noen grønne planter under=)

Og finally, smil og vær positiv, "det kommer en dag i morgen"
Smil, vær glad, tilbring tid sammen med vennene dine. Og bli kjent med meg; jeg er tidenes mest positive person. Eventuelt bare kok deg en kasserolle full av kakao og le deg skakk av South Park.

Veldig mange som sliter med sånne perioder, spesielt nå om vinteren. Håper du får det bedre etterhvert! : )
Synes det kommer veldig mange lettvinte svar her. Et smil og en possitiv innstilling er ikke nødvendigvis det som skal til, og siden ingen av oss vet noe om deg er det vanskelig å gi deg noen råd. Om jeg var deg, så ville jeg tatt opp et par spørsmål til refleksjon, også eventuelt kommet tilbake hit om du ikke kom noe lengre (eller oppsøke noen om faktisk kan hjelpe deg). Er du fornøyd med din sosiale situasjon? Liker du egentlig den personen du nå er, og hva denne personen gjør, og personene denne personen omgåes med? Spiser du riktig, og får i deg det kroppen trenger av næringsstoffer? Har du langsiktige mål i livet ditt? Bruker du noen rusmidler?

Negative tanker er der for en grunn, finn roten til problemet, ikke skyv bort symptomene med et falskt smil.
Sist endret av gulunderstrek; 17. januar 2010 kl. 20:59.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Synes det kommer veldig mange lettvinte svar her. Et smil og en possitiv innstilling er ikke nødvendigvis det som skal til, og siden ingen av oss vet noe om deg, er det vanskelig å gi deg noen råd. Om jeg var deg, så ville jeg tatt opp et par spørsmål til refleksjon, også eventuelt kommet tilbake hit om du ikke kom noe lengre. Er du fornøyd med din sosiale situasjon? Liker du egentlig den personen du nå er, og hva denne personen gjør, og personene denne personen omgåes med? Spiser du riktig, og får i deg det kroppen trenger av næringsstoffer? Har du langsiktige mål i livet ditt? Bruker du noen rusmidler?

Negative tanker er der for en grunn, finn roten til problemet, ikke skyv bort symptomene med et falskt smil.
Vis hele sitatet...
Det der høres bare deprimerende ut. Selvfølgelig blir du lykkelig av en positiv innstilling! Jeg tror ikke man blir gladere av å passe på å spise rett, ha riktige mål i livet, å like seg selv, tenke grundig gjennom hvordan man lever og ditt og datt. Det er liksom bare noe man må bestemme seg for; å se lyst på verden, prøve å få fram et genuint smil og glade tanker. Det funker i alle fall for meg!
Sist endret av CaCO3.Siri; 17. januar 2010 kl. 21:07.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
ikke skyv bort symptomene med et falskt smil.
Vis hele sitatet...

Det han sa.
Men da har kanskje ikke du noen underliggende problemer som hindrer deg i å være glad da? Godt for deg, men forsøk å forstå at din situasjon ikke gjelder for alle andre. Kroppen vår har mange måter å si ifra om at det er noe som er galt på, fravær av glede kan være en av de, og da hjelper det ikke å skyve problemet lengre bort.

Og jo, et dårlig kosthold kan ha utrolig mye å si på humøret, dette trodde jeg var allmennkunnskap.
Sist endret av gulunderstrek; 17. januar 2010 kl. 21:09.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Men da har kanskje ikke du noen underliggende problemer som hindrer deg i å være glad da? Godt for deg, men forsøk å forstå at din situasjon ikke gjelder for alle andre. Kroppen vår har mange måter å si ifra om at det er noe som er galt på, fravær av glede kan være en av de, og da hjelper det ikke å skyve problemet lengre bort.

Og jo, et dårlig kosthold kan ha utrolig mye å si på humøret, dette trodde jeg var allmennkunnskap.
Vis hele sitatet...
Kan ikke si meg mer uenig, men har ikke tenkt å lage en stor diskusjon ut av småting på en tråd som handler om å være glad. Cheer up!
Sitat av Takub Vis innlegg

Det høres tåpelig ut, men smil! Smil til alle du går forbi (selv de stygge guttene...)!

Se lyst på ting, også negative ting. Det betyr ikke at du ikke kan bli sint, eller skuffet, men det må bety at du kan legge det bak deg og trekke frem et nytt smil!.
Vis hele sitatet...
+2!

Sant. Det høres merkelig ut, men ved å smile (selv om det er falskt) sender du signaler til hjernen om at noe er bra (akkurat som når hjernen sender signaler til kjeften din om at noe er morsomt og du da ler). Det er riktignok ikke like heftig, men alle monner drar. Dessuten, hvis du smiler til noen får du kanskje et smil tilbake og DET kan gjøre underverker for gledesfølelsen.
Le og smil mye fungerer for meg
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Ikke skyv bort symptomene med et falskt smil.
Vis hele sitatet...
Til en viss grad, Ja! Men ikke alltid...

For nå henger faktisk kropp og skjel sammen og er ikke avskilt! Noe som man for noen hundre år siden trodde (og noen forsatt tror), fordi filosofen, matematikeren og vitenskapsmannen Renë Descartes rett før sin død i 1650 kom med teorien at vi mennesker består av to motsatte og avskilte substanser, en sjelelig og en kroppslig.
Noe som biologer og psykologer har funnet vitenskaplige bevis på at ikke stemmer.

Selv om veldig mange mennesker forsatt tror og oppfører seg som km at det finnes et skille mellom kroppen og våre tankeprosesser.

Viser til et avsnitt i boksen "Kunsten å leste tanker", som omhandler mye om dette:
"Du kan ikke tenke en enste tanke uten at det også skjer noe med deg kroppslig. Når du tenker en tanke, skjer det en elektrokjemisk prosess i hjernen din. For å skape en tanke sender visse hjerneceller signaler til hverandre ifølge forskjellige mønstre.... Dette mønsteret påvirker også eksempelvis utsondringen av hormoner (som endorfiner) i kroppen, samt i det autonome nervesystemet. Det autonome nervesystemet styrer ting som pusten vår, størrelsen på pupillene, boldomløpet, når vi svetter eller rødmer.
Alle tanker påvirker kroppen din på en aller annen måte. Noen ganger er det veldig tydelig. Er du redd, blir du tørr i munnen, og blodstrømmen til lårmusklene øker som en forberedelse til å løpe av sted. Begynner du å tenke seksuelt på gutten i kassa på supermarkede, merker du veldig tydelige reaksjoner i din egen kropp - til tross for at det kun var en tanke.
i blant er reaksjonene så små at de er usynlige for det blotte øye. Men de er alltid der."
Vis hele sitatet...
Dette avsnittet handlet om at tankene våre styrer reaksjoner og får ting til å skje i kroppen vår, om vi vil eller ikke. Men dette fungerer også motsatt vei! Det vi gjør med kroppen påvirker våre mentale prosesser.

Et eksempel som er nevnt i boken er et spørsmål om hvordan man føler seg om man i 10 sekunder biter kjevene sammen, senker øyebrynene og stirrer på et punkt foran deg, får deg til å føle!? Jo.. du begynner å føle deg sint, nettopp fordi dette er lignende/samme muskelbevegelser som når du fylles av raseri.
(hvis man gjorde eksemplet over, skal man i følge teorien i tillegg få en økt puls på 10-15 slag og økt blodtilførsel til hendene. Nettopp fordi nervesystemet varslet ifra om at du var sint.. )

Dette gjelder selvfølgelig også mostsatt! med glede
Smil og tenk fine tanker og du vil raskt føle deg gladere...

Ved bare små endringer, som å smile, kan du selv bli gladere og samtidig skape et bedre miljø rundt deg, som igjen vil hjelpe på ditt sinn! Smiler du, får du ofte et smil tilbake!
Håper dette også lærte trådstarter litt om hvordan å prøve å få seg selv til å bli en gladere person!


(dette ble mye lengre enn jeg hadde trodd! Men håper og regner med at en noen personer finner dette interessant og hjelpsomt! )

gulunderstrek: Men du har mange gode poenger som trådstarter bør titte på.
Men / for det er veldig riktig som CaCO3.Siri og Takub sier; som jeg har forklart i posten min nå:

Sitat av CaCO3.Siri Vis innlegg
Selvfølgelig blir du lykkelig av en positiv innstilling!
.....prøve å få fram et genuint smil og glade tanker. Det funker i alle fall for meg!
Vis hele sitatet...
Sitat av Takub Vis innlegg
Det høres tåpelig ut, men smil! Smil til alle du går forbi (selv de stygge guttene...)!
Se lyst på ting, også negative ting. Det betyr ikke at du ikke kan bli sint, eller skuffet, men det må bety at du kan legge det bak deg og trekke frem et nytt smil!
Vis hele sitatet...
som tidligere nevnt her , så vil jeg si at trening funker bra det gir overskudd :-D dessuten, du kan smile i 10 sekunder og et stoff som gjør deg glad blir så frigjort og du blir faktisk glad :- )
Hør på Röyksopp!
Anbefaler på det sterkeste å se Dokumentaren "The Secret", gjorde at jeg fikk en bedre hverdag og fant ut hva jeg ville

Skriv på pc'n, eller hent deg ark og papir og skriv ned det du vill ha i livet ditt. Ikke skriv ned det du vill i livet ditt, sin det er negativt, her skal du bare være positiv. Er vitenskaplig bevist at positivetet er 100 ganger sterkere enn negativitet.

Jobb deg etter det du har skrevet på arket/pc'n Og begynn å tenke mere positivt enn negativt. Trenger forsåvidt ikke å ta på deg ett falskt smil, la heller positiv energi stige ut av kroppen din og tenk på mere på ting som gjør deg glad i livet ditt, isteden for å bare tenke på det negative.

Mitt absolutt beste tips, hvis du vill bli gladere.

stygg skrivefeil* -Ikke skriv ned det du ikke vill ha i livet ditt. Min anbefaling men d *velger du selv
Sjekk ut boken"The secret" av Rhonda Byrne.
Jeg vil understreke som gjort tidligere at nFF ikke er helsepersonell. Så om du føler dette blir såpass ille at det går utover livskvaliteten din så burde du oppsøke noen som kan mere om den menneskelige psyken en oss her på dette forumet.

Med det sagt kan jeg jo dele lit av det som gjør MIT liv verdt å leve

Jeg vill ikke beskrive ytre faktorer som gjør meg lykkelig; slik som at jeg har en fantastisk jente <3 noe jeg da har gode venner, trives med studiet mit osv.

Allt dette er ytre faktorer som påvirker, men IKKE styrer. Veldig enkelt vil jeg si at jeg er glad fordi jeg velger å være glad, fordi jeg fokuserer på å være det. Kall det en form for meditasjon om du vil. Jeg er lykkelig fordi jeg er det. Det er en sinnstilstand som "transpirerer" følser som sinne, agresjon til og med glede.

Veldig fint foredrag om lykke og det å være lykkelig:
http://www.ted.com/talks/lang/eng/ma...happiness.html

Er du en rotte som leter etter ostebiten i labyrinten eller gir du faen i osten og gledes over hvor labyrinten tar deg?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
  1. Finn ut hva som plager deg.
  2. Løs problemet.
Sitat av paranoia Vis innlegg
Hei som litt av tittelen sier lurer jeg litt på om noen av dere har noen gode tips til hvordan å bli gladere, savner den tiden jeg gikk rundt og smilte hele tiden. Nå er hode mitt fylt mer av aggresjon (ikke handling, bare tanker! skader aldri noen.) Men noen som har noen ting eller tips som gjør de glade eller måter å få vekk de tankene. Takker for svar håper det er fler enn meg som har det sånn, er jo selvfølgelig gode og dårlige dager.
Vis hele sitatet...
har du overkommet noe form for pyskiske problemer? isåfall er det vanlig og være aggresiv en liten stund etterpå, prøv og tren og spis sunt.
Vær deg selv hele tiden, og si akkurat hva du mener om/til folk hele tiden.
Hvis jeg ikke liker en person, sier jeg det, så slipper jeg å gå rundt og irritere meg over det. Og, gi faen i hva andre mener om deg, hør bare på det du vil høre.

Vet ikke om det hjelper for deg, men jeg blir mye gladere av å slippe å spille en annen person hele tiden, og å holde igjen på meningene mine
Thoryllo:

Om du leste de to innleggene mine så ville du fått med deg at jeg tok utgangspunkt i at trådstarter hadde underliggende årsaker som gjorde at han følte fravær av glede og aggresjon, noe jeg vil presisere at jeg bare antar, jeg vet overhodet ikke, men det var altså dette jeg tok utgangspunkt for i mitt svar.

La oss anta at trådstarter ruger på en depresjon, og at årsaken til denne depresjonen kan være at han ikke har noen langsiktige mål i livet, og at han omgåes med venner som ikke har utviklet seg i samme retning som han, og at de derfor ikke har et sunt og gjensidig forhold til hverandre. Dette gir trådstarter en følelse av aggresjon fordi han selv ikke forstår hvordan situasjonen egentlig er, mens kroppen og underbevisstheten hans prøver å dra han i en annen retning. Dette skyver han unna med aggresjon, og naturlig nok etterlater det ikke mye rom for glede i hverdagen.

Om han nå går hardt inn for å tenke positive tanker, og tvinge frem et genuint smil på denne måten, uten å endre de ytre forholdene som får ham til å føle seg slik som han gjør. Vil du da si at han har løst problemet sitt? Eller er det en fare for at det hele kan slå tilbake med enda større kraft på et senere tidspunkt i livet?

De antagelsene jeg gjorde her har ingen ting med trådstarter å gjøre, vil jeg bemerke. Jeg ville bare gi et eksempel på en situasjon hvor det kanskje er viktigere å arbeide med eventuelle problemer man måtte ha, enn å overse de og late som om problemet er borte bare fordi symptomene ikke lenger er tilstede. Om det rett og slett er slik at trådstarter bare har "glemt" hvordan han skal være glad, kanskje på grunn av for mye fokus på andre ting, som for eksempel trening, lekser, jobb, etc., så er jeg enig med dere om at et smil og possitive tanker kan gjøre underverker, men det var altså ikke det jeg tok utgangspunkt for i mitt svar, og det var også derfor jeg presiserte at det var vanskelig å si noe som helst når man ikke kjenner noe bedre til situasjonen enn det bilde han gav oss, et bilde som slettes ikke var særlig beskrivende.
Mange her som gir konkrete løsninger på et ikke konkret problem
skaff deg et fast opplegg der du gjør ting hver dag.

f.eks hver tredje dag går du og trener, alene eller med venner, på treningssenter.

da er litt av dagen gått og du blir sikkert litt slapp siden du har trent. så går du inn på biovea sine sider i UK og sjekker ut 5-htp og bestiller det hvis du tror det er noe for deg.. dette er noe som har hjulpet meg litt hvis jeg tar en 50-100mg (1-2kapsler) så er jeg "light" og føler meg ok og ikke negativ med positiv tankegang gjennom dagen. tar det om morgenen.
Du sier at du har hodet fylt med aggresjon Et tips fra min side er å begynne med kampsport, har hjulpet meg utrulig mye.
Hjelper mye å slå løs på en bag med alt du har helt til du nesten detter sammen.

Men hva skal jeg si som er følelsesmessig ustabil

Sorry for skrive leif
Vær sosial, inkluder deg i events og sosiale samlinger. Ingenting gjør meg gladere en å omgås med folk jeg liker. Men dette er sikkert litt inviduelt.
Sitat av CaCO3.Siri Vis innlegg
Jeg tror ikke man blir gladere av å passe på å spise rett, ha riktige mål i livet, å like seg selv, tenke grundig gjennom hvordan man lever og ditt og datt. Det er liksom bare noe man må bestemme seg for; å se lyst på verden, prøve å få fram et genuint smil og glade tanker. Det funker i alle fall for meg!
Vis hele sitatet...
Åjovisstfaen blir du gladere når du spiser til normale rutiner og spiser riktig, når jeg var yngre spisst jeg for ofte å var ganske overvektig, og dette er det ganske vanlig å bli deprimert av (som igjen kan føre frustrasjon). Og for en stund tilbake siden spisste jeg 1-3 ganger daglig. Og det kan gjøre deg ganske gretten. Nå har jeg ganske normale spisevaner, å er mye mer positiv til sinns!
Det å spise sunt for å ha nok energi til hode og kropp er jo veldig viktig. Vitaminer har mye å si på ditt sinn, som for eksempel D-vitamin (som kommer fra sola) blir omprodusert og fyller seronotin-beholderen (gledes-stoff).

Vær mye ute i det frie. Frihet er jo stikkordet til et lykkelig liv, og hva er vel ikke mer fritt en moderjord? Gavmild er hun og. Her er det mange fine stunder å hente! For å si det rett ut: Det er her du hører hjemme! -Borte bra, men hjemme best

En god døgnrytme med nok av søvn er jo også veldig viktig for å ha nok energi.

Trening hjelper også masse på humøret. Bruk kroppen du har, og vedlikehold den. Man må jo nødvendigvis ikke jogge og trene vekter, bare det å holde seg litt aktiv hjelper i masser! Skateboard, slalom, fotball, det finnes masser av morsomme aktiviteter!

Vi mennesker er jo flokkdyr, og så sant du ikke er en ensom ulv, så blir man jo glad i godt lag.

En parter/god venn til å dele gode og vonde tider med. Og det å ha noen å være glad i! Samt at du får noen som er glad i deg. Det må jo være det beste gledesmidlet!

En god hobby!

Musikk er utrolige saker.. Kjenn på vibbene de gir deg, så kommer du plutselig i godt humør.

Ruse deg? Kan være godt med en belønning/time-out til tider
Jeg vet ikke helt om jeg har det samme problemet som trådstarter men problemet jeg har minner litt om det og jeg kunne godt trengt litt hjelp også-

Det er litt vanskelig å forklare men jeg føler at jeg på en måte er fanget, de daglige målene går som vanlig og gjør ikke noe spessielt uten om det vanlige men jeg føler jeg ikke har følelser for ting jeg ser og da mener jeg ikke at jeg ikke føler kjærlighet sorg osv men mer i retningen av at jeg ikke blir imponert av noe eller at tingene jeg ser er død foran meg det er ikke der jeg bryr meg ikke for jeg føler ingen ting.

Jeg tenker ganske ofte hva er det som gjør dette for jeg vet ikke om det er så normal eller ikke og jeg har ingen problem med humor men mer i retningen av det jeg skrev ovenfor.

Noen som har ideer som kan hjelpe?

Og jeg trener, spiser noe lunde sundt så tror ikke det er noe i veien der

Kanskje oppsøke en lege og jeg glemmte å nevne en annen ting synet mitt føles litt rart på en måte ikke sånn at jeg har vanskeligheter for å lese osv men litt sånn tåkete klart.
Sist endret av Rest1Peace; 20. januar 2010 kl. 18:59.
Å spise sunt har faktisk veldig mye å si for humøret. Hvert fall for min del
Gjør som meg, snu det negative om til noe positivt, no matter what!

+ Musikk kan gjøre meg lettere til sinns
Sist endret av Sluzzz; 25. januar 2010 kl. 19:42.