Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 957
Hei, trenger noen forslag til spill.

Sitter på en maskin med 13 tommer skjerm. Mer bestemt denne.

http://privat.telehuset.no/telehuset_shop/userhtml/produkter/Image_Large/115790-L.jpg

Jeg er egentlig ikke ute etter FPS spill da de passer dårlig på små skjermer og bærbare. Jeg ser etter strategi og gjerne turbaserte spill. Cvilisation serien er gode eksempler. Spillene kan ellers også godt være gamle, det gjør ingen ting.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Har det på x-box

Jeg kan vel også legge til at det er en fordel om det kan spilles med touchpad.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sid Meier's Pirates. Har samme laptop og det er fett å ligge i senga med den og spille det.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Fallout 1 og 2 er tidløse klassikere om du liker turbaserte rollespill.

Ellers egner Transport Tycoon Deluxe seg godt på en liten bærbar.
Sist endret av Dekilaz; 25. desember 2009 kl. 17:45.
GTA III er gammelt, men gøy å spille. Omtrent alle bærbare og stasjonære maskiner takler spillet.
Sist endret av RosaElefant; 25. desember 2009 kl. 18:39.
Diablo 2 og Elastomania.
Torchlight
Total War serien er nok midt i blinken for deg. Anbefaler Shogun: Total War, Rome: Total War, Medieval: Total War og Medieval 2: Total War. Alle disse er turbaserte strategispill.
jaG
Produktutvikler
Red Alert 2!

Reddet meg i mange kjedelige stunder.
Settlers IV, Age of Empires 1-2, Red Alert 1-2, Command and Conquer Tiberian Sun eller Heroes of Might and Magic 1-3?
Dette er vel relativt "gamle" spill, men du burde kunne kjøre disse og mer til på den maskinen vil jeg tro.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Liker ikke egentlig RTS spilling med touchpad, men det er vel mer en vanesak. Settlers er jo itillegg ganske "down tempo". Problemet med settlers er den jævla "spole" knappen, F12 var det vel. Klarer ikke la være og bruke den :P Og plutselig er fienden midt i byen min..

Heroes 3 complete kunne likegreit blitt levert sammen med maskinen. Har alltid heroes på bærbare.

Jeg kom på commandos som selvfølgelig vil passe supert