Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1362
Vell, alle de av oss som har røyket en del har vel også røyka skrap (FYSJ A MEG egentlig), og ingen liker det men vet mange av dere røyker det når dere er mest desperate (jeg og).
Tenkte vi skulle diskutere litt skrapeteknikker siden det finnes forskjellige måter å skrape forskjellige typer utstyr (f.ex maisa, tørrbonge osv).
Er ikke særlig flink å lage skrap og det er alltid fint å kunne, noen som har måter å skrape på å fortelle om?

(for de av dere som ikke vet hva skrap er, er skrap det at man skraper vekk oljerestene i utstyret og blander det med tobakk for å røyke det hvis man er extra extra desp.)
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Takk for at du minnet meg på det! Nå skal pipen min få en grundig gjennomgang her. En liten skarp kniv er vel det beste. Og røyk skrapet rent, jævelskap å blande ut i tobakk.
L0rdMeL's Avatar
Trådstarter
hmm, men foreksempel i en tørrbonge, er det jo ganske vanskelig å få ut skrapet uten å skrape det med tobakk, (bruker du kniv får du jo masse plastikk, ikke å foretrekke), så der er du jo nesten nødt til det, pluss at smaken av skrap blir nesten bedre hvis det er litt tobakk der
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Offtopic, men hvordan er effekten?
L0rdMeL's Avatar
Trådstarter
heller dårlig :P
Effekt: Pang, blåst i hodet. Pang, ikke blåst i hodet. Pang, blåst i hodet... etc.

Slik det funker på meg ihvertfall...

Skraper utstyret gjør jeg bare når det skal renses (da kaster jeg faenskapet... urk...) eller en viss desp narkiss stikker innom...
Jeg trør vanligvis en del tobakk gjennom pipa min, så skyller jeg ut tobakk og faenskap som vil løsne, og til sist gnukker jeg innsiden med en fuktig klut.
L0rdMeL's Avatar
Trådstarter
du beskriver det bra necro, men ikke glem tjære-kicke da