Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 971
Hei.

Hadde besøk av JA på lørdag. Vi hadde ordnet oss noe DOC fra en online vendor vi skulle teste. Dette var første gangen med DOC for oss begge. Vi er begge godt kjent med det meste av RC og annet psykedelika + div kåmmærs dop fra før.

Vi startet kvelden 1800 med å innta 3,5mg med noe som visstnok skulle vært DOC. Vi hadde begge delvisfasta, men merker ingenting før etter ca 2timer. (Noe som forsåvidt kan skje med DOC etter hva jeg har hørt/lest) Når de greiene her begynner å funke så får vi begge to en stimuli følelse i kroppen. Det var litt som speed, men ikke helt speed alikevel. Det gikk ikke fort nok og minna egentlig mer om piller. Det var MERKELIG likegyldig. Vi traska rundt i byen i 2 timer. Kjentes ut som vi kunne gått resten av natta. Vi ble begge også veldig følelsesmessig kjølige. Følelsesmessig lobotomert rett og slett. Noe som virkelig gikk opp for oss når 3 passelig fulle jenter spurte oss om lighter. Eller rettere sagt gikk opp for oss når de hadde gått.. Vi var rett og slett null interessert. Registrerte at de var fine, ga de lighter og de gikk.

Vi snudde oss ikke etter damer engang på veien hjem. Men i det vi går inn i en travel gate skjer det noe. Det kjennes ut som vi begge er på vei til å lande fra noe. Samme følelsen som når man lander på sopp. Ofte veldig tydelig. Interessen for damer var der plutselig igjen. Vi konstanterte det idet vi snudde oss etter samme dama ^^ Den følelsen av å lande kom og gikk til vi kom hjem. Egentlig en ganske god følelse. Man har vært på en god tripp, lært MASSE og skal nå få god tid til å tenke over det og bruke det i hverdagen. Eneste var at vi ikke hadde trippa...

Da vi kom hjem til meg og inn i lyset fikk ting en litt annen glød. Vi gikk inn i en litt mer psykedelisk tilværelse. Litt samme som når ting har stabilisert seg og man er ganske godt på vei ned, heller nesten mer over til afterglow i styrkegrad. MEN vi er på vei OPP.

Vi kommer inn og setter oss, er på grensa til noe visuelt, det bølger litt i dyna og så er det borte igjen. (Dette har vi faktisk funnet ut seinere var peaken på den psykedeliske opplevesen - Bølginga i dyna altså..)

Vi ender opp på ett platå. Veldig behagelig, som på vei ned fra en tripp. men nok engang, vi har ikke trippa xD Sånn varte det i ca 4-5 timer før vi begge ble enige om at vi hadde landet og gått mer inn i en afterglow.

Assa this beats me, for å si det sånn. Det er godt mulig det stoffet her vil virke anderledes i høyere doser. At man evt vil få en psykedelisk effekt med en gang uten stimuli delen, men dette er noe jeg ikke tar sjangsen på å teste uten å vite hva det er. Vi har søkt endel på nettet begge to, men har ikke funnet noe som passer til beskrivelsen. Nærmeste jeg kom i gjennom søking av Pihkal og Tihkal var DOBU, men det passer liksom ikke helt det heller. Også vil jeg gå ut fra at de karakteristikkene som Stimuli -> Psykedelika var noe jeg hadde hørt om fra før. Jeg har lest Pihkal og Tihkal endel ganger opp og ned.

Når det er sagt, så var det ett helt RÅTT stimulant. Jeg aner ikke hva det skal brukes til, for jeg var uinteressert i alt, men stimulien var helt RÅ Ikke nok med det, men vi landet i en comedown på psykedelika. Hadde makka vært sånn så hadde jeg nok blitt stimuli freaker igjen :P ^^

Vendoren skal visstnok være legit, men etter å ha prøvd 2c-i'en på 30mg rangen uten noe som helst for for pattering eller visuals - litt farge dotter - så velger jeg og tro at den ikke er det.. Fikk svar på mailen med sp.m på hva i huleste jeg har fått og fikk beskjed om å sende nr. på pakkene. Har ikke fått noe svar etter det, men jeg vet at mailen er lest. Snakk om under 24 timer siden.

Noen som aner hva "DOC'en" kan være for noe?

--

Så til "2c-i'en". Den her er ikke like "skummel" som "DOC'en" for min del.

Vi tok 15mg og fyllte på med 15mg til ca en time etter. Vi fikk ikke noe visuals i det hele tatt av denne doseringen. Noe fargedotter på "skjermen", men ikke mer. Varte nok kanskje i en 6 timers tid. Veldig dypt tripp, innsiktsfull og granskende. Vi snudde så å si alt med livene våre på hodet og tilbake, hvis det var riktig der det sto, den kvelden. Det var veldig toxic på kroppen, føltes skikkelig giftig ut på det nivået der. JA spøy ganske fort og følte seg bedre med en gang, jeg spøy mye lenger inn men følte meg også bedre med en gang etterpå. Skikkelig spy sprut. Kom litt overraskende fort selvom man sto å skulle spy.

Har lest på flere stoffer i Pihkal. 2c-d kan være en mulighet her. Det er det nærmeste jeg kommer av 2c-x stoffene. På det jeg leser om 2c-d så er doseringene helt oppe i 150mg, men jeg veit ikke om jeg hadde tørt over 30mg pga den utrolige følelsen av forgiftning. Merket også veldig mye til det som jeg ser det står skrevet om 2c-d, følelsen av at man ikke er der man kunne vært og at det har mer å gi som psykedelika.

Men det er mye informasjon å leite gjennom, så jeg må ærlig si at jeg ikke har brukt 7 arb. dager på detta enda da jeg har andre ting å gjøre på hverdagen. Men har sittet endel timer likevel.

Noen som kan tenke seg hva "2c-i'en" kan være for noe?


Vel, blei ganske langt det her. Håper på og takker for evt belysende svar for min del


Mvh
TA
Det er helt umulig for oss å vite hva du har fått i deg.
Jeg vil råde deg til å bytte vendor med en gang.
Høres ikke bra ut dette.

Mulig du ikke har fått like rent produkt, altså utblandet.. Men utifra opplevelsene på bla 2C-ien så høres det ikke ut som det i det hele tatt. Men jeg vil anbefale det samme som Saviorself, bytt vendor.
Bare opplyse om at dette var en bestilling som ble gjort for å sjekke ut en visstnok legit vendor. Er ikke der suppliet vanligvis kommer fra :P Men blir nok ikke noe mer derfra nei. Ble fortalt at Doc'en derfra visstnok er somewhat 50% reint, men får ikke det til å stemme helt heller ut fra effekten vi da skulle fått på 1,75mg.

Og 2c-i uten pattering i det hele tatt? Var liksom mere bølging. Selv på veldig små doser av f.eks 2c-e vil jeg få lett pattering på baderomstapet selv om ikke noen andre effekter engang var merkbart.

Takker for svar, og tenker at den beskrivelsen av doc opplevelsen ikke skulle være så vankelig å svare på hva er for noe med overgangen fra tydelig stimulant til psykedelika. Så skrik gjerne ut hvis dere kommer over en rapport en dag og tilfeldigvis skulle huske denne tråden ^^ Er ikke noe jeg leser om hver dag hvertfall


Mvh
TA
Sist endret av TrondAcid; 25. september 2008 kl. 16:27. Grunn: tillegg
min erfaring med RC sier at underdosering gir en amflignendes rus, gjorde det på meg og 2ct2